AAPUAA!!!!!!
AAPUAA!!!!!!
Fb on alkanut kiinnostamaan minua, joten ostin rulebookin ja pari poxia space marineita... Elikkä mitäs mun pitäis seuraavaksi hankkia?????
Ja sit vielä yks kysymys, kun mun kaveri väittää että kerään muka väärää peliä, mutta en usko sitä ku se kuitenkin yrittää saada minut vetämään kaikki figut wessanpöntöstä... Enhän mä kerää väärää peliä, enhän?!??!?
Ja sit vielä yks kysymys, kun mun kaveri väittää että kerään muka väärää peliä, mutta en usko sitä ku se kuitenkin yrittää saada minut vetämään kaikki figut wessanpöntöstä... Enhän mä kerää väärää peliä, enhän?!??!?
-
Rotten sound
Re: AAPUAA!!!!!!
FB on keskiaikaa ja spacemarinet kuuluu warhammer 40koon puoleen
Lol, hankit 40k:n figujahejekeje kirjoitti:Fb on alkanut kiinnostamaan minua, joten ostin rulebookin ja pari poxia space marineita... Elikkä mitäs mun pitäis seuraavaksi hankkia?????
Kuten warhammerissakin, peikot ovat tyhmiä ja niistä tarvitsee harvoin välittää.hejekeje kirjoitti:Fb on alkanut kiinnostamaan minua, joten ostin rulebookin ja pari poxia space marineita... Elikkä mitäs mun pitäis seuraavaksi hankkia?????
- The Captain
- Valvoja
Ja sinua ei hetkeäkään epäilyttänyt, kun figuboksissa luki "Warhammer 40,000", ja jampat hilluvat rynnäkkökiväärit kourassa?hejekeje kirjoitti:Noku kaveri sano, että kannattaa alottaa space marineita...
Ensimmäinen perusasia figuharrastukseen lähtiessä on oppia erottamaan eri pelit toisistaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ei sen puoleen, olen kyllä nähnyt 2 jamppaa (noin Ville Viis V molemmat) pelaavan Turun Lohikäärmeluolassa (tämä siis noin neljä vuotta sitten kun sellainen vielä oli olemassa) High Elves vastaan Avaruus Mariinit. Kun tuli joku sääntökysymys vastaan, niin toinen poika katsoi toisesta kirjastaan, toinen omasta. Jos jäi epäselvyyksiä, heitetiin noppaa kumpi kirja oli oikeassa... 
Loppukommentti, HElffit raiskasivat Mariinit 6-0... (Taas todiste siitä että HElffit ovat ihan rikki)
Loppukommentti, HElffit raiskasivat Mariinit 6-0... (Taas todiste siitä että HElffit ovat ihan rikki)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
-
Goblin fan
Asiallinen vastaus minulta:
Myy figusi ja osta oikean pelin figuja tilalle. Ja lue se sääntökirja n.5 kertaa (siksi, että vaikutat melko tyhmältä ja asiat ei muuten jää päähäsi). Älä myöskään tule sotuun kyselemeään tyhmiä kysymyksiä tulevaisuudessa, se pilaa tämän sivun jo valmiiksi laskenutta tasoa.
Myy figusi ja osta oikean pelin figuja tilalle. Ja lue se sääntökirja n.5 kertaa (siksi, että vaikutat melko tyhmältä ja asiat ei muuten jää päähäsi). Älä myöskään tule sotuun kyselemeään tyhmiä kysymyksiä tulevaisuudessa, se pilaa tämän sivun jo valmiiksi laskenutta tasoa.
With Cannon, You Can.
- The Captain
- Valvoja
Asiallinen vastaus minulta: jatka tähän linjaan, niin etpä ole sinäkään kauaa Sotavasarassa pilaamassa tasoa.Goblin fan kirjoitti:Asiallinen vastaus minulta:
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Hejekeje - kyllä kysyä saa jos asiat ihmetyttää. (Eikös tämä foorumi ole olemassa, että harrastajat voisivatvaihtaa ajatuksia/ kysellä neuvoa toisiltaan?).
Totuus on, että kannattaa tehdä pientä tutkimusta ennen kuin lähtee kauppaan. GW;n viralliset (games-workshop.co.uk) sivut ovat ehkä paras paikka, josta voit käydä katselemassa eri armeijoja ja niiden figuja.
Varsinkin kun joudut nyt valitsemaan uudestaan mitä aiot pelata.
klikkaa siellä linkkiä - Warhammer!:)
Totuus on, että kannattaa tehdä pientä tutkimusta ennen kuin lähtee kauppaan. GW;n viralliset (games-workshop.co.uk) sivut ovat ehkä paras paikka, josta voit käydä katselemassa eri armeijoja ja niiden figuja.
Varsinkin kun joudut nyt valitsemaan uudestaan mitä aiot pelata.
klikkaa siellä linkkiä - Warhammer!:)
Ei vaan, oikeasti tosi hyvä että uskalsit ja viitsit tulla kyselemään kokeneemmilta. Se on tyhmä joka ei uskalla kysyä, sanoi eräs farseer... Todella hyvä kommentti minusta. Jätä nuo nenäänsä pidemmälle näkemättömät pöljät omaan arvoonsa, lue huolellisesti mitä vastataan, selaa muutenkin foorumia ja oikolue omat tekstisi ennenkuin lähetät ne foorumille. Itsekin olin alkuaikoina todella hukassa jo eri pelien kanssa, ei siinä mitään. Harvat sitä vain viitsivät myöntää. Tsemppiä ja tervetuloa uuden harrastuksen pariin!