Tarinakisa 2006?
- Sly Cooper
Vois vaikka herjalla lähteä tarinakisan 40K -puolelle.
En ole koskaan kirjoittanut tarinapuolelle mitään, joten ei ole hävittävää. ^^
Beware.
En ole koskaan kirjoittanut tarinapuolelle mitään, joten ei ole hävittävää. ^^
Beware.
CASKET
11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.
http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband
- Death Metal with Hardcore flavour -
11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.
http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband
- Death Metal with Hardcore flavour -
Mutta kuuden vuoden kaikkein paras.Grond kirjoitti:Tuo adminimme ei vain oikein tajua että viiden vuoden jäähy on paras jäähy.
OT alkaa taas.. Yritetäänpä tänä vuonna pysyä kärjen tuntumassa viestien määrässä.
Pidähän, Grondis, Kapteeni poissa tältä alueelta niin, ettei joka toinen kääliö istuisi jäähyllä, kun tarinat pitäisi postata. Toisaalta kapu voisi näin myös varmistella omaa voittoaan bännimällä kaikki ennen kuin kukaan ehtii postata tarinoitaan.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
- Druzhina Captain
- Valvoja
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Nyt vain tulisi mieleen jotain hyvin häiritseviä asioita maailmassa, joita voin sitten paisutella tekstiini. Juurihan taisi jossain olla puhetta ihmisistä, jotka ammuskelevat kissoja ja koiria...Grond kirjoitti:Selvä. Voitte alkaa valmistautua, deadline tulee olemaan tuttuun tapaan 31.1.2006. Ja huussi toki bännitään kisasta - sarjat tulevat olemaan FB ja 40k, splatter-sarjaa ei tule.
Mutta hei, tuo ei ole oikein! Enhän mie ole kirjoittanut, kuin kaksi "splatteria." Muutenkin olen kohta jo iso poika, mikä oikeuttaa minut moniin asioihin tässä paskassa maailmassa. Ajokortin ja (paskan, halvan) auton hankkimisesta tulee olemaan paljonkin hyötyä asioidessani siellä päin. Tiedän, missä asut...
Olisi itse asiassa aika jännää nähdä, että millainen paikka Sotusta tulisi jos vanha kunnon Grond saisi päättää tästä jäähyttelystä... On myös oikein jännä nähdä, että mitä kaikkea tämä uusi tarinakilpailu tuo tullessaan. Toivottavasti ainakin muutaman hyvän tarinan!:)
Ja uskaltaisiko vielä siitä pituusrajasta kysellä.....? Grond....?
Asiasta seinään, hommasin juuri Aragorn Ellessarin, Gondorin kuninkaan molemmat figut. Voisiko joku kertoa minulle, että miksi?
Ja uskaltaisiko vielä siitä pituusrajasta kysellä.....? Grond....?
Asiasta seinään, hommasin juuri Aragorn Ellessarin, Gondorin kuninkaan molemmat figut. Voisiko joku kertoa minulle, että miksi?
Kynä-ääliö
Sana paratiisi varmaan kuvaisi sitä parhaiten - vai oliko se despotismi?Wolfenchild kirjoitti:Olisi itse asiassa aika jännää nähdä, että millainen paikka Sotusta tulisi jos vanha kunnon Grond saisi päättää tästä jäähyttelystä...
Saa olla niin lyhyt kuin haluat siitä tehdä(*) - jonnekin kymmenen arkin tietämille maksimipituus.Ja uskaltaisiko vielä siitä pituusrajasta kysellä.....? Grond....?
(*) Ja ensimmäinen, joka lähettää "tarinan" mallia: "Kaartilainen joutui tulitaisteluun ja kuoli." tuon kommentin perusteella saa monoa.
Teen aiheesta tiedotteen kunhan asia on ajankohtaisempi - eli vuodenvaihteessa. Ja OT:n karkaamista odottelen että saan tämän hyvillä mielin lukittua.Thelacan kirjoitti:Tekeekös Grondi erillisen ketjun tästä vai jatkuuko tämä? Vai tuleeko tästä se keskustelutopikki (OT-topikki) ja säännöt myöhemmin muuhun ketjuun?
- Shadow Warrior
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Skrixqueek mailasi, että ilmoittaisin hänetkin kisaan. FaBa-puolelle.
Viimeksi muokannut Skrixqueek, La 24.12.2005 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Blackguard
Kuules nyt, mikset vaan rehellisesti ilmoita tehneesi uuden nickin sotuun tuon naurettavan "Skrixqueek ilmoitti...", "Skrixqueek pyysi..." ja "Skrixqueek mailasi..." -säädön sijaan. Ainiin, ylläpito ei varmaan tykkäisi...Mestari Tikku kirjoitti:Skrixqueek mailasi, että ilmoittaisin hänetkin kisaan. FaBa-puolelle.
Ainiin, hyvät joulut.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
OT jatkuu. Samaa mieltä Abun kanssa. Itse asiassa tästäkin asiasta pitäisi huomauttaa jo, Skrix ei istu jäähyään vaan puhuu toisen nickin kautta/on tehnyt itse tuon toisen. Eli ei hyväksy sitä että istuu jäähyllä. Ja tuo Skrixqueek sitä sun tätä on rasittavan näköistä. Jokaisella on yksi oma nicki puhumista varten.Abu kirjoitti:Kuules nyt, mikset vaan rehellisesti ilmoita tehneesi uuden nickin sotuun tuon naurettavan "Skrixqueek ilmoitti...", "Skrixqueek pyysi..." ja "Skrixqueek mailasi..." -säädön sijaan. Ainiin, ylläpito ei varmaan tykkäisi...Mestari Tikku kirjoitti:Skrixqueek mailasi, että ilmoittaisin hänetkin kisaan. FaBa-puolelle.
Ainiin, hyvät joulut.
-A
Anteeksi OT. Hyviä jouluja!
- Blackguard
*summon Grond has been cast*Pulse kirjoitti:OT jatkuu. Samaa mieltä Abun kanssa. Itse asiassa tästäkin asiasta pitäisi huomauttaa jo, Skrix ei istu jäähyään vaan puhuu toisen nickin kautta/on tehnyt itse tuon toisen. Eli ei hyväksy sitä että istuu jäähyllä. Ja tuo Skrixqueek sitä sun tätä on rasittavan näköistä. Jokaisella on yksi oma nicki puhumista varten.Abu kirjoitti:Kuules nyt, mikset vaan rehellisesti ilmoita tehneesi uuden nickin sotuun tuon naurettavan "Skrixqueek ilmoitti...", "Skrixqueek pyysi..." ja "Skrixqueek mailasi..." -säädön sijaan. Ainiin, ylläpito ei varmaan tykkäisi...Mestari Tikku kirjoitti:Skrixqueek mailasi, että ilmoittaisin hänetkin kisaan. FaBa-puolelle.
Ainiin, hyvät joulut.
-A
Anteeksi OT. Hyviä jouluja!
Hyvää joulua kaikille, nyt muonaa naamaan.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
-
Rotten sound
-
vompovompatti