"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Legion of the damnet

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Jackal

Legion of the damnet

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Eli olisi halua aloitta kesällä 40k joukkiolla Space marine Legion of the damnet ja kysymys kuuluisi nyt, että miten näitä kyseisen joukkion Figuja saisi tilattua kun ei viitsis ihan suoraan enklannista tilata.
Nothing to see here move along noob.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Kyllähän noita yksittäisiä figuja löytää hyvällä tuurilla, mutta jos niistä aikoo armeijan kerätä niin tilaamiseksi menee. Olen nähnyt muutamia muistaakseni fantasiapeleissä Helsingissä. Kertokaa jos olen nähnyt harhoja.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Re: Legion of the damnet

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Bagemono kirjoitti: Figuja saisi tilattua
Tilata? Figuja kaamosarmeijaan, jossa on mutantteja ja käännytettyjä keisarikuntalaisia? kYllähän sinä niinkin voit tehdä, esim. mutanteillehan löytyy oma Mutant Converion Kit, jota tietääkseni saa Fantsun kautta, mutta mielestäni paras, ja halvin tapa, olisi konvertoida armeija....
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Tämä on kyllä eriasia kuin Lost and Dammed. Nämä legioonan kaverit ovat semmosia space mariineja jotka joskus hävisivät warppiin.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

tuolla sotun myyntipalstalla näin niitä jokunen aika sitten,jos ei sieltä löydy niin puolenkuunpelien kautta vois tilata
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Jackal

Mää oon ppl katsonut enkä löytänyt toisaalta jos tarkoitit että mää "käskisin" niitten tilata ja sitten ostaisen sen pois niitän nurkista roikkumasta voi olla mahdollinen
raven

Viesti Kirjoittaja raven »

Ite varmaan tekisin jotenki et perusmarineista, ehkä tilais netistä niitä olkalaattoja ym. sälää. Maalaa raflaavat liekit lahkeisiin ja jotain luurankojuttua päälle. Lurkkiboksista saisi varmaan paloja. Tietty vois olla ihan hieno et käyttäis lurkkiboksista/tekis GSstä luunpaloja joita LotD-marinet käyttävät koristautumiseen, tyyliin että luita roikkuu joka puolelta haarniskaa, tyyliin sidottu power armourin hihoihin ja olkalaattoihin yms. Käytännöllistä? Ei. 40k tunnelmaa? KYL-LÄH!! Melkein pitäisi koekappale tehdä joskus, tykästyin itekin ideaan kovin... :P
The Captain
Valvoja

Re: Legion of the damnet

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Bagemono kirjoitti:Eli olisi halua aloitta kesällä 40k joukkiolla Space marine Legion of the damnet ja kysymys kuuluisi nyt, että miten näitä kyseisen joukkion Figuja saisi tilattua kun ei viitsis ihan suoraan enklannista tilata.
Suolaista hintaa muuten GW:n pojat tuotteistaan pyytävät, kun LotD tactical squad (10 äijää) maksaa 58 puntaa, joka GW:n vaihtokurssilla on 93,40 euroa!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jackal

Siinä syy minkä takia ei viitsis sieltä oikeen tilata. Modaus on käynyt mielessä monta kertaa, mutta taidot on mitä on niin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”