marsuja valmiina
Ihan kivoja, vähän häiritsee lähikuvissa noi high lightit, mutta ei niitä ole varmaan tarkoituskaan tuijottaa liikaa siltä etäisyydeltä.
Koneet olivat komeita, ainakin kuvissa parempia minusta kuin jalkaväki. Mutta älä kuuntele mun kritiikkiä... ...annoin 4-10 arvoasteikolla 6 pistettä jollekkin random figulle joskus jossain ja kuulin sen jälkeen sen olevan golden daemon voittaja.
Koneet olivat komeita, ainakin kuvissa parempia minusta kuin jalkaväki. Mutta älä kuuntele mun kritiikkiä... ...annoin 4-10 arvoasteikolla 6 pistettä jollekkin random figulle joskus jossain ja kuulin sen jälkeen sen olevan golden daemon voittaja.
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Kappas, heräsi tämä henkiin...kuvatkin on velä paikallaan, kun viimeiset pari kuukautta olen tehnyt lähinnä örkkejä ( enää 38 ukkoa, 5 mopoa ja 6 vehicleä / walkeria maalaamatta, osa kokoamatta/konffaamatta, niin saan 1500 pojoa footsluggaa täyteen! Jee, keväällä 2008! )
Taustatarinaa en ole juurikaan kehitellyt, paitsi että itse Hopeakypärä on muinainen ( vuodelta 15000 jkr tai jopa vanhempi! ) artefakti, jota käyttää aina CA:n chapter master ja joka antaa käyttäjälleen ylimaallisia kykyjä ( jotka pelissä ei tietenkään näy, paitsi jos niin sovitaan ). Tämän hemmon olenkin itse asiassa maalannut melkein valmiiksi, lähinnä pyhät tekstit ja jotain koristeita puuttuu. Täällä sitten näkyy...
Tulevaisuuden suunnitelmissa on tehdä yksi kokonainen komppania valmiiksi Codexissa olevan Ultrien jaottelun mukaan ja lisäksi jokaisesta komppaniasta tarpeen mukaan ainakin yksi ukko.
Chapterin nimi on Cassida Argentaeus, Silverd Helm, elikkä Hopeakypärä, tunnuksena tyylitelty valkoinen ( charruilla hopeinen, tämä uutuus ei näy noissa vanhoissa kuvissa...no ei kyllä kaikissa ukoissakaan ) spartalaistyylinen kypärä.mikäs on chapterin nimi
Taustatarinaa en ole juurikaan kehitellyt, paitsi että itse Hopeakypärä on muinainen ( vuodelta 15000 jkr tai jopa vanhempi! ) artefakti, jota käyttää aina CA:n chapter master ja joka antaa käyttäjälleen ylimaallisia kykyjä ( jotka pelissä ei tietenkään näy, paitsi jos niin sovitaan ). Tämän hemmon olenkin itse asiassa maalannut melkein valmiiksi, lähinnä pyhät tekstit ja jotain koristeita puuttuu. Täällä sitten näkyy...
Tulevaisuuden suunnitelmissa on tehdä yksi kokonainen komppania valmiiksi Codexissa olevan Ultrien jaottelun mukaan ja lisäksi jokaisesta komppaniasta tarpeen mukaan ainakin yksi ukko.
- armored walker
Olipa unohtunut vastata kysymykseen, eli:mites maalasit tuon dredin basen?
- bassecoat scorched brown
- kivilaattoihin / kiviin shadow grey
- highlight codex grey drybrushaamalla
- jotain kolme kierrosta hailaittia lisää codex gray + skull white- sekoituksella, joka kierros valkoista lisäten kunnes viimeinen oli melkein pelkkää valkoista.
Kommenttia voisi pitää jopa... asiattomana... Varsinkaan kun niin kovin montaa päivää ei ole kulunut.King lizard kirjoitti:OT: Voisitteko hyvät immeeset lukemaan noita päivämääriä?
Eikä King Lizard varmaankaan ole suoraan sanoen aivan oikea herra siitä huomauttelemaan.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- armored walker
Hyvä Lizzu! Enää verbi puuttuu ja tämähän olis oikea lause ja mahdollisesti tarkoittaisikin jotain.OT: Voisitteko hyvät immeeset lukemaan noita päivämääriä?
Kuvat ovat edelleen paikoillaan ja niitä saa kommentoida ( 16 h edellisestä viestistä ei ole pitkä aika ). Kun joskus laitan uudet kuvat ämpäriin, poistan linkit tästä ketjusta.
Päivämäärää lukien vain kaksi yötä jouluun on, sen itse laskin juuri.