Kyssäri Dwarf Army Dealista
Kyssäri Dwarf Army Dealista
Elikkä onkohan tää kääpiöiden Army Deal semmonen saakuli Limited Edition ja tuleekohan näitä myyntiin GW:hen ennen jouluaattoa?
Kiitän etukäteen.
-Jyrzzä
Kiitän etukäteen.
-Jyrzzä
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Re: Kyssäri Dwarf Army Dealista
Ristin uskon arkkidemonista en tiedä, mutta kyseistä boksia tosin ei myydä enää sellaisenaan kun ne kerran hyllystä ja varastosta loppuvat. Kysyntä noille ei yleensä ole mikään hirmuisen suuri, joten oman hankkiminen ei ole mitenkään mahdotonta kunhan toimii ajoissa.Jyrzzä kirjoitti:Elikkä onkohan tää kääpiöiden Army Deal semmonen saakuli Limited Edition ja tuleekohan näitä myyntiin GW:hen ennen jouluaattoa?
Kiitän etukäteen.
-Jyrzzä
Julkaisu on muuten 10. joulukuuta. Tähänkin olisi saanut vastauksen itse Kotkanpesän Online Storesta.
Vastaukset kysymykseesi löydät Sotavasaran GW Helsinki- infopaketista. Ja jos jää epäselvyyttä, niin eikun soittamaan/käymään liikkeeseen.Jyrzzä kirjoitti:Entä jos tilais hesan GW:n kautta boksin sinne liikkeeseen,ja kävis noutamassa ja maksamassa sen siellä?
Kappas, tämä onkin kahdestuhannes viestini. Bileet pystyyn.
Northern Europen julkaisu on itse asiassa viikkoa myöhemmin, eli 17.12. Selviää täältä.pamp-pu kirjoitti: Julkaisu on muuten 10. joulukuuta. Tähänkin olisi saanut vastauksen itse Kotkanpesän Online Storesta.
Phil Kelly says "No!"
Puhutko nyt vanhasta vai uudesta Army Dealista kun sanoit,että ovat loppuneet hyllystä,sillä eihän se ole mahdollista,kun ei sitä edes vielä myydä!pamp-pu kirjoitti:Ristin uskon arkkidemonista en tiedä, mutta kyseistä boksia tosin ei myydä enää sellaisenaan kun ne kerran hyllystä ja varastosta loppuvat. Kysyntä noille ei yleensä ole mikään hirmuisen suuri, joten oman hankkiminen ei ole mitenkään mahdotonta kunhan toimii ajoissa.Jyrzzä kirjoitti:Elikkä onkohan tää kääpiöiden Army Deal semmonen saakuli Limited Edition ja tuleekohan näitä myyntiin GW:hen ennen jouluaattoa?
Kiitän etukäteen.
-Jyrzzä
Julkaisu on muuten 10. joulukuuta. Tähänkin olisi saanut vastauksen itse Kotkanpesän Online Storesta.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
-
Goblinisti
- Viesti:
Vanhaa dealia ei tietääkseni olekkaan ja äskeisessä viestissä tarkoittiin, että kun ne loppuvat, niin blaa blaa blaa... Imperfektiä vain viljeltiin huolimattomasti.Jyrzzä kirjoitti:Puhutko nyt vanhasta vai uudesta Army Dealista kun sanoit,että ovat loppuneet hyllystä,sillä eihän se ole mahdollista,kun ei sitä edes vielä myydä!pamp-pu kirjoitti:Ristin uskon arkkidemonista en tiedä, mutta kyseistä boksia tosin ei myydä enää sellaisenaan kun ne kerran hyllystä ja varastosta loppuvat. Kysyntä noille ei yleensä ole mikään hirmuisen suuri, joten oman hankkiminen ei ole mitenkään mahdotonta kunhan toimii ajoissa.Jyrzzä kirjoitti:Elikkä onkohan tää kääpiöiden Army Deal semmonen saakuli Limited Edition ja tuleekohan näitä myyntiin GW:hen ennen jouluaattoa?
Kiitän etukäteen.
-Jyrzzä
- Half-breed
Kappas, näköjään tuolla GW:n sivuilla lukisi, että ainakin online kaupasta olisivat Army Dealit loppu ( http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13 ), mutta kyllä varmaankin sinne hesan Gw:hen on niitä tullut. Kysy sieltä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- The Captain
- Valvoja
Eiköhän noita jälleenmyyjille tule - Online storesta vain ovat jo loppuneet. Jälleenmyyjät vain eivät saa laittaa settiä myyntiin ennen aikojaan, joten ne lienevät jossakin päin UPS:n toimitusreittiä, yksipyöräisellä ajavan kääpiösimpanssin käpälissä tai lojumassa jossakin hämärässä dungeonissa.Jyrzzä kirjoitti:Siis onko nyt näin että armydiili on myyty loppuun,ja sitä ei tulekaan GW:hen?Joka tietää,se vastatkoon!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.