Onhan tuokin totta, mutta kun sanotaanko kuulun vielä mini-sarjaa, jossa yritetään matkia toinen toistaan ja näin olemme oman-mielen-omistamattomia-henkilöitä niin silloin me pelkäämme, että meille nauretaan, jos emme tee homma-x:sää. Toki itsekkin varmaan joskus harmaassa tulevaisuudessa teen 360+ örkkini baselle jotain.Tybraal kirjoitti:Itse ajattelin näin ensimmäiset pari vuotta harrastusajastani... Kunnes sen ensimmäisen kerran maalasin Rangereille kunnollisen alustan ruohoineen päivineen. Alustan tehoa ei voi yliarvioida ja siihen pistetty aika maksaa itsensä aina takaisin. IMHO, tietenkin.Druchii master kirjoitti:siinäpä hyvin sanottu asia joka muuten on mielestäni totta.El Capitan kirjoitti:On omasta mielestäni hyvin rohkeaa olla tekemättä mitään muuta sille baselle kuin maalata se vain. Hyvät ihmiset, on tarkoitus saada hieno figu eikä hienoa basea,
Space Marine
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Aika rohkea teko olisi jättää koko figu maalaamatta
Mutta ai niin...niinhän monet tekevät - eikä se välttämättä ole rohkeudesta kiinni.
Ei vaan...pointti oli nyt vaan se että kun squadia kasataan/maalataan tuntikaupalla, niin onhan se hieman turhaa jättää se kymmenen minuutin basetuksen tekemättä? Kymmenen kaksikymmentä aktiivista minuuttia se squadilta (poislukien hienoukset) jos et harrasta kuivuvan maalin tai liiman tuijotusta! Onnea jatkoon!
-Andreas
Ei vaan...pointti oli nyt vaan se että kun squadia kasataan/maalataan tuntikaupalla, niin onhan se hieman turhaa jättää se kymmenen minuutin basetuksen tekemättä? Kymmenen kaksikymmentä aktiivista minuuttia se squadilta (poislukien hienoukset) jos et harrasta kuivuvan maalin tai liiman tuijotusta! Onnea jatkoon!
-Andreas
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Basen tekoa voi haittaa se asia (ainakin minua), että ei osaa tehdä sitä kun figu on jo liimattu baseen. Olen itse kuullut semmoisia tapoja, että laita liimaa baseen ja tökkäse se hiekkaan ja ota pois ja siinä on. Toimii erittäin hyvin kun figu on basessa kiinni 
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Master Arturion
Hieno.
Ei ihan huipulle yllä, mutta kuka minä olen osoittelemaan sormea? Itse teen vielä kauheempaa jälkeä ^^.
PS: Kappas perkule, suomenpoikahan siinä. Maalaa sille vielä Väinämöisen lakki niin täydellistä...
PS: Kappas perkule, suomenpoikahan siinä. Maalaa sille vielä Väinämöisen lakki niin täydellistä...
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
kyllä no ihan peli figuiks käy paitsi tekisit tolle beissille jotain niin niistä tulisi ihan eri näkösii mutta kyllä niillä pelata kehtaa ettei mitään alottelia maalauksii (mutta parantaakkin voi, ei siis millään pahalla)
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi