"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ihmiskunta osa.2

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Jos et nyt tajua, niin mm. Karua juuri häiritsee tuo, kun ei löydy mitään yhteyttä 'hammer-maailmoihin. Perehdy sinäkin enemmän massarevinnäisiin niin ymmärrät.
- Kynä-ääliö
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Thelacan kirjoitti:Yleensä ottaen fan-fiction on sijoittunut 'hammer-maailmaan. .
Jep, yleensä ottaen. Käsittääkseni sotavasara on kuitenkin miniatyyripeliportaali eikä ´hammer portaali. Esim. rackhamista saa kirjoittaa ja keskustella. Minua häiritsi se kuinka Karu ilmaisi asian. Jos asia ei koske ´hammer maailmaa niin sitä ei saisi postata "tarinat ja novellit"- alueelle. Jaa´ah, kyllä ne ajat muuttuvat.
Thelacan kirjoitti:Ja Tarinat & Novelli alueella taisi olla käytäntö, että erilaisiin figupelien taustahistoriaan liittyviä tarinoita julkaistaisiin vain sotussa. .
Touche, parahin ystävä.
Thelacan kirjoitti:Ja huussi on näitä 'hammer-miehiä.
Tiedän.
Thelacan
Viesti:

Tuossa meinasin, että yleensä tarinat & novelli-alueella olleet tarinat ovat sijoittuneet 'hammer-maailmaan.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos joku kirjoittaa esmes Confron massarevinnäiseen sijoittuvan tarinan. Oikeastaan olisi hienoa nähdä moisia tarinoita, mutta ei niin ei.
Tietenkin, 'hammerin ollessa suuressa suosiossa, niin tietenkin suurin osa vaki- ja satunnaislukijoista ymmärtävät tarinan maailmaa paremmin.
- Kynä-ääliö
Lunastaja

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Jep, yleensä ottaen. Käsittääkseni sotavasara on kuitenkin miniatyyripeliportaali eikä ´hammer portaali. Esim. rackhamista saa kirjoittaa ja keskustella. Minua häiritsi se kuinka Karu ilmaisi asian. Jos asia ei koske ´hammer maailmaa niin sitä ei saisi postata "tarinat ja novellit"- alueelle. Jaa´ah, kyllä ne ajat muuttuvat.
Kuka sinäkin olet sanomaan mitä tarainat ja novellit alueelle saa kirjoittaa? Kyllä, Sotavasara on miniatyyripeliportaali, mutta jos alueen säännöissä sanotaan, että vain 40k ja FB tarinoita, niin silloin vain ne ovat sallittuja. Itselleni on kuitenkin ihan sama mitä tänne kirjoitetaan tai saa kirjoittaa.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

The Captain tai Grond ilmaisi asian joskus kaaaaauan sitten minulle siten, että T&N alueella saa olla muihinkin miniatyyripelien maailmoihin sijoittuvia juttuja. Kaiveskelen jos löytäisin tämän vielä.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Iltoja.

Älkää lisätkö maailman pahuutta, pyydän...

Eikö jokainen voi kuvitelal näiden liittyvän 'hammerimaailmana aivan itse? Nämä kolme tarinaa ovat jokainen olleet tulkinnanvaraisia sisällöltään ja mahdollisilta viesteiltään.

Olisiko minun pitänyt kertoa, kuinka jälkeenjäänyt kaveri tässä tarinassa on liitoutunut hippiahaltioiden kanssa? Tai että ensimmäisen tarinan poika on kätellyt biistmannea? Ehkäpä kolmannessa olisi pitänyt kertoa päähenkilöiden olevat kaaoksen kukkasia?

Nyt näiden kolmen fiilispohjaisten tarinoiden myötä huomaa, että ihmiset tulkitsevat ne omalla tavallaan, ja jotkut (kuulemma) jopa löytävät tunteita, mitkä ovat mielestäni todella hyviä asioita.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Olipa jännä... Taas, kuten edellisessäkin, oli iloisuuden tunne alussa joka raa'asti muuttui sairaaksi, ehkä vähemmän sairaaksi kuin edellisessä, veren vuodatukseksi. Tosin tässä oli mukava Vihreä Maili tunnelma alussa, vanki joka voisi olla syytön, pelastus, jne... Mutta, Huussi onnistui senkin kääntämään kauhukirjallisuuteen. Tosin ehkä taas heikommin kuin edellisessä... Mutta, pitää tästä vielä seuraava lukea ja katsoa mihin suuntaan mennään.

-Guardsman
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Minun oli aivan pakko kommentoida näitä. Kaikista aivan yleisesti:

-huussi, hanki hoitoa.
-Veri ja irtoraajat eivät minua hetkauta tarinoissa tai elokuvissa, mutta huussi, hanki hoitoa.
-Kuvailu oli hienoa. Hanki huussi hoitoa.
-Tarina oli hieno kaikelta paitsi idealta&juonelta. Hanki huussi hoitoa.

P.S: Hanki huussi hoitoa.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

läikky vähän yli tämä tarina...sairasta.....olisin lukenut jopa figunarkin tarinan ennemmin kuin tämän...mutta älä huussi välitä tästä.........

-panda sammuu

ps.yhdyn teloittajaan viestissään....hanki huussi hoitoo :D

pps.älä ota mua vakavasti
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

En minä jaksa mitään hippi tarinoita.Kukkaset lentelee ja haltiat juo teetä yhessä.KEEP IT GOING...Lisää jotakin hammer juttuja esim joku ihminen on kaaoksen kätyri tai vastavaa niin kaikki on tyytyväisiä.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

huussi kirjoitti:Iltoja.

Älkää lisätkö maailman pahuutta, pyydän...

Musta alkaa tuntua että lisäät sitä aivam itse näillä tarinoilla.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Thelacan
Viesti:

King lizard kirjoitti: Musta alkaa tuntua että lisäät sitä aivam itse näillä tarinoilla.
Minusta tuntuu, että sinä kaipaisit Savolaista tapa-koulutusta. Tuskin kukaan olisi asiaa vastaan.

Jos ette todellakaan osaa suhtautua näihin tarinoihin joten kuten järkevästi, niin pitäkääs suunne kiinni ja jättäkää se mussuttaminen hoidon hankkimisesta pois.
Te kaipaatte enemmän koulua kuin huussi hoitoa.
- Kynä-ääliö
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

No, jaa. Mitä nyt thelacan demonilta melkein odotinkin.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

King lizard kirjoitti:No, jaa. Mitä nyt thelacan demonilta melkein odotinkin.
No minun mielestäni tuossa Thelacanin viestissä oli hyvinkin paljoa järkevää asiaa. Tosiaankin, loppujenlopuksi koulutus on melkolailla hyvä asia. Se laajentaa näkemystä yms.
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

No niin. Eli nyt olen saanut luettua tämänkin osion tästä synkeästä ja kohtalokkaan oloisesta, hämmentävän paljon keskustelua aiheuttavasta Huussin luomasta novelli-sarjasta ja voin nyt siis sanoa mielipiteeni myös tästä.

Noh, ensin itse tarinasta. Eli itse henkilökohtaisesti pidin enemmän tästä toisesta osiosta, joskin tämä oli tavallaan hämmentävämpi. En muista huomanneeni paljoa virheitä ja kerronta oli kerrassaan erinomaista! Eli tarina oli hyvä. Sairas, jokseenkin vastenmielinen ja hyvin hämmentävä... Mutta silti kaikenkaikkiaan hyvä.:)

Onnitteluni, Huussi, jälleen samoilla ehdoilla kuin viimeksi!

Ja nyt otan vielä lopuksi kantaa siihen, että liittyvätkö nämä tarinat mitenkään mihinkään.

Liittyvät.

Myös 'Hammer-maailman sodantäyteisessä ja synkeässä maailmassa on ihmisten arkielämä. Huomatkaa, että sanon Ihmisten. Eli nämä tarinat siis voivat vaikkapa käsitellä 'hammer-maailman ihmisiä. Ja koska Kaaos vaikuttaa tähän kyseiseen maailmaan, niin kuvatunlaisia kieroutumia voi tapahtua. Elikkä jokseenkin turha valittaa, Ihmiset.

Kiitos.
Kynä-ääliö
RiviSotilas

Viesti Kirjoittaja RiviSotilas »

Mitä ihmettä tuo puhe onnellisesta lopusta oli? (ks tarinan alku).

Tarina oli hieno, jos pitää järjettömästä verenvuodatuksesta, skitsofreniasta, kuolemasta, kieroituneisuudesta, nurglesta, psykopatiasta, raakuudesta, teurastuksesta, verilöylyistä, kidutuksesta, tappamisesta, yms. yms. yms.

Olin alussa oikeasti peloissani siitä, että tässä tarinassa ei oliskaan väkivaltaa, mutta nähtävästi Huussi osaa asiansa.

Laita ehdottomasti se varoitus aiheeseen esim: VAROITUS! Huussin kirjoittama! emmehän halua yhteiskuntamme nuorien hammeristien turmeltuvan? (kuulun itse tähän joukkoon, eli minähän sen tiedän.)

Taas Huussi teki niin rumaa jälkeä, että se oli jopa kaunista.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"

Tämän käyttäjän voi poistaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”