"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2006?

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Sly Cooper

Viesti Kirjoittaja Sly Cooper »

Vois vaikka herjalla lähteä tarinakisan 40K -puolelle.

En ole koskaan kirjoittanut tarinapuolelle mitään, joten ei ole hävittävää. ^^

Beware.
CASKET

11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.

http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband

- Death Metal with Hardcore flavour -
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Sinulla on kunnia ja uskottavuutesi kynäniekkojen edessä hävittävissä.
- Kynä-ääliö
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Grond kirjoitti:Tuo adminimme ei vain oikein tajua että viiden vuoden jäähy on paras jäähy.
Mutta kuuden vuoden kaikkein paras.

OT alkaa taas.. Yritetäänpä tänä vuonna pysyä kärjen tuntumassa viestien määrässä.

Pidähän, Grondis, Kapteeni poissa tältä alueelta niin, ettei joka toinen kääliö istuisi jäähyllä, kun tarinat pitäisi postata. Toisaalta kapu voisi näin myös varmistella omaa voittoaan bännimällä kaikki ennen kuin kukaan ehtii postata tarinoitaan.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Acoparaptor kirjoitti:
Grond kirjoitti:Tuo adminimme ei vain oikein tajua että viiden vuoden jäähy on paras jäähy.
Mutta kuuden vuoden kaikkein paras.
Parille käyttäjälle voisi puolestani laittaa vaikka elinkautisen jäähyn ja bännätä kaikki sähköposti- ja ip-osoitteet samalla.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Grond kirjoitti:Selvä. Voitte alkaa valmistautua, deadline tulee olemaan tuttuun tapaan 31.1.2006. Ja huussi toki bännitään kisasta - sarjat tulevat olemaan FB ja 40k, splatter-sarjaa ei tule.
Nyt vain tulisi mieleen jotain hyvin häiritseviä asioita maailmassa, joita voin sitten paisutella tekstiini. Juurihan taisi jossain olla puhetta ihmisistä, jotka ammuskelevat kissoja ja koiria...

Mutta hei, tuo ei ole oikein! Enhän mie ole kirjoittanut, kuin kaksi "splatteria." Muutenkin olen kohta jo iso poika, mikä oikeuttaa minut moniin asioihin tässä paskassa maailmassa. Ajokortin ja (paskan, halvan) auton hankkimisesta tulee olemaan paljonkin hyötyä asioidessani siellä päin. Tiedän, missä asut...
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

Olisi itse asiassa aika jännää nähdä, että millainen paikka Sotusta tulisi jos vanha kunnon Grond saisi päättää tästä jäähyttelystä... On myös oikein jännä nähdä, että mitä kaikkea tämä uusi tarinakilpailu tuo tullessaan. Toivottavasti ainakin muutaman hyvän tarinan!:)

Ja uskaltaisiko vielä siitä pituusrajasta kysellä.....? Grond....?

Asiasta seinään, hommasin juuri Aragorn Ellessarin, Gondorin kuninkaan molemmat figut. Voisiko joku kertoa minulle, että miksi?
Kynä-ääliö
Thelacan
Viesti:

Uskoisin, että minimirajana joku yksi tai kaksi A4:sta toimisi ja ylärajana 10 A4:sta. Ei niitä kovin pitkiä tarinoita jaksa lukea, ja kun katsotaan että pitäisi kaikki tarinat lukasta.
- Kynä-ääliö
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Wolfenchild kirjoitti:Olisi itse asiassa aika jännää nähdä, että millainen paikka Sotusta tulisi jos vanha kunnon Grond saisi päättää tästä jäähyttelystä...
Sana paratiisi varmaan kuvaisi sitä parhaiten - vai oliko se despotismi?
Ja uskaltaisiko vielä siitä pituusrajasta kysellä.....? Grond....?
Saa olla niin lyhyt kuin haluat siitä tehdä(*) - jonnekin kymmenen arkin tietämille maksimipituus.

(*) Ja ensimmäinen, joka lähettää "tarinan" mallia: "Kaartilainen joutui tulitaisteluun ja kuoli." tuon kommentin perusteella saa monoa.
Thelacan
Viesti:

Tekeekös Grondi erillisen ketjun tästä vai jatkuuko tämä? Vai tuleeko tästä se keskustelutopikki (OT-topikki) ja säännöt myöhemmin muuhun ketjuun?
- Kynä-ääliö
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Thelacan kirjoitti:Tekeekös Grondi erillisen ketjun tästä vai jatkuuko tämä? Vai tuleeko tästä se keskustelutopikki (OT-topikki) ja säännöt myöhemmin muuhun ketjuun?
Teen aiheesta tiedotteen kunhan asia on ajankohtaisempi - eli vuodenvaihteessa. Ja OT:n karkaamista odottelen että saan tämän hyvillä mielin lukittua.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Fujifilmin cd:issä on hyvä kopiosuojaus: Niitä ei saa kääreistä ulos.

Toisin sanoen, olen mukana, luultavasti FB-sarjassa. Mutta eihän minusta koskaan tiedä.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Shadow Warrior

Viesti Kirjoittaja Shadow Warrior »

Voisin ehkä jopa osallistua. Saa nyt nähdä kehtaako sitä omia kirjoituksiaan edes laittaa.
Mutta joka tapauksessa kannattaahan se kilpailu järjestää
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Skrixqueek mailasi, että ilmoittaisin hänetkin kisaan. FaBa-puolelle.
Viimeksi muokannut Skrixqueek, La 24.12.2005 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Mutta eihän skrixqueekin kisailusta tule mitään, kun hän on jäähyllä.

*pahisnauru*
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Mestari Tikku kirjoitti:Skrixqueek mailasi, että ilmoittaisin hänetkin kisaan. FaBa-puolelle.
Kuules nyt, mikset vaan rehellisesti ilmoita tehneesi uuden nickin sotuun tuon naurettavan "Skrixqueek ilmoitti...", "Skrixqueek pyysi..." ja "Skrixqueek mailasi..." -säädön sijaan. Ainiin, ylläpito ei varmaan tykkäisi...

Ainiin, hyvät joulut.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Abu kirjoitti:
Mestari Tikku kirjoitti:Skrixqueek mailasi, että ilmoittaisin hänetkin kisaan. FaBa-puolelle.
Kuules nyt, mikset vaan rehellisesti ilmoita tehneesi uuden nickin sotuun tuon naurettavan "Skrixqueek ilmoitti...", "Skrixqueek pyysi..." ja "Skrixqueek mailasi..." -säädön sijaan. Ainiin, ylläpito ei varmaan tykkäisi...

Ainiin, hyvät joulut.

-A
OT jatkuu. Samaa mieltä Abun kanssa. Itse asiassa tästäkin asiasta pitäisi huomauttaa jo, Skrix ei istu jäähyään vaan puhuu toisen nickin kautta/on tehnyt itse tuon toisen. Eli ei hyväksy sitä että istuu jäähyllä. Ja tuo Skrixqueek sitä sun tätä on rasittavan näköistä. Jokaisella on yksi oma nicki puhumista varten.

Anteeksi OT. Hyviä jouluja!
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

En minä muuta kuin että Hyvää Joulua kaikille!
Kynä-ääliö
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Pulse kirjoitti:
Abu kirjoitti:

Ainiin, hyvät joulut.

-A
OT jatkuu. Samaa mieltä Abun kanssa. Itse asiassa tästäkin asiasta pitäisi huomauttaa jo, Skrix ei istu jäähyään vaan puhuu toisen nickin kautta/on tehnyt itse tuon toisen. Eli ei hyväksy sitä että istuu jäähyllä. Ja tuo Skrixqueek sitä sun tätä on rasittavan näköistä. Jokaisella on yksi oma nicki puhumista varten.

Anteeksi OT. Hyviä jouluja!
*summon Grond has been cast*

Hyvää joulua kaikille, nyt muonaa naamaan.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

Mitä väliä ei sen takia pidä häntä poistaa kisasta että menny sanomaan pari sanaa mistä lienee.Joten antaa hänen tehä tarina, koska ne on hyviä :D
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Kai se on pakko osallistua, jos vain saan tarinani valmiiksi ajoissa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”