"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

power fist scoutti kessulle

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
migis

power fist scoutti kessulle

Viesti Kirjoittaja migis »

elikkäs kysymykseni on, onko järkevää ottaa hidden fisti closis scout squadin sergelle? maksaako pisteensä takaisin? vai kannataisiko se jättää suoraan tactical/assault tiimin sergelle?

ja vielä toinen kysymys, voiko combat shieldin kanssa käyttää bolt pistolia/plasma pistolia?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

1: ota kaikille veteraanikessuille, joiden squadit ovat pyrkimässä klosikseen. Eli ei sille sataselle nurkassa, mutta muille jos vain pisteitä löytyy. Eli vastaus:molemille.
2: saa
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
migis

Viesti Kirjoittaja migis »

oukkei, ja niin, olisiko suositeltavaa ryhmäkokoa scoutti squadille...että pääsisi se kessukin elävänä perille. ja noista pistooleista joutuu arvatenkin maksamaan sen lisähinnan, että hinta ei sisälly kilpeen?
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Sillä kessullahan on jo pistooli ilmaiseksi. Jos Scouteilla meinaat lähikseen niin ottaisin ryhmään ainakin 8 Scouttia.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Itse olen käyttänyt täyttä scouttiryhmää ilman heavyaseita. Pistävät vihollisen kalliit T4 indepit palasiksi fistillään (siis fisti on scoutti kessulla must) ja pärjäilevät ihan hyvin kovempaakin vastustajaa vastaan. Kannattava ostos tuo fisti mielestäni ainakin scouttikessulle, toiminut hyvin suuressa osassa peliä (ja scoutit ovat muutenkin koviksempia ;) )
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Itse olen jo pidemmän aikaa käyttänyt fistiscouttikessua ja hänellä 7-9 hengen henkivartiokaartia. Porukka pääsee infiltratella lähelle, ei ole niin suuri uhka että vihollinen suuntaisi siihen merktitävää määräät ulitusta ( vertaa esim iso assault mariini porukka, Land Rider, ryhmä termiksiä ) joten se pääsee usein lähikseen suht isokokoisena.
Ostavat yleensä itsensä takaisin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Yhdyn edellisiin siinä mielessä että 7-9 scouttii kessun lisäksi on hyvä, mutta itse laitan kessulle Thunder Hammer. Vähän se yllättää kun mettästä loikkaa vuorolla 2 hullu kersantti huitoen vasaraa joka pistää esim Predatorin "epäkuntoon" loppupelin vaikka, jos tämä kersantti saa rauhassa aiheuttaa Shaken sille joka vuoro... ;)

Nojoo, haen lääkitykseni...
RiviSotilas

Viesti Kirjoittaja RiviSotilas »

Scoutteja lähitaisteluun??!

Nojaa, on oikeastaan ihan luonnollista etten ole ajatellut tätä ennen, kun on tuo traitti, jossa perustaktinen saa klosarivarustuksen ilmaiseksi.

Itse käytän scoutteja lähinnä sniperin takia. Aiheuttaa harmia vastustajan tankintuhoojajalkaväelle, niin että razorit voi rymistä linjoihin.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"

Tämän käyttäjän voi poistaa.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Kyllä scoutit on ensisijaisesti lähismiehiä. Hinta/laatusuhde on pistooliscouteilla huomattavasti parempi, vaikkeivat snipullakaan huonoja ole. Mieluummin ottaisin scoutteja lähitaisteluun, kuin mariineja kahdella aseella, koska infiltrate helpottaa lähelle pääsyä. Tosin täytyy myöntää, että itsekin otan mielelläni closisase traitin.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

TankkiMies kirjoitti:Scoutteja lähitaisteluun??!

Nojaa, on oikeastaan ihan luonnollista etten ole ajatellut tätä ennen, kun on tuo traitti, jossa perustaktinen saa klosarivarustuksen ilmaiseksi.
Kaikilla ei tuota luksusta ole. Esim. Blood Angelit noudattavat GW:n tuoreista houreista huolimatta Codex Astartesta ja aseistavat taktisensa boltereilla. Halpoja ja hyviä lähitappelijoita (furious charge, mahdollinen 1. vuoron assault sopivalla hölmöilyllä) saadaan siis scouteista, joita on aina minun armeijassani pari squadia - myös tietysti usuttamassa kersanttiaan pukeutumaan mustiin...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”