Superliimaa siveltimessa!
Superliimaa siveltimessa!
Niin, tänään ihanaan siveltimeeni (drybrushing) meni muutama pisara OHO:n superliimaa (fast, kuivuu kolmessa sekunnissa). Tuo tapahtuma sai siveltimeni kärjen näyttämään nuolen kärjeltä (ja tuntuu olevan yhtä kova).
Mitä minun pitäisi tehdä? Ostanko uuden vai pystynkö vielä pelastamaan rakkaan siveltimeni?
EDIT: Sanaa "sivellin" oli käytetty kolmesti, jos se ärsyttää sinua niin ole hyvä ja ilmoita minulle.
Mitä minun pitäisi tehdä? Ostanko uuden vai pystynkö vielä pelastamaan rakkaan siveltimeni?
EDIT: Sanaa "sivellin" oli käytetty kolmesti, jos se ärsyttää sinua niin ole hyvä ja ilmoita minulle.
- Stormdaemon
Ainakin synteettiset ja ei-detailisudit saa huoletta viskata asetoniin. Kevyellä painelulla ja pyörittelyllä liiman pitäisi lähteä. Kannattaa muistaa, että monien maalityyppien kanssa sudit pestään joka tapauksessa liuottimessa kymmeniä kertoja päivässä. Eivät kaikki maalit ole akryylia. Siksi ennuste on jopa hyvä, mutta varovaisuus on toki tarpeen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Asetoni minullakin tuli ensinnä mieleen. Koko pensseliä ei kuitenkaan kannata sinne dipata, koska joidenkin pensselien varsi on päällystetty muovintapaisella aineella joka voi ottaa osumaa asetonista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Githgulcag
En tiedä toimiiko minun ehdotukseni, mutta kerrompa sen silti. Eli Useimmat pikaliimat mureneevat sadan asteen kuumuudessa, joten jos pidät jonkin aikaa sen pensselin kärkeä kiehuvassa vedessä, niin se voisi lähteä irti. En kylläkään tiedä, mitä pensselille käy kiehuvassa vedessä mutta luulen, että se kestää sen.
Jep, kiehuvalla vedellä ja saippualla sain siveltimeni pelastettua.Aziz the combat fighter kirjoitti:En tiedä toimiiko minun ehdotukseni, mutta kerrompa sen silti. Eli Useimmat pikaliimat mureneevat sadan asteen kuumuudessa, joten jos pidät jonkin aikaa sen pensselin kärkeä kiehuvassa vedessä, niin se voisi lähteä irti. En kylläkään tiedä, mitä pensselille käy kiehuvassa vedessä mutta luulen, että se kestää sen.
Kiitos kaikille vastauksista.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Routasydän
- figunarkki