"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

AAPUAA!!!!!!

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
hejekeje

AAPUAA!!!!!!

Viesti Kirjoittaja hejekeje »

Fb on alkanut kiinnostamaan minua, joten ostin rulebookin ja pari poxia space marineita... Elikkä mitäs mun pitäis seuraavaksi hankkia?????

Ja sit vielä yks kysymys, kun mun kaveri väittää että kerään muka väärää peliä, mutta en usko sitä ku se kuitenkin yrittää saada minut vetämään kaikki figut wessanpöntöstä... Enhän mä kerää väärää peliä, enhän?!??!?
Rotten sound

Re: AAPUAA!!!!!!

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

FB on keskiaikaa ja spacemarinet kuuluu warhammer 40koon puoleen
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Korjaan: FB, on fantasiaa (en ole pilkunnussija)
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

hejekeje kirjoitti:Fb on alkanut kiinnostamaan minua, joten ostin rulebookin ja pari poxia space marineita... Elikkä mitäs mun pitäis seuraavaksi hankkia?????

Ja sit vielä yks kysymys, kun mun kaveri väittää että kerään muka väärää peliä, mutta en usko sitä ku se kuitenkin yrittää saada minut vetämään kaikki figut wessanpöntöstä... Enhän mä kerää väärää peliä, enhän?!??!?
Lol, hankit 40k:n figuja :D
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

hejekeje kirjoitti:Fb on alkanut kiinnostamaan minua, joten ostin rulebookin ja pari poxia space marineita... Elikkä mitäs mun pitäis seuraavaksi hankkia?????

Kuten warhammerissakin, peikot ovat tyhmiä ja niistä tarvitsee harvoin välittää.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

kai sä nyt viimeistään siitä rulebookista näät että ostit vääriä vikuja?
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Vai ostitko väärän rule bookinkin?
hejekeje

Noku kaveri sano, että kannattaa alottaa space marineita...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

hejekeje kirjoitti:Noku kaveri sano, että kannattaa alottaa space marineita...
Ja sinua ei hetkeäkään epäilyttänyt, kun figuboksissa luki "Warhammer 40,000", ja jampat hilluvat rynnäkkökiväärit kourassa?

Ensimmäinen perusasia figuharrastukseen lähtiessä on oppia erottamaan eri pelit toisistaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Älä silti "vessasta vedä" niitä ukkoja. Eiköhän niille ostaja löydy, varsinkin jos pakkaus on vielä täysin iskemätön.

Tsemppiä
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Ei s** repeän XDD
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ei sen puoleen, olen kyllä nähnyt 2 jamppaa (noin Ville Viis V molemmat) pelaavan Turun Lohikäärmeluolassa (tämä siis noin neljä vuotta sitten kun sellainen vielä oli olemassa) High Elves vastaan Avaruus Mariinit. Kun tuli joku sääntökysymys vastaan, niin toinen poika katsoi toisesta kirjastaan, toinen omasta. Jos jäi epäselvyyksiä, heitetiin noppaa kumpi kirja oli oikeassa... ;)

Loppukommentti, HElffit raiskasivat Mariinit 6-0... (Taas todiste siitä että HElffit ovat ihan rikki)
hejekeje

No voi.. Kaveri huijas mua sitten taas... Näyttikin vähän siltä että ne marinet ei oikein sovi noihin tavan wh:isiin mut kamu sano et kyllä ne on yks sen armeijoista, joten uskoin sitä kun se on kuitenkin pelannu wh:illa jo aika pitkään..
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

luotettava ystävä...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tai sitten ystäväsi luuli, että haluaisit aloittaa 40k. Joten silloin hän ei huijannut sinua
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Asiallinen vastaus minulta:
Myy figusi ja osta oikean pelin figuja tilalle. Ja lue se sääntökirja n.5 kertaa (siksi, että vaikutat melko tyhmältä ja asiat ei muuten jää päähäsi). Älä myöskään tule sotuun kyselemeään tyhmiä kysymyksiä tulevaisuudessa, se pilaa tämän sivun jo valmiiksi laskenutta tasoa.
With Cannon, You Can.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Goblin fan kirjoitti:Asiallinen vastaus minulta:
Myy figusi ja osta oikean pelin figuja tilalle. Ja lue se sääntökirja n.5 kertaa (siksi, että vaikutat melko tyhmältä ja asiat ei muuten jää päähäsi). Älä myöskään tule sotuun kyselemeään tyhmiä kysymyksiä tulevaisuudessa, se pilaa tämän sivun jo valmiiksi laskenutta tasoa.
Asiallinen vastaus minulta: jatka tähän linjaan, niin etpä ole sinäkään kauaa Sotavasarassa pilaamassa tasoa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Hejekeje - kyllä kysyä saa jos asiat ihmetyttää. (Eikös tämä foorumi ole olemassa, että harrastajat voisivatvaihtaa ajatuksia/ kysellä neuvoa toisiltaan?).

Totuus on, että kannattaa tehdä pientä tutkimusta ennen kuin lähtee kauppaan. GW;n viralliset (games-workshop.co.uk) sivut ovat ehkä paras paikka, josta voit käydä katselemassa eri armeijoja ja niiden figuja.

Varsinkin kun joudut nyt valitsemaan uudestaan mitä aiot pelata.

klikkaa siellä linkkiä - Warhammer!:)
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Ei vaan, oikeasti tosi hyvä että uskalsit ja viitsit tulla kyselemään kokeneemmilta. Se on tyhmä joka ei uskalla kysyä, sanoi eräs farseer... Todella hyvä kommentti minusta. Jätä nuo nenäänsä pidemmälle näkemättömät pöljät omaan arvoonsa, lue huolellisesti mitä vastataan, selaa muutenkin foorumia ja oikolue omat tekstisi ennenkuin lähetät ne foorumille. Itsekin olin alkuaikoina todella hukassa jo eri pelien kanssa, ei siinä mitään. Harvat sitä vain viitsivät myöntää. Tsemppiä ja tervetuloa uuden harrastuksen pariin!
Sachse

Viesti Kirjoittaja Sachse »

oliko toi vitsi? O.o
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”