Kynäporat
Jostain konttorista käyt lainaamassa kourallisen klemmareita. Toimivat hyvin. Tai sitten ihan 0.9-0.8mm rautalankaa rautakaupasta, olettaen että käytät millin poranterää.
Itselläni on isin kätköistä löytynyttä vanhan vanhaa rautalankaa, joka on kärsinyt jo pienestä korroosiosta(?), sen pinta on todella karhea, mutta se sopii vain paremmin käyttötarkoitukseeni, pitäähän liima paremmin karheassa.
Yksi sellainen jota ei kannata isin kätköistä hakea, on kuparilanka. Se on liian taipuvaista, sekä siinä on yleinsä lakkakerros päällä jossa liima pysyy todella huonosti.
Itselläni on isin kätköistä löytynyttä vanhan vanhaa rautalankaa, joka on kärsinyt jo pienestä korroosiosta(?), sen pinta on todella karhea, mutta se sopii vain paremmin käyttötarkoitukseeni, pitäähän liima paremmin karheassa.
Yksi sellainen jota ei kannata isin kätköistä hakea, on kuparilanka. Se on liian taipuvaista, sekä siinä on yleinsä lakkakerros päällä jossa liima pysyy todella huonosti.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Paperiliittimet eli klemmarit ovat aika sopivan paksuista lankaa.Pjotr kirjoitti:Kun nyt on kynäporista kyse, niin kertokaahan tuleeko noitten gw-pin vicejen mukana sopivanmallista rautalankaa, vai millä niitä kannattaa pinnittää?
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
No nythän on niin, että combat modelsilta sai kynäporia ja teriä merkkiä holi. Terät ovat siitä mukavia, kun niitä on kaksi eri sarjaa kokoina: 0,3-1,7 ja 1,7-3,0(en ole ihan varma), ja hintaa tuon GW:n poran verran eli n.10 euroa...kynäpora taisi olla hiukan kalliimpi. Oikein käteviä kun on varovainen noiden ohuiden terien kanssa.
"No shit, Sir"
ihan vaikka voi käyttää kuparista klemmaria siihen pinnaamiseen. Sen GW:n pin vice drillin mukana kun ei tule muita kuin se pora ja terät. Itse ainakin olen huomannut että nuo kupariset klemmarit on varsin hyviä, vaikkakin pitää olla melkeinpä sivuleikkurit kun tahtovat olla sen verran kovaa tekoa katkaistavaksi 
WarEdit : hölmö minä, tässä postissahan oli toinenkin sivu jossa oli jo vastattu tähän *nolo* >_<
WarEdit : hölmö minä, tässä postissahan oli toinenkin sivu jossa oli jo vastattu tähän *nolo* >_<
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.