Sotakoneet, rakennukset & terve järki
- Prof. Leadhead
Ei ollut, kuten kuvasta näkyy (otettu kännykän kameralla, joten kuvanlaatu on vähän heikko).Wizzbang kirjoitti:Muistaakseni sillä oli joku pahvilätyskä siinä...
Ja minä olin se, ketä vastaan Skrixqueek pelasi ko. tapauksessa.
Ei tuo pahemmin peliä haitannut, menetin vain kaiken kyvyn loogiseen ajatteluun pelin ajaksi.
An unicorn killed my father.
With kindness.
With kindness.
Tuota noin. Sanoisinko että pientä sikailun makua tuossa katolle laittamisessa on tässä tapauksessa.Mr. Leadhead kirjoitti:Ei ollut, kuten kuvasta näkyy (otettu kännykän kameralla, joten kuvanlaatu on vähän heikko).Wizzbang kirjoitti:Muistaakseni sillä oli joku pahvilätyskä siinä...
Ja minä olin se, ketä vastaan Skrixqueek pelasi ko. tapauksessa.
Ei tuo pahemmin peliä haitannut, menetin vain kaiken kyvyn loogiseen ajatteluun pelin ajaksi.
Jeesus, tuohan oli tuo minun ja Gobblan umpiväsynyt herja joku päivä fantsussa.Monomi kirjoitti:Hohhoo, paras sutkautus sitten "Entä jos jättiläinen kaatuessaan jäis kierimään maahan ja ottas kierähtäessään yhden vuundin"-vitsin.
Itse tilanteesta, itse en katselisi kovin pitkään, jos kaveri vääntäisi tykkinsä talonharjalle keikkumaan, ja räimisi sieltä. Voisin hyvin kuvitella, että seuraavaksi kaveri kieltäisi charget lentäviltä ja maassa kulkevilta, koska siinä ei ole mitään paikkaa niille laskeutua. Tsiisus.
Itse ainakin tykkään tehdä selväksi heti alussa kaverin kanssa, että mikä on mitäkin. Esim, ovatko talot impassablea vai difficultia, mikä lasketaan taloksi ja miten mikäkin toimii. Tuntemattomien pelaajien kanssa yleensä saadaan näin karsittua maailman omituisimmat systeemit pois, mutta turnauksissa kannattanee vähän katsoa mitä sietää ja mitä ei. Onneksi kaveriporukat muotoutuvat ajan myötä sellaisiksi, ettei tuommoista masentavaa kädenvääntöä tarvitse harrastaa, ja kotikunnilla pelatessa muita vastaan voi aika iloisesti äänestää jaloillaan. Turnauksissa pitää vain toivoa, että täyspässejä ei satu vastaan ja että tuomareilla on järkeä päässä.
Maasto kun on valmiiksi vähän epäselvä alue warhammerissa ja säännöissä, ei yksinkertaisesti kuulu herrasmiesmäiseen peliin käyttää sitä omituisesti hyödyksi ja yrittää vinkua, että sääntökirja ei kiellä tämän ja tämän tekemistä. Jos warhammerissa, tai muissakin peleissä, tahdot pärjätä, opettele pelaamaan, äläkä tunge sormeasi jokatoisesta porsaanreiästä sisään. Ei sole kivaa.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
kiitos taas maan perkeleesti, kimmo, kun kaivoit esille. (toivoin jo että olisi kuollut)
ja vielä: jos vastustajalla on oikeasti ongelma katolla keikkuvasta tykistä, niin otan sen pois ja läjäytän nurmelle.
enkä turnauksissa edes ajattelisi tällaista kokeilua. idea oli spontaani ja kun kukaan ei pystynyt kumoamaan, niin miksei. oikeasti siitä olisi ollut enemmän hyötyä maassa. näin se sai sen viivan menemään vain max. 2 jätkän läpi - että niin.
ei enää keskustelua aiheesta - eiköhän tullut selväksi, ettei tämä ole säännönmukaista ja etten enää tätä taktiikka käytä.
ja vielä: jos vastustajalla on oikeasti ongelma katolla keikkuvasta tykistä, niin otan sen pois ja läjäytän nurmelle.
enkä turnauksissa edes ajattelisi tällaista kokeilua. idea oli spontaani ja kun kukaan ei pystynyt kumoamaan, niin miksei. oikeasti siitä olisi ollut enemmän hyötyä maassa. näin se sai sen viivan menemään vain max. 2 jätkän läpi - että niin.
ei enää keskustelua aiheesta - eiköhän tullut selväksi, ettei tämä ole säännönmukaista ja etten enää tätä taktiikka käytä.