Rautapihaa ja haltioita turnaukseen
Rautapihaa ja haltioita turnaukseen
Elikkä, nyt kaivataan parannusehdotuksia kumpiinkin listoihin.
Rautapiha:
Uruk-hai captain 60 pts.
-shield
-heavy armor
Orc Captain 55 pts.
-shield
-warg
Sharku 60 pts.
-shield
Orc Captain 45 pts.
-shield
7 Warg Riders 91 pts.
-shield
4 Uruk-hai Berserkers 60 pts.
14 Uruk-hai Warriors 154 pts.
-crossbow
13 Orc Warriors 78 pts.
-spear
Massa: 42 (tiedetään, sitä on vähän, mutta tuolla herojen pakkomäärällä en saanut ahdettua enempää)
Mahti: 9
Pisteet: 603
Listan heikkouksia on pieni päälukumäärä ja kestävyys, mutta muilla alueilla jyrätään. Hyökkäykset ovat lähes aina S4, samoin ampuminen. Liikkuvuutta löytyy 7 wargin ja kahden niitä johtavan heron verran. Pitäisikö niitä olla lisää?
Haltiat:
Elladan & Elrohir 140 pts.
Arwen 60 pts.
12 Elf Warriors 120 pts.
-heavy armour
-shield
11 Elf Warriors 121 pts.
-heavy armour
-shield
-spear
13 Elf Warriors 156 pts.
-heavy armour
-Elf Bow
-spear
Massa: 39 (aika hyvin helffeiltä)
Mahti: 7
Pisteet: 597
Ammutaan minkä keretään. Lähiksessä Arwen pyrkii kaatamaan vastustajan pääasiallisen taistelulinjan, yrittäen tehdä sen ilman resistaamismahdollisuutta (lue: ei heroja kaatoalueelle).
Eli, mitä kannattaisi parantaa listoissa? Näillä on ainakin muutamisssa testipeleissä pärjätty todella hyvin, mutta miltä näyttää paperilla? Pitäisikö pahisten korvata esim. 2. örkkikapteeni bannerilla? Vai jotain muuta?
...heh!
Rautapiha:
Uruk-hai captain 60 pts.
-shield
-heavy armor
Orc Captain 55 pts.
-shield
-warg
Sharku 60 pts.
-shield
Orc Captain 45 pts.
-shield
7 Warg Riders 91 pts.
-shield
4 Uruk-hai Berserkers 60 pts.
14 Uruk-hai Warriors 154 pts.
-crossbow
13 Orc Warriors 78 pts.
-spear
Massa: 42 (tiedetään, sitä on vähän, mutta tuolla herojen pakkomäärällä en saanut ahdettua enempää)
Mahti: 9
Pisteet: 603
Listan heikkouksia on pieni päälukumäärä ja kestävyys, mutta muilla alueilla jyrätään. Hyökkäykset ovat lähes aina S4, samoin ampuminen. Liikkuvuutta löytyy 7 wargin ja kahden niitä johtavan heron verran. Pitäisikö niitä olla lisää?
Haltiat:
Elladan & Elrohir 140 pts.
Arwen 60 pts.
12 Elf Warriors 120 pts.
-heavy armour
-shield
11 Elf Warriors 121 pts.
-heavy armour
-shield
-spear
13 Elf Warriors 156 pts.
-heavy armour
-Elf Bow
-spear
Massa: 39 (aika hyvin helffeiltä)
Mahti: 7
Pisteet: 597
Ammutaan minkä keretään. Lähiksessä Arwen pyrkii kaatamaan vastustajan pääasiallisen taistelulinjan, yrittäen tehdä sen ilman resistaamismahdollisuutta (lue: ei heroja kaatoalueelle).
Eli, mitä kannattaisi parantaa listoissa? Näillä on ainakin muutamisssa testipeleissä pärjätty todella hyvin, mutta miltä näyttää paperilla? Pitäisikö pahisten korvata esim. 2. örkkikapteeni bannerilla? Vai jotain muuta?
...heh!
Vaikuttaisivat varsin kovilta listoilta kumpainenkin.Olen samaa mieltä urukki listastasi, massan puolelta aikas heikkoa, mutta iskee muilla aloilla varsin kovaa.Ainoa mikä huolettaa on nuo keihäsörkit, kun ne tuntuvat olevan aikas helppoa nuolen ruokaa mille tahansa jouselle.
Hyvislista taas on varsin kiva teemansa kannalta, kun kaikki Elrondin äpärät ovat yksissä puuhissa.En tiedä onko tuo sitten toimiva yhdistelmä, kun ajatellaan mitä voisi Arwenin tai Veikkojen sijasta ottaa, mutta tuo näyttää varsin kivalta.Varsinkin jos onnistut vetämään maton vihollisten jalkojen alta ja päälle juoksee kovia haltioita niin on nauru kaukana.
En kyllä muuttaisi listoissa varmaankaan mitään.
Hyvislista taas on varsin kiva teemansa kannalta, kun kaikki Elrondin äpärät ovat yksissä puuhissa.En tiedä onko tuo sitten toimiva yhdistelmä, kun ajatellaan mitä voisi Arwenin tai Veikkojen sijasta ottaa, mutta tuo näyttää varsin kivalta.Varsinkin jos onnistut vetämään maton vihollisten jalkojen alta ja päälle juoksee kovia haltioita niin on nauru kaukana.
En kyllä muuttaisi listoissa varmaankaan mitään.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Mitä minä sanoin, täällä alkaa pikkuhiljaa kaikki mun sanomat jutut (IRL) toistua muitten kautta...Elrohir kirjoitti:
Hyvislista taas on varsin kiva teemansa kannalta, kun kaikki Elrondin äpärät ovat yksissä puuhissa.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- makkarafolio
Vai että parannusehdotuksia.. Noh, ota örkeille myös kilpi+miekkailijoita ja Urukeille pikejä. Ota Urukeille niiden ominaisimpia joukkoja eli kilpi+miekkailijoita. Nykyisellään ilman Uruk-haiden sitä joukkoa, josta ne 90%:sesti koostuu lista on aivan yltiöluonnoton.
Kun pelaat tällä, mihin sijoitat nämä? Missä tällainen joukko taistelee päänsisäisessä maailmassa?
..ja listan tolkuton rumuus ja kirsikat päältä -asenne. Ei heru arvostusta.Listan heikkouksia on pieni päälukumäärä ja kestävyys..
Kun pelaat tällä, mihin sijoitat nämä? Missä tällainen joukko taistelee päänsisäisessä maailmassa?
Todennäköisesti, mutta sanoin tuon saman joku aika sitten ja joku lista missä oli ne rautapihan kolme kolmen mahdin heroa, sanoin siitäkin, että ne ei oo koskaan nähny toisiaan, ja eikös siitäkin joku kommentoinut.Elrohir kirjoitti:Ja minä kun luulin keksineen moisen...
Listathan ovat, mitä Sauron osaa: juustoa, mutta todellisuudessa pelit voitetaan pelaamalla, ei juustottamalla.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa