power fist scoutti kessulle
power fist scoutti kessulle
elikkäs kysymykseni on, onko järkevää ottaa hidden fisti closis scout squadin sergelle? maksaako pisteensä takaisin? vai kannataisiko se jättää suoraan tactical/assault tiimin sergelle?
ja vielä toinen kysymys, voiko combat shieldin kanssa käyttää bolt pistolia/plasma pistolia?
ja vielä toinen kysymys, voiko combat shieldin kanssa käyttää bolt pistolia/plasma pistolia?
- Master Calgar
Itse olen käyttänyt täyttä scouttiryhmää ilman heavyaseita. Pistävät vihollisen kalliit T4 indepit palasiksi fistillään (siis fisti on scoutti kessulla must) ja pärjäilevät ihan hyvin kovempaakin vastustajaa vastaan. Kannattava ostos tuo fisti mielestäni ainakin scouttikessulle, toiminut hyvin suuressa osassa peliä (ja scoutit ovat muutenkin koviksempia
)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Itse olen jo pidemmän aikaa käyttänyt fistiscouttikessua ja hänellä 7-9 hengen henkivartiokaartia. Porukka pääsee infiltratella lähelle, ei ole niin suuri uhka että vihollinen suuntaisi siihen merktitävää määräät ulitusta ( vertaa esim iso assault mariini porukka, Land Rider, ryhmä termiksiä ) joten se pääsee usein lähikseen suht isokokoisena.
Ostavat yleensä itsensä takaisin.
Ostavat yleensä itsensä takaisin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Yhdyn edellisiin siinä mielessä että 7-9 scouttii kessun lisäksi on hyvä, mutta itse laitan kessulle Thunder Hammer. Vähän se yllättää kun mettästä loikkaa vuorolla 2 hullu kersantti huitoen vasaraa joka pistää esim Predatorin "epäkuntoon" loppupelin vaikka, jos tämä kersantti saa rauhassa aiheuttaa Shaken sille joka vuoro... 
Nojoo, haen lääkitykseni...
Nojoo, haen lääkitykseni...
-
RiviSotilas
Scoutteja lähitaisteluun??!
Nojaa, on oikeastaan ihan luonnollista etten ole ajatellut tätä ennen, kun on tuo traitti, jossa perustaktinen saa klosarivarustuksen ilmaiseksi.
Itse käytän scoutteja lähinnä sniperin takia. Aiheuttaa harmia vastustajan tankintuhoojajalkaväelle, niin että razorit voi rymistä linjoihin.
Nojaa, on oikeastaan ihan luonnollista etten ole ajatellut tätä ennen, kun on tuo traitti, jossa perustaktinen saa klosarivarustuksen ilmaiseksi.
Itse käytän scoutteja lähinnä sniperin takia. Aiheuttaa harmia vastustajan tankintuhoojajalkaväelle, niin että razorit voi rymistä linjoihin.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
Tämän käyttäjän voi poistaa.
Tämän käyttäjän voi poistaa.
Kyllä scoutit on ensisijaisesti lähismiehiä. Hinta/laatusuhde on pistooliscouteilla huomattavasti parempi, vaikkeivat snipullakaan huonoja ole. Mieluummin ottaisin scoutteja lähitaisteluun, kuin mariineja kahdella aseella, koska infiltrate helpottaa lähelle pääsyä. Tosin täytyy myöntää, että itsekin otan mielelläni closisase traitin.
- The Captain
- Valvoja
Kaikilla ei tuota luksusta ole. Esim. Blood Angelit noudattavat GW:n tuoreista houreista huolimatta Codex Astartesta ja aseistavat taktisensa boltereilla. Halpoja ja hyviä lähitappelijoita (furious charge, mahdollinen 1. vuoron assault sopivalla hölmöilyllä) saadaan siis scouteista, joita on aina minun armeijassani pari squadia - myös tietysti usuttamassa kersanttiaan pukeutumaan mustiin...TankkiMies kirjoitti:Scoutteja lähitaisteluun??!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.