"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kynäporat

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Ei tule, paksua rautalankaa tai klemmarin pala.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Ostat 2e:llä paketillisen paperiliittimiä loppuelämäksi, siitä sitten sivuleikkureilla napsit sopivia pätkiä.
Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Jostain konttorista käyt lainaamassa kourallisen klemmareita. Toimivat hyvin. Tai sitten ihan 0.9-0.8mm rautalankaa rautakaupasta, olettaen että käytät millin poranterää.

Itselläni on isin kätköistä löytynyttä vanhan vanhaa rautalankaa, joka on kärsinyt jo pienestä korroosiosta(?), sen pinta on todella karhea, mutta se sopii vain paremmin käyttötarkoitukseeni, pitäähän liima paremmin karheassa.

Yksi sellainen jota ei kannata isin kätköistä hakea, on kuparilanka. Se on liian taipuvaista, sekä siinä on yleinsä lakkakerros päällä jossa liima pysyy todella huonosti.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

niin no sitä kolon tekemistä en tullut ajatelleeksi...
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Itse olen pinnaamiseen käyttänyt juuri muovista kuorittua kuparijohtoa jota jäi eliniän tarpeisiin remontista. Hyvin pitää kunhan älyää porata kumpaankin päähän tarpeeksi pitkän kolon. Pari milliä ei riitä.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Pjotr kirjoitti:Kun nyt on kynäporista kyse, niin kertokaahan tuleeko noitten gw-pin vicejen mukana sopivanmallista rautalankaa, vai millä niitä kannattaa pinnittää?
Paperiliittimet eli klemmarit ovat aika sopivan paksuista lankaa.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
aurellian

Viesti Kirjoittaja aurellian »

No nythän on niin, että combat modelsilta sai kynäporia ja teriä merkkiä holi. Terät ovat siitä mukavia, kun niitä on kaksi eri sarjaa kokoina: 0,3-1,7 ja 1,7-3,0(en ole ihan varma), ja hintaa tuon GW:n poran verran eli n.10 euroa...kynäpora taisi olla hiukan kalliimpi. Oikein käteviä kun on varovainen noiden ohuiden terien kanssa.
"No shit, Sir"
WarHound
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja WarHound »

ihan vaikka voi käyttää kuparista klemmaria siihen pinnaamiseen. Sen GW:n pin vice drillin mukana kun ei tule muita kuin se pora ja terät. Itse ainakin olen huomannut että nuo kupariset klemmarit on varsin hyviä, vaikkakin pitää olla melkeinpä sivuleikkurit kun tahtovat olla sen verran kovaa tekoa katkaistavaksi :)

WarEdit : hölmö minä, tässä postissahan oli toinenkin sivu jossa oli jo vastattu tähän *nolo* >_<
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”