Tarinakisa 2006?
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Noh noh, rauhoitutaampas.
Skrix jos tahtoo olla old-school-eliittiä, niin hän kirjoittaa jotain kolmen sivun shittiä lonkalta 24-1 tuntia ennen deadlinea. Niin täällä on tehty ennenkin, ja sillä pärjännee.
Pituus ei todellakaan ole sen tarinan meriitti. Hyvä novelli on lyhyt, ytimekäs, kertoo mitä sen tarvitsee, ja mitä olennaisinta, saa kerrottua sen, mitä sillä pyritään. Tähän harvemmin tarvitaan kymmentä sivua tekstiä. Itseltäni pisteet menevät hyvin kirjoitetuille, älykkäille tarinoille, joista opin ehkä jotain tai ajattelen sen jälkeen vähän enemmän. Tai sitten sellaiselle josta saa vain kiksejä.
Pituus ei todellakaan ole sen tarinan meriitti. Hyvä novelli on lyhyt, ytimekäs, kertoo mitä sen tarvitsee, ja mitä olennaisinta, saa kerrottua sen, mitä sillä pyritään. Tähän harvemmin tarvitaan kymmentä sivua tekstiä. Itseltäni pisteet menevät hyvin kirjoitetuille, älykkäille tarinoille, joista opin ehkä jotain tai ajattelen sen jälkeen vähän enemmän. Tai sitten sellaiselle josta saa vain kiksejä.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Jos olet miespuolinen hetero tai lesbo, lupaan sinulle mukavan hetken itsesi kanssa, kunhan kisa alkaaRune kirjoitti:Noh noh, rauhoitutaampas.Skrix jos tahtoo olla old-school-eliittiä, niin hän kirjoittaa jotain kolmen sivun shittiä lonkalta 24-1 tuntia ennen deadlinea. Niin täällä on tehty ennenkin, ja sillä pärjännee.
Mutta joo, puhut asiaa. Nimenomaan lyhyehkö, ytimekäs, älykäs ja tunteikas. Tästä esimerkkinä voisi olla esim. henkilön kehitys ja muuttuminen. Itse tuossa faba-turinaa kirjoittaessani käytin seuraavaa kaavaa: Epätietoinen, hitaahko alku, joka kehittyy äkkiarvaamatta toisenlaiseksi -> huippukohta -> säväyttävä loppu (tai yritys siitä).
Ai niin joo, tällekin pitäisi antaa jotain huomiota. Noh, deadline häämöttää sopivan kaukana (31.1.2006:han se oli?) ja kirjoituksenkin voisi nyt aloittaa kun ideantynkää löytyy. Voisi tällä kertaa jättää toiminnan sivummalle ja kirjoituhtaa jotain (teko)taiteellista tekstiä.
Voiko tarinat lähettää Grondille yksityisviestillä, kun en millään haluaisi alkaa sekoilemaan sähköpostien kanssa (emailit boikottiin ftw!!11).
Voiko tarinat lähettää Grondille yksityisviestillä, kun en millään haluaisi alkaa sekoilemaan sähköpostien kanssa (emailit boikottiin ftw!!11).
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
*Katselee pelokkaasti ympärilleen*. Hui, miten paljon vanhojapartoja. Paniikkihan tässä tulee. No mikäli ei ole vielä liian myöhäistä, niin: I'm in! Ja osiohan oli FB.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Voi Karu minkä teit, nyt minun täytyy ihan panostaa juttuuni. Aijai, pokka pettää... *tirsk*Karu kirjoitti:Hahaa, faba-tarinani on jo valmis! Sitten 40k:n kimppuun...
Voitin!
I are pant!
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- Blackguard
Aiemmilla kerroilla sai, mutta silloin sen muotoilut menevät niinsanotusti Perseelleen.Feeno kirjoitti:Ai niin joo, tällekin pitäisi antaa jotain huomiota. Noh, deadline häämöttää sopivan kaukana (31.1.2006:han se oli?) ja kirjoituksenkin voisi nyt aloittaa kun ideantynkää löytyy. Voisi tällä kertaa jättää toiminnan sivummalle ja kirjoituhtaa jotain (teko)taiteellista tekstiä.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Noh, Andromedus, jos käyt katsastamassa tarinan Verisen Hampaan veljet (niinkuin voisitte kaikki käydä!), niin saatat muistaa, että mistä on kysymys!;)
Minä olen pöljä enkä ole vielä edes aloittanut kirjoittamista! Mutta ideoita on, tosin vain alustavia, koska käänteet tulevat aina kirjoittaessa...
Montakos henkeä on jo ilmoittautunut kisaan? Ja montako kynä-ääliötä on matkassa?
Minä olen pöljä enkä ole vielä edes aloittanut kirjoittamista! Mutta ideoita on, tosin vain alustavia, koska käänteet tulevat aina kirjoittaessa...
Montakos henkeä on jo ilmoittautunut kisaan? Ja montako kynä-ääliötä on matkassa?
Kynä-ääliö
-
Andromedus
Ainiin! Mutta tämä vaan johtuu susien ja muittenkin marineiden(ja GW:een) kliseisyydestä. Susillahan on pakko olla joku susiin tai hampaisiin tai kynsiin liittyvä ryhmän/klaanin/komppanian nimi. Punaisten Sukkien veljeskunta voisi olla omaperäisempi.....Wolfenchild kirjoitti:Noh, Andromedus, jos käyt katsastamassa tarinan Verisen Hampaan veljet (niinkuin voisitte kaikki käydä!), niin saatat muistaa, että mistä on kysymys!;)
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Lupaan tässä ja nyt äänestää sitä tarinaa, jossa pääosaa esittää Avaruussusien ryhmä Takkuturkit. Paitsi jos joku kirjoittaa paremman.Andromedus kirjoitti:Ainiin! Mutta tämä vaan johtuu susien ja muittenkin marineiden(ja GW:een) kliseisyydestä. Susillahan on pakko olla joku susiin tai hampaisiin tai kynsiin liittyvä ryhmän/klaanin/komppanian nimi. Punaisten Sukkien veljeskunta voisi olla omaperäisempi.....
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Hitto, pitää kai sittenkin kirjoittaa jotain 40k:honkin! Nuo Takkuturkit oikein pakottavat ideoimaan jotain shittiä.
Ennen jätin 40k puolen välistä, kun siihen olisi pitänyt panostaa, enkä jaksanut, mutta nyt kun ideat jaellaan ihan hopealautasilla valmiina ja sillä ei ole hitonkaan väliä, millainen pätkä olisi tulossa, niin... 
No mutta, mitenkäs se sitten eroaa FaBasta? Ei hitto pojat...
No mutta, mitenkäs se sitten eroaa FaBasta? Ei hitto pojat...
On se aika vuodesta taas. Kinokset peittävät maata, lämpötila kieppuu pakkaen puolella ja kylmä tuuli raiskaa ulkonaliikkujien kasvoja. On taas aika tarinakisan.
Kun hetkeksi käänsin selkäni oli foorumille ilmestynyt seitsemän sivua tiukkaa asiaa kisasta ja jotkut ovat saaneet tarinansa jo valmiiksi. Pitänee itsekin alkaa suunnitella pian jotain, tai päädyn yrittämään tarinan palaututtamista viikon verran deadlinen umpeutumisen jälkeen.
Kun hetkeksi käänsin selkäni oli foorumille ilmestynyt seitsemän sivua tiukkaa asiaa kisasta ja jotkut ovat saaneet tarinansa jo valmiiksi. Pitänee itsekin alkaa suunnitella pian jotain, tai päädyn yrittämään tarinan palaututtamista viikon verran deadlinen umpeutumisen jälkeen.
-
Andromedus
- Kriegsminister
-
Andromedus
Voi hyvänen aika, siitä on jo melkein kolme vuotta kun ehdotin ensi kerran tarinakilpailun pitämistä! Tuntuu kuin se olisi ollut eilinen. Noh ihminen vanhenee, ajan pyörä pyörii jne.
Luulin että pitää ennen uuttavuotta palauttaa, huh. Meinas tulla oikea kirjoittajan hätäpaska tuosta tarinasta.
Luulin että pitää ennen uuttavuotta palauttaa, huh. Meinas tulla oikea kirjoittajan hätäpaska tuosta tarinasta.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
tuota noin...itse oon ajatellu tuuriani ja taitojani kokeilla. Olisi vain muutama kysymys asiasta.
Saako kirjoittaa tarinan sekä faba että 40k puolelle. Vaiko vain toiselle niistä
.
Kelle jutut sitte lähetetään? varmaanki tarina modulle, ja kukahan tämä heppu lieneekään?
Kiitokset
Saako kirjoittaa tarinan sekä faba että 40k puolelle. Vaiko vain toiselle niistä
.
Kelle jutut sitte lähetetään? varmaanki tarina modulle, ja kukahan tämä heppu lieneekään?
Kiitokset
"olemme maailman sivistynein rotu, meillä on eniten tapoja teloittaa"Tämä pätee myös meihin ihmisiin