Eipä silti, ei vielä yhtään häviötä ole tullut vaikkei niitä ampuma-aseita ole ollutkaan. Ja kyllä ne bersujen kutosetkin sieltä tulevat niitä tankkeja vastaan. Uskokaa joukkoihinne
Sitäpaitsi, istuipas kerran bersu aspa fistinsä ja feel no painin kanssa kerran ampuvien ihmisten edessä. Sieltä lensi jotain 6 plasma-asetta, pirusti taskulamppuja ja ties mitä. Noh, vaikka se oli yksin, niin se uhkasi siinä kyllä niin julmasti sitä koko armeijaa, joten eiköhän sieltä koko armeija sitä ampunu. Muistaakseni aivan viimeisimpään aseeseen se sitten kuoli, mutta olin kyllä niin tyytyväinen siihen että se imi yksin koko vuoron puoleensa tulitusta. Lopputulos = feel no pain aspa on sen verran kestävä mörriäinen, että kyllä se pelottaa yksinki melkein mitä vain jolla ei sitä power weaponia ja s8:ia
Mutta kaikenkaikkiaan, itse en suosi Khornearmeijalle niitä ampuma-aseita, johan koko Khornen ideologiakin sotii niitä vastaan. Niin ja jos joku miettii mistä mä kovan strenan saan, niin kyllä ne kolme drediä kahella dccw aseella on tähänkin asti hoitaneet homman kotiin ^^
Feel the Rage, kill em close!