"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rautapihaa ja haltioita turnaukseen

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Sauron

Rautapihaa ja haltioita turnaukseen

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Elikkä, nyt kaivataan parannusehdotuksia kumpiinkin listoihin.

Rautapiha:

Uruk-hai captain 60 pts.
-shield
-heavy armor

Orc Captain 55 pts.
-shield
-warg

Sharku 60 pts.
-shield

Orc Captain 45 pts.
-shield

7 Warg Riders 91 pts.
-shield

4 Uruk-hai Berserkers 60 pts.

14 Uruk-hai Warriors 154 pts.
-crossbow

13 Orc Warriors 78 pts.
-spear

Massa: 42 (tiedetään, sitä on vähän, mutta tuolla herojen pakkomäärällä en saanut ahdettua enempää)
Mahti: 9
Pisteet: 603

Listan heikkouksia on pieni päälukumäärä ja kestävyys, mutta muilla alueilla jyrätään. Hyökkäykset ovat lähes aina S4, samoin ampuminen. Liikkuvuutta löytyy 7 wargin ja kahden niitä johtavan heron verran. Pitäisikö niitä olla lisää?

Haltiat:

Elladan & Elrohir 140 pts.

Arwen 60 pts.

12 Elf Warriors 120 pts.
-heavy armour
-shield

11 Elf Warriors 121 pts.
-heavy armour
-shield
-spear

13 Elf Warriors 156 pts.
-heavy armour
-Elf Bow
-spear

Massa: 39 (aika hyvin helffeiltä)
Mahti: 7
Pisteet: 597

Ammutaan minkä keretään. Lähiksessä Arwen pyrkii kaatamaan vastustajan pääasiallisen taistelulinjan, yrittäen tehdä sen ilman resistaamismahdollisuutta (lue: ei heroja kaatoalueelle).

Eli, mitä kannattaisi parantaa listoissa? Näillä on ainakin muutamisssa testipeleissä pärjätty todella hyvin, mutta miltä näyttää paperilla? Pitäisikö pahisten korvata esim. 2. örkkikapteeni bannerilla? Vai jotain muuta?

...heh!
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Vaikuttaisivat varsin kovilta listoilta kumpainenkin.Olen samaa mieltä urukki listastasi, massan puolelta aikas heikkoa, mutta iskee muilla aloilla varsin kovaa.Ainoa mikä huolettaa on nuo keihäsörkit, kun ne tuntuvat olevan aikas helppoa nuolen ruokaa mille tahansa jouselle.

Hyvislista taas on varsin kiva teemansa kannalta, kun kaikki Elrondin äpärät ovat yksissä puuhissa.En tiedä onko tuo sitten toimiva yhdistelmä, kun ajatellaan mitä voisi Arwenin tai Veikkojen sijasta ottaa, mutta tuo näyttää varsin kivalta.Varsinkin jos onnistut vetämään maton vihollisten jalkojen alta ja päälle juoksee kovia haltioita niin on nauru kaukana.

En kyllä muuttaisi listoissa varmaankaan mitään.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Arwen+veikat0haltiamassaa ON kyllä tehokas pitchedissä ja vastaavissa. Sääli vain että viimeksi kun noilla pelasin(itseasiassa juuri sauronia vastan ilmeisesti?) ei Arwen päässyt väläyttämään kunnolla. Sääli sinänsä mutta potentiaali on hirmuinen.Hyvä hyvä.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Elrohir kirjoitti:
Hyvislista taas on varsin kiva teemansa kannalta, kun kaikki Elrondin äpärät ovat yksissä puuhissa.
Mitä minä sanoin, täällä alkaa pikkuhiljaa kaikki mun sanomat jutut (IRL) toistua muitten kautta...
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Elrohir

Ja minä kun luulin keksineen moisen...
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Vai että parannusehdotuksia.. Noh, ota örkeille myös kilpi+miekkailijoita ja Urukeille pikejä. Ota Urukeille niiden ominaisimpia joukkoja eli kilpi+miekkailijoita. Nykyisellään ilman Uruk-haiden sitä joukkoa, josta ne 90%:sesti koostuu lista on aivan yltiöluonnoton.
Listan heikkouksia on pieni päälukumäärä ja kestävyys..
..ja listan tolkuton rumuus ja kirsikat päältä -asenne. Ei heru arvostusta.

Kun pelaat tällä, mihin sijoitat nämä? Missä tällainen joukko taistelee päänsisäisessä maailmassa?
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Nämä on täysin min/maxattaju listoja, eivät edes yritä olla kauniita, vaan mahdollisimman kovia pelitehossa. Ne on tehty teema-taulukon mukaan niin koviksi kuin saa ottaen huomioon, että tarkoitus on saada täydet teemapisteet. Ja näillä pelataan pääasiassa turneissa, ei kotipeleissä...heh!
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Elrohir kirjoitti:Ja minä kun luulin keksineen moisen...
Todennäköisesti, mutta sanoin tuon saman joku aika sitten ja joku lista missä oli ne rautapihan kolme kolmen mahdin heroa, sanoin siitäkin, että ne ei oo koskaan nähny toisiaan, ja eikös siitäkin joku kommentoinut.
Listathan ovat, mitä Sauron osaa: juustoa, mutta todellisuudessa pelit voitetaan pelaamalla, ei juustottamalla.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Elrohir

Ok.Ei tarvitse hermostua, sillä en ala nimittää sanomiasi sanontoja minun tekeleiksi.
Ruispöllö

Jouset

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Hanki tuohon muutama orc tracker, ne ei kärsi move penaltistä.
Löytyy.
Elrohir

Miten niin eivät kärsi liikkumisesta?Sitä paitsi taitavat nuo crossbowt olla hyödyllisempiä kuin trackerit, jotka eivät edes sovi teemaan (tai voisihan sitä kikkailla sanomalla olevan vähäisempiä Rautapihan örkkejä, mutta en usko menevän läpi).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”