"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2006?

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

was? skrixqueek-vihanpitolekako?

entäs jos tämä olikin hämäys (olen teitä aina askeleen edellä - bwahahahahahaaa! vaivautunut hiljaisuus. mutisee ja loikkaa ikkunasta)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Noh noh, rauhoitutaampas. ;) Skrix jos tahtoo olla old-school-eliittiä, niin hän kirjoittaa jotain kolmen sivun shittiä lonkalta 24-1 tuntia ennen deadlinea. Niin täällä on tehty ennenkin, ja sillä pärjännee.

Pituus ei todellakaan ole sen tarinan meriitti. Hyvä novelli on lyhyt, ytimekäs, kertoo mitä sen tarvitsee, ja mitä olennaisinta, saa kerrottua sen, mitä sillä pyritään. Tähän harvemmin tarvitaan kymmentä sivua tekstiä. Itseltäni pisteet menevät hyvin kirjoitetuille, älykkäille tarinoille, joista opin ehkä jotain tai ajattelen sen jälkeen vähän enemmän. Tai sitten sellaiselle josta saa vain kiksejä. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Rune kirjoitti:Noh noh, rauhoitutaampas. ;) Skrix jos tahtoo olla old-school-eliittiä, niin hän kirjoittaa jotain kolmen sivun shittiä lonkalta 24-1 tuntia ennen deadlinea. Niin täällä on tehty ennenkin, ja sillä pärjännee.

Pituus ei todellakaan ole sen tarinan meriitti. Hyvä novelli on lyhyt, ytimekäs, kertoo mitä sen tarvitsee, ja mitä olennaisinta, saa kerrottua sen, mitä sillä pyritään. Tähän harvemmin tarvitaan kymmentä sivua tekstiä. Itseltäni pisteet menevät hyvin kirjoitetuille, älykkäille tarinoille, joista opin ehkä jotain tai ajattelen sen jälkeen vähän enemmän. Tai sitten sellaiselle josta saa vain kiksejä. ;)
Jos olet miespuolinen hetero tai lesbo, lupaan sinulle mukavan hetken itsesi kanssa, kunhan kisa alkaa ;)

Mutta joo, puhut asiaa. Nimenomaan lyhyehkö, ytimekäs, älykäs ja tunteikas. Tästä esimerkkinä voisi olla esim. henkilön kehitys ja muuttuminen. Itse tuossa faba-turinaa kirjoittaessani käytin seuraavaa kaavaa: Epätietoinen, hitaahko alku, joka kehittyy äkkiarvaamatta toisenlaiseksi -> huippukohta -> säväyttävä loppu (tai yritys siitä).
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Hahaa, faba-tarinani on jo valmis! Sitten 40k:n kimppuun...

Voitin!
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Ai niin joo, tällekin pitäisi antaa jotain huomiota. Noh, deadline häämöttää sopivan kaukana (31.1.2006:han se oli?) ja kirjoituksenkin voisi nyt aloittaa kun ideantynkää löytyy. Voisi tällä kertaa jättää toiminnan sivummalle ja kirjoituhtaa jotain (teko)taiteellista tekstiä.

Voiko tarinat lähettää Grondille yksityisviestillä, kun en millään haluaisi alkaa sekoilemaan sähköpostien kanssa (emailit boikottiin ftw!!11).
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

*Katselee pelokkaasti ympärilleen*. Hui, miten paljon vanhojapartoja. Paniikkihan tässä tulee. No mikäli ei ole vielä liian myöhäistä, niin: I'm in! Ja osiohan oli FB.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Karu kirjoitti:Hahaa, faba-tarinani on jo valmis! Sitten 40k:n kimppuun...

Voitin!
Voi Karu minkä teit, nyt minun täytyy ihan panostaa juttuuni. Aijai, pokka pettää... *tirsk*

I are pant!
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Feeno kirjoitti:Ai niin joo, tällekin pitäisi antaa jotain huomiota. Noh, deadline häämöttää sopivan kaukana (31.1.2006:han se oli?) ja kirjoituksenkin voisi nyt aloittaa kun ideantynkää löytyy. Voisi tällä kertaa jättää toiminnan sivummalle ja kirjoituhtaa jotain (teko)taiteellista tekstiä.

Voiko tarinat lähettää Grondille yksityisviestillä, kun en millään haluaisi alkaa sekoilemaan sähköpostien kanssa (emailit boikottiin ftw!!11).
Aiemmilla kerroilla sai, mutta silloin sen muotoilut menevät niinsanotusti Perseelleen.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

Noh, Andromedus, jos käyt katsastamassa tarinan Verisen Hampaan veljet (niinkuin voisitte kaikki käydä!), niin saatat muistaa, että mistä on kysymys!;)

Minä olen pöljä enkä ole vielä edes aloittanut kirjoittamista! Mutta ideoita on, tosin vain alustavia, koska käänteet tulevat aina kirjoittaessa...:)

Montakos henkeä on jo ilmoittautunut kisaan? Ja montako kynä-ääliötä on matkassa?
Kynä-ääliö
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Wolfenchild kirjoitti:Noh, Andromedus, jos käyt katsastamassa tarinan Verisen Hampaan veljet (niinkuin voisitte kaikki käydä!), niin saatat muistaa, että mistä on kysymys!;)

Minä olen pöljä enkä ole vielä edes aloittanut kirjoittamista! Mutta ideoita on, tosin vain alustavia, koska käänteet tulevat aina kirjoittaessa...:)

Montakos henkeä on jo ilmoittautunut kisaan? Ja montako kynä-ääliötä on matkassa?
Ainiin! Mutta tämä vaan johtuu susien ja muittenkin marineiden(ja GW:een) kliseisyydestä. Susillahan on pakko olla joku susiin tai hampaisiin tai kynsiin liittyvä ryhmän/klaanin/komppanian nimi. Punaisten Sukkien veljeskunta voisi olla omaperäisempi.....
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Andromedus kirjoitti:Ainiin! Mutta tämä vaan johtuu susien ja muittenkin marineiden(ja GW:een) kliseisyydestä. Susillahan on pakko olla joku susiin tai hampaisiin tai kynsiin liittyvä ryhmän/klaanin/komppanian nimi. Punaisten Sukkien veljeskunta voisi olla omaperäisempi.....
Lupaan tässä ja nyt äänestää sitä tarinaa, jossa pääosaa esittää Avaruussusien ryhmä Takkuturkit. Paitsi jos joku kirjoittaa paremman.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hitto, pitää kai sittenkin kirjoittaa jotain 40k:honkin! Nuo Takkuturkit oikein pakottavat ideoimaan jotain shittiä. ;) Ennen jätin 40k puolen välistä, kun siihen olisi pitänyt panostaa, enkä jaksanut, mutta nyt kun ideat jaellaan ihan hopealautasilla valmiina ja sillä ei ole hitonkaan väliä, millainen pätkä olisi tulossa, niin... :D

No mutta, mitenkäs se sitten eroaa FaBasta? Ei hitto pojat...
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Eikö pojat muista, voitto sille joka lahjoittaa isoimman pullon?
Taattua hupia mulle, sisällön läsnäolosta ei puhuttu mitään. Saas nähdä minkälaista tekstiä sitä tossa uutenavuotena voisi vaikka örveltää.
- Kynä-ääliö
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

On se aika vuodesta taas. Kinokset peittävät maata, lämpötila kieppuu pakkaen puolella ja kylmä tuuli raiskaa ulkonaliikkujien kasvoja. On taas aika tarinakisan.

Kun hetkeksi käänsin selkäni oli foorumille ilmestynyt seitsemän sivua tiukkaa asiaa kisasta ja jotkut ovat saaneet tarinansa jo valmiiksi. Pitänee itsekin alkaa suunnitella pian jotain, tai päädyn yrittämään tarinan palaututtamista viikon verran deadlinen umpeutumisen jälkeen.
Andromedus

Millos on palautus?
Kriegsminister

Viesti Kirjoittaja Kriegsminister »

Grond kirjoitti:Selvä. Voitte alkaa valmistautua, deadline tulee olemaan tuttuun tapaan 31.1.2006.
Himmel, sukeltakaa!
Andromedus

Voi hyvänen aika, siitä on jo melkein kolme vuotta kun ehdotin ensi kerran tarinakilpailun pitämistä! Tuntuu kuin se olisi ollut eilinen. Noh ihminen vanhenee, ajan pyörä pyörii jne.
Luulin että pitää ennen uuttavuotta palauttaa, huh. Meinas tulla oikea kirjoittajan hätäpaska tuosta tarinasta.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Elä huoli, kyllä se hätäpaskaksi jää.
Iso pullo ja hätäpaskat for teh win!
- Kynä-ääliö
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Ihmeellistä. Viime kisassa kirjoitin molemmat osallistumiseni viimeisenä päivänä, ja nyt onkin sitten molemmat valmiina! Kummallista, kummallista kerrassaan.

Toivottavasti en yliviimeistele näitä. Huu.
Mekol

Viesti Kirjoittaja Mekol »

tuota noin...itse oon ajatellu tuuriani ja taitojani kokeilla. Olisi vain muutama kysymys asiasta.

Saako kirjoittaa tarinan sekä faba että 40k puolelle. Vaiko vain toiselle niistä
.
Kelle jutut sitte lähetetään? varmaanki tarina modulle, ja kukahan tämä heppu lieneekään?

Kiitokset
"olemme maailman sivistynein rotu, meillä on eniten tapoja teloittaa"Tämä pätee myös meihin ihmisiin
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”