"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Meikän örkkejä

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Lukittu
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Ratovaari kirjoitti: Ja voisit tarkastaa oikeinkirjoituksen ja yhdyssanat.
Kirjoittaessani tuota olin helkutin väsynyt viikon unettomuuden takia, jottten onn aiaiaka totten näkkööstä että sillon saata mutama kirjottussvihe satua...

BTW, tinnerillä laimennettuna ne metalli[eiväliätähän]purkessa tarjoillut maalit toimivat hyvin maalaukseen, jos ovat muuten NIIN tappavaa myrkkyä...

Ja voisit hommata paremman pensselin kertaa monta ja toimivamman käyttöliittymän ( eli mielen ) kertaa yksi...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Ghaassas

Viesti Kirjoittaja Ghaassas »

Ratovaari kirjoitti: Siis kysehän ei ole kirjakielen ja puhekielen eroista, vaan siitä, onko sanat kirjoitettu oikein, ja onko yhdyssanat muistettu.
Sitähän minä tarkoitinkin.
Ratovaari kirjoitti: loppu vuosi
Ei suinkaan ole yhdyssana, vaikka niin luulisitkin.
Ne ei-figumaalit ovat siitä huonoja, että niillä on huono maalata, tai itse en ainakaan niillä maalaamisesta pidä.
Makuasia, näköjään. Itselläni homma on oikein hyvin luistanut.
Ja värejä minä olen sekoitellutkin.
Sitten sinun on täysin turha ajatellakaan ostavasi omia maalejaan eri värisävyille.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Morhgoz kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti: Ja voisit tarkastaa oikeinkirjoituksen ja yhdyssanat.
Kirjoittaessani tuota olin helkutin väsynyt viikon unettomuuden takia, jottten onn aiaiaka totten näkkööstä että sillon saata mutama kirjottussvihe satua...

BTW, tinnerillä laimennettuna ne metalli[eiväliätähän]purkessa tarjoillut maalit toimivat hyvin maalaukseen, jos ovat muuten NIIN tappavaa myrkkyä...

Ja voisit hommata paremman pensselin kertaa monta ja toimivamman käyttöliittymän ( eli mielen ) kertaa yksi...
Mielestäni mielessäni ei ole mitään vikaa ja uusi pensseli hommattu, hommasin keskiviikkona, vai olisiko ollut torstaina, no hommasimpahan kuitenkin.
Gretchin kirjoitti:Siis..Jos et jaksa pohjamaalata niitä ni huhhuh..ja pensseleitä saa esim kirjakaupasta/tiimarista..(mainostusta..)parilla eurolla..ei oo kyllä mitään silmäniloa..Mutta koita harjoitella.. olinhan minäkin alussa aika nyyppä maalaamisessa.. :D
Pensseli on jo, sen takia tuosta yhestä uudesta örkistä tuleekin hieno (se on nyt odottamassa maalausta, todennäköisesti huomenna saa maalia pintaan (metallia, kuparia ja valkoista).
The Deceiver kirjoitti:vai niin harjoitusta lisää sanon minä mutta riippuen tietty millon aloitit kerään että jos ne niinkuin tällä viikolla on tehty ja maalattu niin en ihmettele vaikka työn jälki olisikin tuollaista...
Ei ole tällä viikolla tehtyjä, vaan olen niitä nyt tässä muutaman viikon, tai viime kuukauden, ajan tehnyt, aina vähän väliä, sitten viikon parin tauko ja taas vähän...

Ps: 6 sivua viestejä meikän örkeistä, sanoisin =D mikäli se ei olisi liian inhimillistä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Angel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angel »

Raivo kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti:
Gmorq kirjoitti:Juup. Tuollaisia minunkin ekat figut olivat. Töhersin kaikenlisäksi verta joka puolelle (enemmän kuin sinä). kyllä minullakin kesti suht kauan tajuta undercoutin tärkeys. Sitten kun innostuin kuivaharjaa mustan päälle tuli paljon hienompia orcceja ja tunsin itseni proksi.

Itse laittaisin vaikka mustan ja ruskean sekotuksen ja vasta sitten laittaisin pelkkää ruskeaa päälle. Taisitkin jo mainita tehneesi niin, mutta ajattelin vaan neuvoa jotain. Kyllä nykyään (4 maalaus vuoden jälkeen) jälki on mielestäni kokoajan parantunut. Ei sitä maalausta opi, kuin maalaamalla. Lisäksi jotkut tykkäävät maalata nopeasti ja toiset hitaasti. On myös niitä, joille riittää yksinkertainen maalaustyyli, kun taas toiset maalaavat mahd. hienosti.

Ei siinä muu auta kuin maalaat. Ehkäpä joskus maalaat paremmin kuin kukaan sotavasarassa ;)
Mutta ootahan kun saan tämän örkin valmiiksi, todennäköisesti ylihuomenna, olen jopa keksinyt millä saa todella näyttävää verta aseisiin, sekoittamalla black inkkiä ja blood rediä.
Ja olen kyllä huomannut että jo valmiiksi maalattujen figujen päälle jos täytyy jotakin maalata, on se jo paljon parempaa maalata siihen, mutta silti en näihin örkkeihin laita pohjamaalia. En maininnut laittaneeni mustan ja ruskean sekoituksen päälle ruskeaa, vaan pelkkää mustan ja ruskean sekoitusta. Tällä uudella örkillä on Black inkin, Blood Redin ja Snakebite leatherin sekoitusta kengät. Vedetty siis Snakebiten päälle. Yllättävän hienon näköistä. Samaten tässä on myös varjoja, jotka olen laittanut goblin greenin ja Black inkin sekoituksella, ja hyvältä näyttää. Hampaat on perus valkoista, en ole niihin viellä jaksanut kiinnittää huomiota, kun ei showcasea ole, ellen tästä yhdestä örkistä showcaseörkkiä tee...
No painu sitten helkuttiin täältä, jos et caatana vieköön kuuntele.
Ja jos nuo on pelkästään pelifiguureiksi tarkoitettu, niin miksi himputissa laitat niitä kuvia tänne? Yrittäisit maalata yhdenkin örkin GW:n tai meidän ohjeiden mukaisesti... Niin ehkäpä oppisit jotain.
Neuvojen kuuntelu voisi toimia. Sillä maalaus jälki ei ole mittän A luokkaa, ehkä sieltä läheltä Ö:tä.

PS.Jummijammi tosiaan kannattaa ottaa nämä neuvot TOSIAAN tosissaan JA ei alkaa heti räyhäämään keikista kommenteista/neuvoista joita sinulle laitetaan. (luin siis enemmän visestejä...) Aika hauskaa.
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D

Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
Gmorq

Re: Meikän örkkejä

Viesti Kirjoittaja Gmorq »

Ratovaari kirjoitti: http://img524.imageshack.us/img524/3016/rkkipomo2eg.jpg

http://img515.imageshack.us/img515/4374 ... cki9ik.jpg
http://img522.imageshack.us/img522/6383 ... kaa5uw.jpg

http://img503.imageshack.us/img503/9889 ... kki2la.jpg
http://img503.imageshack.us/img503/7058 ... kaa2yn.jpg

http://img524.imageshack.us/img524/5737 ... kki4qj.jpg
http://img524.imageshack.us/img524/230/ ... kaa3rk.jpg

http://img518.imageshack.us/my.php?imag ... kko1yl.jpg

Kuvissa kaikkein surullisinta on se, ettei punasilmäisyydenpoisto toiminut, örkkien silmät ovat kuvissa punaisia vaikka oli punasilmäisyydenpoisto päällä. =\

Edit:
Uusi kuva, Archeriörkki valoisampana, kuva jonka satuin löytämään.]
http://img507.imageshack.us/my.php?imag ... ana4nh.jpg

Edit+:
Uusia kuvia! Jee!
http://img528.imageshack.us/my.php?imag ... kko4ls.jpg

http://img528.imageshack.us/my.php?imag ... est9yv.jpg

http://img528.imageshack.us/my.php?image=lippu29br.jpg

http://img332.imageshack.us/my.php?image=warru9mb.jpg

Edit++:
Nassu: http://img528.imageshack.us/my.php?image=nassu6mt.jpg
Noniin. Älkää haukkuko kokoajan ratovaaria! Nyt näytän, ettei ne ole niin huonoja kuin luulette! http://photobucket.com/albums/a66/Gmorq ... kuva/?sc=1
Tämä minun maalaamani orkki on paljon rumempi, kuin ratovaarin. Ratovaari on sentään yrittänyt maalata figuja, minä en. Minun orkissa maalit ovat jossain, missä niiden ei kuuluisi olla.

Yrittäkää ymmärtää. Ratovaari maalaa ekoja figuja ja voin sanoa, että ne ovat hienompia, kuin minun ensimmäiset. Minulla ei ollut mitään mallia, josta olisin voinut apinoida undercoutin yms. Minulla kesti 2kk tajuta kuivamaalaa vihreää mustan päälle.

Teillä on ehkä ollut netit ja kirjat oppaineen opastamassa teille tekniikat, mutta minulla ei! Kukaan ei voi ilman harjoittelua maalata kuin 'eavy metal team tai muut prot! Miettikää ketä haukutte. Se on eri asia, jos joku ei osaa vaikka olisi maalannut jo kauan, eikä huomaa virheitään.

Noni... nyt tuli sanottua...
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

no huhu olis 1 kyssä tosta ekasta kuvasta missä on toi possu mies: niin missä sen käsi on koska eihän se oo se vihree mikä on siinä kilvessä kiinni jo valmiina vai onko soi jotenkin lyöny ton käden tosta läpi
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Ratovaari

Angel kirjoitti:Neuvojen kuuntelu voisi toimia. Sillä maalaus jälki ei ole mittän A luokkaa, ehkä sieltä läheltä Ö:tä.

PS.Jummijammi tosiaan kannattaa ottaa nämä neuvot TOSIAAN tosissaan JA ei alkaa heti räyhäämään keikista kommenteista/neuvoista joita sinulle laitetaan. (luin siis enemmän visestejä...) Aika hauskaa.
Rahalle on nyt muutakin käyttöä kuin lisämaalien ostaminen, muutenkin, kahden värin ostaminen vain sitä varten että saa hampaat maalattua kuulostaa aikas hölmöltä. Ja hyvähän minun on maalausjälkeäni verrata: Tunnen tältä seudulta vain yhden warhammeristin, ja sen maalausjälki on viellä huonompaa mitä minun.

brutepäähyypiö kirjoitti:Teillä on ehkä ollut netit ja kirjat oppaineen opastamassa teille tekniikat, mutta minulla ei! Kukaan ei voi ilman harjoittelua maalata kuin 'eavy metal team tai muut prot! Miettikää ketä haukutte. Se on eri asia, jos joku ei osaa vaikka olisi maalannut jo kauan, eikä huomaa virheitään.

Noni... nyt tuli sanottua...
Minulla on netti, mutta kun katsoin netistä sitä ohjetta, aloin ihmettelemään, "käyttäen vain kymmentä maalia". Tulin siihen lopputulokseen, etten aio aluksi ostaa kymmentä maalia, joten aloin improvisoimaan. Kuulin sitten että siihen metallin päälle kannattaa lätkästä mustaa, tai itseasiassa luin sen pyhästä punaisesta opuksesta, ja tulin siihen tulokseen että näinhän se käy.
Ogre_dude kirjoitti:no huhu olis 1 kyssä tosta ekasta kuvasta missä on toi possu mies: niin missä sen käsi on koska eihän se oo se vihree mikä on siinä kilvessä kiinni jo valmiina vai onko soi jotenkin lyöny ton käden tosta läpi
Se on minun tekemä virheeni kilvessä, menin lykkäämään sen kilven väärään kohtaan ja väärään käteen, no, onneksi irtosi aluksi kilpi ja sitten koko käsi. Uusi käsi tulee paikalle, jahka jaksan maalata sen.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Ratovaari kirjoitti: Rahalle on nyt muutakin käyttöä kuin lisämaalien ostaminen, muutenkin, kahden värin ostaminen vain sitä varten että saa hampaat maalattua kuulostaa aikas hölmöltä.
Mielestäni kannattaa kyllä harkita tarkasti missä ne muutamat pennoset säästää. Olen nähnyt tapauksia, joissa upouutena ostettu warhammeriarmeija tuhotaan suihkimalla siihen puolen sentin kerros huoltoasemalta ostettua automaalispraytä, kun ei raaskita sijoittaa siihen miniatyyreille tarkoitettuun pohjamaaliin. GW:n napit ovat sen verran arvokkaita, ettei niitä kannata ihan parin euron säästön perusteella pilata.
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

itse olen sellainen tapaus, että ostan maalit, kuin maalit saadakseni aina parhaan tuloksen.
ja tuommoinen vain 10 maalilla ei kuulosta mielestäni yhtään tyhmältä. mulla menee niin monta maalia tavalliseen rivimieheen.

ihmiset ovat erilaisia.. ;)
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
gashelr

Viesti Kirjoittaja gashelr »

jos ei ole varaa panostaa tähän harrastukseen ei kannata edes alottaa
Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari »

gashelr kirjoitti:jos ei ole varaa panostaa tähän harrastukseen ei kannata edes alottaa
Miksi muka ei kannattaisi? Ehdottomasti kannattaa aloittaa, jos kokee homman omakseen!

Uskoisin että ei kovinkaan monella ole niiden maalien tms. tarvikkeiden hankkiminen rahasta kiinni vaan lähinnä siitä ettei viittitä sijoittaa edes kohtalaisiin työkaluihin, vaikka varaa olisi parempiinkin. Voi se olla rahastakin kiinni, mutta kyllä sitä rahaa varmaan on jokaisella varaa ainakin kymppi tai pari tähän hommaan sijoittaa kuukaudessa ja jos tuntuu siltä ettei ole, niin kannattaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Itse vedän tätä hommaa aika pienellä budjetilla, olen jo kahdeksan vuotta vetänyt ja se on ihan positiivista että pyrkii/joutuu säästämään siinä missä on varaa säästää, esim. minusta on vähän turhaa ostaa montaa eripurkkia maalia, jos saman jutun voi tehdä kahta maalia sekoittamalla, omaan aseistukseeni kuuluu vain parikymmentä maalipurkkia jne.

Jaksaa aina huvittaa tyypit joilla on laittaa tähän harrastukseen rahaa niin, ostaa kaikki mahdolliset maalit ja tarvikkeet mitä vain saattaa kuvitella tarvitsevansa ja siltikään homma ei suju, ts. ei ne varusteet vaan se miten niitä käyttää, itse maalasi aluksi lähinnä vain perussetin maaleilla ja ihan hyvää jälkeä tuli ja edelleenkin pyrin hankkimaan vain kaiken ehdottoman tarpeellisen.

Eihän nuo Ratovaarin figut kummoisia ole, mutta aika harvan ekat figut ovat, noissa on kuitenkin maalit lähes oikeilla paikoillaan jne. eli suunta on hyvä ja kannattaa se rakentava kritiiki ja vinkit tuossa vaiheessa ottaa ihan nöyrästi vastaan. GW:n ohjeita ei kannata välttämättä seurata vaan hakea mieluummin sitä omaa tyyliä.

Ja sitten vielä: mitäs ihmettä nämä nöösit jotka jotain yhden rivin *hyi kun on rumia* kommentteja kirjoittelee luulevat tuolla oikein saavuttavansa? Kaikkia sammakoita ei tarvitsisi suustaan laukoa, jos tosissaan on sen komentin arvo pakkasen puolella. Perustetaanko sotuun topikki, "postaa tänne ensimmäinen figusi", niin varmaan jäisi monelta postaamatta ihan vain sen takia ettei yksinkertaisesti kehtaa.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Ratovaari

Uusia maaleja ostan, tässä joskus.
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Oma pointtini tuossa oli, että jos ei juuri nyt ole varaa ostaa jotain tarpeellista työvälinettä tai maalia, niin kannattaako sitten välttämättä hätäillen sutia jotain "valmista" aikaiseksi vai ennemmin vaikka rauhassa odotella seuraavaa viikkorahaa / tilipussia ja ostaa tarpeelliset välineet. Muistelen vieläkin kauhulla erästä kaveriani harrastuksen alkuajoilta, joka oli ostanut paketillisen muovifiguja ja kotoa löytyi muutama maalipurkki. Koska varaa pensseliin ei juuri silloin ollut ja kiire oli saada jotain maalia ukkoihin, hän päätyi levittämään maalia figuihin pienellä vanupuikolla. Jälkikin oli sen mukaista.
Ratovaari

Ironman kirjoitti:Oma pointtini tuossa oli, että jos ei juuri nyt ole varaa ostaa jotain tarpeellista työvälinettä tai maalia, niin kannattaako sitten välttämättä hätäillen sutia jotain "valmista" aikaiseksi vai ennemmin vaikka rauhassa odotella seuraavaa viikkorahaa / tilipussia ja ostaa tarpeelliset välineet. Muistelen vieläkin kauhulla erästä kaveriani harrastuksen alkuajoilta, joka oli ostanut paketillisen muovifiguja ja kotoa löytyi muutama maalipurkki. Koska varaa pensseliin ei juuri silloin ollut ja kiire oli saada jotain maalia ukkoihin, hän päätyi levittämään maalia figuihin pienellä vanupuikolla. Jälkikin oli sen mukaista.
Mutta siinä parin kuukauden ajassa olisi kaverilla jo armeija täysin maaleissa, pienemmällä maaliresurssilla (sillä on kylläkin huonompi jälkikin), ja en pääsisi pelaamaan sitä vastaan. Muutenkaan, en käyttänyt vain paria euroa harrastuksen aloittamiseen, vaan 44.50e meni rahaa heti kättelyssä, kun aloittelijanpaketin ostin kaverin kanssa puokkiin. Ostettiin viellä puolenkuunpeleistä tarjoushintainen ja kaveri sai 9e lisähinnalla vapaavalintaisen armybookin. Hän valitsi Empiren. No siinä meni sitten lähes kaikki säästöt, joten kaverin kanssa ostettiin maaleja, ja päätettiin että "Mää ostan ton, ton ja ton maalin, osta sää toi, toi ja toi.", ja sitten löydettiin varastosta pari lisämaalia, ties kuinka monta vuotta wanhaa, mutta yllätys yllätys ei kuivunutta. No, niitä sitten vaan päälle, ja ilman minkäänlaista figunmaalauskokemusta, jonkun kokoneemman avustusta tai netin ohjeita. Myöhemmin olin sitten kuullut kaiken maailman keinoista, miten saa figun näyttämään paremmalta, ja niitä piti sitten kokeilla. Ja sitten kun kyllästyin pensseliini (ja siihen että lainasin pari kertaa kaverin pensseliä), ostin uusia ja pienempiä. Pohjamaalia taas en osta sen takia, kun kaikissa figuissa on jo edes hieman maalia, ja pohjamaaliin ei silloin riittänyt rahaa, enkä ollut edes kuullut mistään pohjamaaleista silloin, niin siinä sitä sitten maalataan ilman pohjamaalia.
Hirôka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirôka »

Alootuksessa mä satsasin maaleihin aikamoisen määrän, ottaen huomioon, että nuo Citadelin maalit on 2,5€/purkki. Ostin varmaankin jotakin kuutisen purnukkaa (en muista tarkkaa määrää) ja nyt niitä on 14 ja tuntuu, ettei sekään riitä. Ja rahaa tulee niukasti. Siispä pitää säästää aina välillä. Ja ku ei voi ostaa uusia ja alkaa maalata niin voihan siinä välissä pelata. :D
Suicide is the proof of life.
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

en edes viitsi puhua siitä, kuinka monta purkkia noita maaleja tuolta boxista löytyy... ;)

mutta onhan sitä jo reilut viisi vuotta harrasteltu.
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Gmorq

Viesti Kirjoittaja Gmorq »

Voithan ostaa myös Vallejo maaleja (korjatkaa, jos nimi on väärä). Ne ovat ainakin yhtä hyviä, ellei parempia ja ovat halvempia. 2€ purkki ja purkissa on enemmän maalia kuin citadellillä. Vallejo purkissa ei ole semmoista korkkia kuin citadel purkissa, vaan sitä maalia pitää laittaa jollekkin alustalle.

Ainakin fantasiapeleistä näitä saa. En tiedä mistä muualta saisi.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Ja näitä vallejo (jos nyt niitä olikaan, en itsekkään muista nimeä, vaikka muutama purkki pöydällä jo) maaleja voi myös kynäruiskuun kaataa, jos haluaa jonkun tietyn tutun sävyn sieltä (esim cayman green on samaa, kuin catachan green, ja sillä on hyvä ruiskutella vaikka cadianien tankkeja, noin esimerkkinä).

Mutta en nyt tarkoita, että kaikilla kynäruisku pitäisi olla, itsellänikään ei moista ole, koulussa joskus maalaan, mutta kunhan totesin citadelin ja vallejon erot tuon suhteen. I know, OT.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Ratovaari

Gmorq kirjoitti:Voithan ostaa myös Vallejo maaleja (korjatkaa, jos nimi on väärä). Ne ovat ainakin yhtä hyviä, ellei parempia ja ovat halvempia. 2€ purkki ja purkissa on enemmän maalia kuin citadellillä. Vallejo purkissa ei ole semmoista korkkia kuin citadel purkissa, vaan sitä maalia pitää laittaa jollekkin alustalle.

Ainakin fantasiapeleistä näitä saa. En tiedä mistä muualta saisi.
Vallejon maalit on GameColor maaleja, ja niitä saa Sotataidosta 1,9e kipale, niissä on 17ml maalia. Muutenkaan, Fantasiapelejä ei lähiseudulta löydy, eikä muutenkaan liikkeitä, joten pitää netistä tilata Vallejon maalit, mutta yksi liike löytyy mikä myy Warhammereita ja Citadellin maaleja. Siksi kaikki maalini on Citadellin. :\
mastercalgar kirjoitti:Ja näitä vallejo (jos nyt niitä olikaan, en itsekkään muista nimeä, vaikka muutama purkki pöydällä jo) maaleja voi myös kynäruiskuun kaataa, jos haluaa jonkun tietyn tutun sävyn sieltä (esim cayman green on samaa, kuin catachan green, ja sillä on hyvä ruiskutella vaikka cadianien tankkeja, noin esimerkkinä).

Mutta en nyt tarkoita, että kaikilla kynäruisku pitäisi olla, itsellänikään ei moista ole, koulussa joskus maalaan, mutta kunhan totesin citadelin ja vallejon erot tuon suhteen. I know, OT.
No voi voi, jos ei kaikilla kynäruiskua pidä olla, niin pitääkin hävittää tuo kynäruisku jonnekkin, tuo joka löytyy varastosta. =D
Synkedam

Viesti Kirjoittaja Synkedam »

mastercalgar kirjoitti:Ja näitä vallejo (jos nyt niitä olikaan, en itsekkään muista nimeä, vaikka muutama purkki pöydällä jo) maaleja voi myös kynäruiskuun kaataa, jos haluaa jonkun tietyn tutun sävyn sieltä (esim cayman green on samaa, kuin catachan green, ja sillä on hyvä ruiskutella vaikka cadianien tankkeja, noin esimerkkinä).

:D Hyvä neuvo tuo kynäruisku sellaiselle jolla ei rahat riitä tuskin edes pohjamaaliin. Makasavat nimittäin aikamoisesti, n. 500 €, jos villisti lähtee veikkaamaan.

Mutta IMO Vallejon maalit on ehkä liian hieman litkuja figumaalaukseen ja joskus on hankalaa kun ei voi suoraan purkista sitä maalia ottaa.
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”