"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

marsuja valmiina

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Ihan kivoja, vähän häiritsee lähikuvissa noi high lightit, mutta ei niitä ole varmaan tarkoituskaan tuijottaa liikaa siltä etäisyydeltä.

Koneet olivat komeita, ainakin kuvissa parempia minusta kuin jalkaväki. Mutta älä kuuntele mun kritiikkiä... ...annoin 4-10 arvoasteikolla 6 pistettä jollekkin random figulle joskus jossain ja kuulin sen jälkeen sen olevan golden daemon voittaja.
migis

Viesti Kirjoittaja migis »

mikäs on chapterin nimi ;) erityisesti tykkäsin assault kessun fististä ja dredistä
armored walker
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja armored walker »

Kappas, heräsi tämä henkiin...kuvatkin on velä paikallaan, kun viimeiset pari kuukautta olen tehnyt lähinnä örkkejä ( enää 38 ukkoa, 5 mopoa ja 6 vehicleä / walkeria maalaamatta, osa kokoamatta/konffaamatta, niin saan 1500 pojoa footsluggaa täyteen! Jee, keväällä 2008! )
mikäs on chapterin nimi
Chapterin nimi on Cassida Argentaeus, Silverd Helm, elikkä Hopeakypärä, tunnuksena tyylitelty valkoinen ( charruilla hopeinen, tämä uutuus ei näy noissa vanhoissa kuvissa...no ei kyllä kaikissa ukoissakaan ) spartalaistyylinen kypärä.

Taustatarinaa en ole juurikaan kehitellyt, paitsi että itse Hopeakypärä on muinainen ( vuodelta 15000 jkr tai jopa vanhempi! ) artefakti, jota käyttää aina CA:n chapter master ja joka antaa käyttäjälleen ylimaallisia kykyjä ( jotka pelissä ei tietenkään näy, paitsi jos niin sovitaan ). Tämän hemmon olenkin itse asiassa maalannut melkein valmiiksi, lähinnä pyhät tekstit ja jotain koristeita puuttuu. Täällä sitten näkyy...

Tulevaisuuden suunnitelmissa on tehdä yksi kokonainen komppania valmiiksi Codexissa olevan Ultrien jaottelun mukaan ja lisäksi jokaisesta komppaniasta tarpeen mukaan ainakin yksi ukko.
east

Viesti Kirjoittaja east »

Assault marinet oli hyvän näköisiä ;)
Mutta, mites maalasit tuon dredin basen?
Hienoa.
Koda

Viesti Kirjoittaja Koda »

Pakko sanoa että mielestäni väri vallinnat ovat tosi hyvin onnistuneet. Assault sguadin kypärä värit kertoo hienosti arvoasteikon ja muutenkin sopii maroille.
Ja toi drednoughti on tosi nätti. Rohkee väritys joka toimii.
armored walker

mites maalasit tuon dredin basen?
Olipa unohtunut vastata kysymykseen, eli:

- bassecoat scorched brown
- kivilaattoihin / kiviin shadow grey
- highlight codex grey drybrushaamalla
- jotain kolme kierrosta hailaittia lisää codex gray + skull white- sekoituksella, joka kierros valkoista lisäten kunnes viimeinen oli melkein pelkkää valkoista.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

OT: Voisitteko hyvät immeeset lukemaan noita päivämääriä?
Tol Cormp Norz Norz Norz
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

King lizard kirjoitti:OT: Voisitteko hyvät immeeset lukemaan noita päivämääriä?
Kommenttia voisi pitää jopa... asiattomana... Varsinkaan kun niin kovin montaa päivää ei ole kulunut.

Eikä King Lizard varmaankaan ole suoraan sanoen aivan oikea herra siitä huomauttelemaan.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
armored walker

OT: Voisitteko hyvät immeeset lukemaan noita päivämääriä?
Hyvä Lizzu! Enää verbi puuttuu ja tämähän olis oikea lause ja mahdollisesti tarkoittaisikin jotain.

Kuvat ovat edelleen paikoillaan ja niitä saa kommentoida ( 16 h edellisestä viestistä ei ole pitkä aika ). Kun joskus laitan uudet kuvat ämpäriin, poistan linkit tästä ketjusta.

Päivämäärää lukien vain kaksi yötä jouluun on, sen itse laskin juuri.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

armored walker kirjoitti: Päivämäärää lukien vain kaksi yötä jouluun on, sen itse laskin juuri.
minä laskin että noin 55 tuntia, vähän yli.
edit: miinus 24, menee muuten sinne joulu yön puolelle.
edit2: plus 12 niin pääsee sinne sopivaan paikkaan eli keksi päivään.

eli noin 43tuntia.
Otus-

Viesti Kirjoittaja Otus- »

Marsuja ...Nimi hämäs ihan hemmetisti ...tuli aluks mieleen skavenit
Felix, Kat and the knights sighed with relief, the Slayers cursed. -Gotrek & Felix XI: Shamanslayer
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”