Ihmiskunta osa.2
Jep, yleensä ottaen. Käsittääkseni sotavasara on kuitenkin miniatyyripeliportaali eikä ´hammer portaali. Esim. rackhamista saa kirjoittaa ja keskustella. Minua häiritsi se kuinka Karu ilmaisi asian. Jos asia ei koske ´hammer maailmaa niin sitä ei saisi postata "tarinat ja novellit"- alueelle. Jaa´ah, kyllä ne ajat muuttuvat.Thelacan kirjoitti:Yleensä ottaen fan-fiction on sijoittunut 'hammer-maailmaan. .
Touche, parahin ystävä.Thelacan kirjoitti:Ja Tarinat & Novelli alueella taisi olla käytäntö, että erilaisiin figupelien taustahistoriaan liittyviä tarinoita julkaistaisiin vain sotussa. .
Tiedän.Thelacan kirjoitti:Ja huussi on näitä 'hammer-miehiä.
Tuossa meinasin, että yleensä tarinat & novelli-alueella olleet tarinat ovat sijoittuneet 'hammer-maailmaan.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos joku kirjoittaa esmes Confron massarevinnäiseen sijoittuvan tarinan. Oikeastaan olisi hienoa nähdä moisia tarinoita, mutta ei niin ei.
Tietenkin, 'hammerin ollessa suuressa suosiossa, niin tietenkin suurin osa vaki- ja satunnaislukijoista ymmärtävät tarinan maailmaa paremmin.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos joku kirjoittaa esmes Confron massarevinnäiseen sijoittuvan tarinan. Oikeastaan olisi hienoa nähdä moisia tarinoita, mutta ei niin ei.
Tietenkin, 'hammerin ollessa suuressa suosiossa, niin tietenkin suurin osa vaki- ja satunnaislukijoista ymmärtävät tarinan maailmaa paremmin.
- Kynä-ääliö
Kuka sinäkin olet sanomaan mitä tarainat ja novellit alueelle saa kirjoittaa? Kyllä, Sotavasara on miniatyyripeliportaali, mutta jos alueen säännöissä sanotaan, että vain 40k ja FB tarinoita, niin silloin vain ne ovat sallittuja. Itselleni on kuitenkin ihan sama mitä tänne kirjoitetaan tai saa kirjoittaa.Jep, yleensä ottaen. Käsittääkseni sotavasara on kuitenkin miniatyyripeliportaali eikä ´hammer portaali. Esim. rackhamista saa kirjoittaa ja keskustella. Minua häiritsi se kuinka Karu ilmaisi asian. Jos asia ei koske ´hammer maailmaa niin sitä ei saisi postata "tarinat ja novellit"- alueelle. Jaa´ah, kyllä ne ajat muuttuvat.
-
hyytelöperuna
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Iltoja.
Älkää lisätkö maailman pahuutta, pyydän...
Eikö jokainen voi kuvitelal näiden liittyvän 'hammerimaailmana aivan itse? Nämä kolme tarinaa ovat jokainen olleet tulkinnanvaraisia sisällöltään ja mahdollisilta viesteiltään.
Olisiko minun pitänyt kertoa, kuinka jälkeenjäänyt kaveri tässä tarinassa on liitoutunut hippiahaltioiden kanssa? Tai että ensimmäisen tarinan poika on kätellyt biistmannea? Ehkäpä kolmannessa olisi pitänyt kertoa päähenkilöiden olevat kaaoksen kukkasia?
Nyt näiden kolmen fiilispohjaisten tarinoiden myötä huomaa, että ihmiset tulkitsevat ne omalla tavallaan, ja jotkut (kuulemma) jopa löytävät tunteita, mitkä ovat mielestäni todella hyviä asioita.
Älkää lisätkö maailman pahuutta, pyydän...
Eikö jokainen voi kuvitelal näiden liittyvän 'hammerimaailmana aivan itse? Nämä kolme tarinaa ovat jokainen olleet tulkinnanvaraisia sisällöltään ja mahdollisilta viesteiltään.
Olisiko minun pitänyt kertoa, kuinka jälkeenjäänyt kaveri tässä tarinassa on liitoutunut hippiahaltioiden kanssa? Tai että ensimmäisen tarinan poika on kätellyt biistmannea? Ehkäpä kolmannessa olisi pitänyt kertoa päähenkilöiden olevat kaaoksen kukkasia?
Nyt näiden kolmen fiilispohjaisten tarinoiden myötä huomaa, että ihmiset tulkitsevat ne omalla tavallaan, ja jotkut (kuulemma) jopa löytävät tunteita, mitkä ovat mielestäni todella hyviä asioita.
Olipa jännä... Taas, kuten edellisessäkin, oli iloisuuden tunne alussa joka raa'asti muuttui sairaaksi, ehkä vähemmän sairaaksi kuin edellisessä, veren vuodatukseksi. Tosin tässä oli mukava Vihreä Maili tunnelma alussa, vanki joka voisi olla syytön, pelastus, jne... Mutta, Huussi onnistui senkin kääntämään kauhukirjallisuuteen. Tosin ehkä taas heikommin kuin edellisessä... Mutta, pitää tästä vielä seuraava lukea ja katsoa mihin suuntaan mennään.
-Guardsman
-Guardsman
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
- Executioner
Minun oli aivan pakko kommentoida näitä. Kaikista aivan yleisesti:
-huussi, hanki hoitoa.
-Veri ja irtoraajat eivät minua hetkauta tarinoissa tai elokuvissa, mutta huussi, hanki hoitoa.
-Kuvailu oli hienoa. Hanki huussi hoitoa.
-Tarina oli hieno kaikelta paitsi idealta&juonelta. Hanki huussi hoitoa.
P.S: Hanki huussi hoitoa.
-huussi, hanki hoitoa.
-Veri ja irtoraajat eivät minua hetkauta tarinoissa tai elokuvissa, mutta huussi, hanki hoitoa.
-Kuvailu oli hienoa. Hanki huussi hoitoa.
-Tarina oli hieno kaikelta paitsi idealta&juonelta. Hanki huussi hoitoa.
P.S: Hanki huussi hoitoa.
läikky vähän yli tämä tarina...sairasta.....olisin lukenut jopa figunarkin tarinan ennemmin kuin tämän...mutta älä huussi välitä tästä.........
-panda sammuu
ps.yhdyn teloittajaan viestissään....hanki huussi hoitoo
pps.älä ota mua vakavasti
-panda sammuu
ps.yhdyn teloittajaan viestissään....hanki huussi hoitoo
pps.älä ota mua vakavasti
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
-
Rotten sound
Minusta tuntuu, että sinä kaipaisit Savolaista tapa-koulutusta. Tuskin kukaan olisi asiaa vastaan.King lizard kirjoitti: Musta alkaa tuntua että lisäät sitä aivam itse näillä tarinoilla.
Jos ette todellakaan osaa suhtautua näihin tarinoihin joten kuten järkevästi, niin pitäkääs suunne kiinni ja jättäkää se mussuttaminen hoidon hankkimisesta pois.
Te kaipaatte enemmän koulua kuin huussi hoitoa.
- Kynä-ääliö
No niin. Eli nyt olen saanut luettua tämänkin osion tästä synkeästä ja kohtalokkaan oloisesta, hämmentävän paljon keskustelua aiheuttavasta Huussin luomasta novelli-sarjasta ja voin nyt siis sanoa mielipiteeni myös tästä.
Noh, ensin itse tarinasta. Eli itse henkilökohtaisesti pidin enemmän tästä toisesta osiosta, joskin tämä oli tavallaan hämmentävämpi. En muista huomanneeni paljoa virheitä ja kerronta oli kerrassaan erinomaista! Eli tarina oli hyvä. Sairas, jokseenkin vastenmielinen ja hyvin hämmentävä... Mutta silti kaikenkaikkiaan hyvä.
Onnitteluni, Huussi, jälleen samoilla ehdoilla kuin viimeksi!
Ja nyt otan vielä lopuksi kantaa siihen, että liittyvätkö nämä tarinat mitenkään mihinkään.
Liittyvät.
Myös 'Hammer-maailman sodantäyteisessä ja synkeässä maailmassa on ihmisten arkielämä. Huomatkaa, että sanon Ihmisten. Eli nämä tarinat siis voivat vaikkapa käsitellä 'hammer-maailman ihmisiä. Ja koska Kaaos vaikuttaa tähän kyseiseen maailmaan, niin kuvatunlaisia kieroutumia voi tapahtua. Elikkä jokseenkin turha valittaa, Ihmiset.
Kiitos.
Noh, ensin itse tarinasta. Eli itse henkilökohtaisesti pidin enemmän tästä toisesta osiosta, joskin tämä oli tavallaan hämmentävämpi. En muista huomanneeni paljoa virheitä ja kerronta oli kerrassaan erinomaista! Eli tarina oli hyvä. Sairas, jokseenkin vastenmielinen ja hyvin hämmentävä... Mutta silti kaikenkaikkiaan hyvä.
Onnitteluni, Huussi, jälleen samoilla ehdoilla kuin viimeksi!
Ja nyt otan vielä lopuksi kantaa siihen, että liittyvätkö nämä tarinat mitenkään mihinkään.
Liittyvät.
Myös 'Hammer-maailman sodantäyteisessä ja synkeässä maailmassa on ihmisten arkielämä. Huomatkaa, että sanon Ihmisten. Eli nämä tarinat siis voivat vaikkapa käsitellä 'hammer-maailman ihmisiä. Ja koska Kaaos vaikuttaa tähän kyseiseen maailmaan, niin kuvatunlaisia kieroutumia voi tapahtua. Elikkä jokseenkin turha valittaa, Ihmiset.
Kiitos.
Kynä-ääliö
-
RiviSotilas
Mitä ihmettä tuo puhe onnellisesta lopusta oli? (ks tarinan alku).
Tarina oli hieno, jos pitää järjettömästä verenvuodatuksesta, skitsofreniasta, kuolemasta, kieroituneisuudesta, nurglesta, psykopatiasta, raakuudesta, teurastuksesta, verilöylyistä, kidutuksesta, tappamisesta, yms. yms. yms.
Olin alussa oikeasti peloissani siitä, että tässä tarinassa ei oliskaan väkivaltaa, mutta nähtävästi Huussi osaa asiansa.
Laita ehdottomasti se varoitus aiheeseen esim: VAROITUS! Huussin kirjoittama! emmehän halua yhteiskuntamme nuorien hammeristien turmeltuvan? (kuulun itse tähän joukkoon, eli minähän sen tiedän.)
Taas Huussi teki niin rumaa jälkeä, että se oli jopa kaunista.
Tarina oli hieno, jos pitää järjettömästä verenvuodatuksesta, skitsofreniasta, kuolemasta, kieroituneisuudesta, nurglesta, psykopatiasta, raakuudesta, teurastuksesta, verilöylyistä, kidutuksesta, tappamisesta, yms. yms. yms.
Olin alussa oikeasti peloissani siitä, että tässä tarinassa ei oliskaan väkivaltaa, mutta nähtävästi Huussi osaa asiansa.
Laita ehdottomasti se varoitus aiheeseen esim: VAROITUS! Huussin kirjoittama! emmehän halua yhteiskuntamme nuorien hammeristien turmeltuvan? (kuulun itse tähän joukkoon, eli minähän sen tiedän.)
Taas Huussi teki niin rumaa jälkeä, että se oli jopa kaunista.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
Tämän käyttäjän voi poistaa.
Tämän käyttäjän voi poistaa.