"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kyssäri Dwarf Army Dealista

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Jyrzzä

Kyssäri Dwarf Army Dealista

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Elikkä onkohan tää kääpiöiden Army Deal semmonen saakuli Limited Edition ja tuleekohan näitä myyntiin GW:hen ennen jouluaattoa?

Kiitän etukäteen.

-Jyrzzä
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
pamp-pu

Re: Kyssäri Dwarf Army Dealista

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Jyrzzä kirjoitti:Elikkä onkohan tää kääpiöiden Army Deal semmonen saakuli Limited Edition ja tuleekohan näitä myyntiin GW:hen ennen jouluaattoa?

Kiitän etukäteen.

-Jyrzzä
Ristin uskon arkkidemonista en tiedä, mutta kyseistä boksia tosin ei myydä enää sellaisenaan kun ne kerran hyllystä ja varastosta loppuvat. Kysyntä noille ei yleensä ole mikään hirmuisen suuri, joten oman hankkiminen ei ole mitenkään mahdotonta kunhan toimii ajoissa.

Julkaisu on muuten 10. joulukuuta. Tähänkin olisi saanut vastauksen itse Kotkanpesän Online Storesta.
Jyrzzä

Entä jos tilais hesan GW:n kautta boksin sinne liikkeeseen,ja kävis noutamassa ja maksamassa sen siellä?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Jyrzzä kirjoitti:Entä jos tilais hesan GW:n kautta boksin sinne liikkeeseen,ja kävis noutamassa ja maksamassa sen siellä?
Vastaukset kysymykseesi löydät Sotavasaran GW Helsinki- infopaketista. Ja jos jää epäselvyyttä, niin eikun soittamaan/käymään liikkeeseen.

Kappas, tämä onkin kahdestuhannes viestini. Bileet pystyyn.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

pamp-pu kirjoitti: Julkaisu on muuten 10. joulukuuta. Tähänkin olisi saanut vastauksen itse Kotkanpesän Online Storesta.
Northern Europen julkaisu on itse asiassa viikkoa myöhemmin, eli 17.12. Selviää täältä.
Phil Kelly says "No!"
Jyrzzä

pamp-pu kirjoitti:
Jyrzzä kirjoitti:Elikkä onkohan tää kääpiöiden Army Deal semmonen saakuli Limited Edition ja tuleekohan näitä myyntiin GW:hen ennen jouluaattoa?

Kiitän etukäteen.

-Jyrzzä
Ristin uskon arkkidemonista en tiedä, mutta kyseistä boksia tosin ei myydä enää sellaisenaan kun ne kerran hyllystä ja varastosta loppuvat. Kysyntä noille ei yleensä ole mikään hirmuisen suuri, joten oman hankkiminen ei ole mitenkään mahdotonta kunhan toimii ajoissa.

Julkaisu on muuten 10. joulukuuta. Tähänkin olisi saanut vastauksen itse Kotkanpesän Online Storesta.
Puhutko nyt vanhasta vai uudesta Army Dealista kun sanoit,että ovat loppuneet hyllystä,sillä eihän se ole mahdollista,kun ei sitä edes vielä myydä!
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Jyrzzä kirjoitti:
pamp-pu kirjoitti:

Kiitän etukäteen.

-Jyrzzä

Puhutko nyt vanhasta vai uudesta Army Dealista kun sanoit,että ovat loppuneet hyllystä,sillä eihän se ole mahdollista,kun ei sitä edes vielä myydä!
Vanhaa dealia ei tietääkseni olekkaan ja äskeisessä viestissä tarkoittiin, että kun ne loppuvat, niin blaa blaa blaa... Imperfektiä vain viljeltiin huolimattomasti.
Jyrzzä

Vanha diili on ollut olemassa,ja tarkoitat siis,että Army Deal TULEE GW:hen 17.päivä?Jos näin on,niin halleluujaa!
Jyrzzä

Siis onko nyt näin että armydiili on myyty loppuun,ja sitä ei tulekaan GW:hen?Joka tietää,se vastatkoon!
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kappas, näköjään tuolla GW:n sivuilla lukisi, että ainakin online kaupasta olisivat Army Dealit loppu ( http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13 ), mutta kyllä varmaankin sinne hesan Gw:hen on niitä tullut. Kysy sieltä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jyrzzä kirjoitti:Siis onko nyt näin että armydiili on myyty loppuun,ja sitä ei tulekaan GW:hen?Joka tietää,se vastatkoon!
Eiköhän noita jälleenmyyjille tule - Online storesta vain ovat jo loppuneet. Jälleenmyyjät vain eivät saa laittaa settiä myyntiin ennen aikojaan, joten ne lienevät jossakin päin UPS:n toimitusreittiä, yksipyöräisellä ajavan kääpiösimpanssin käpälissä tai lojumassa jossakin hämärässä dungeonissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”