"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymys: Space marinien Bolter???

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Pecu

Kysymys: Space marinien Bolter???

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Eli mitkä on Space marinien bolterin statsit kun niitä ei löydy niitten codexistakaan. Vai onko sillä samat statsit kun Storm Bolterilla??
Kertokaa, kiitos.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Ei ole samat statit kuin Storm Boltterilla.
Bolterin statit löytyvät mm. Space Marine Codexista sivulta 41 nimikkeen Boltgun alta (heti Storm Bolterin yläpuolelta).
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Pecu

Space marinet bolter

En tiedä onko mulla vanha versio codexista , mutta mulla on sivulla 41 Sergeant Lysanderin tietoja ja silleen joten onko jotain toista paikkaa mistä ne bolterin statsit löytää???
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
ankara halla
Valvoja

Eli sinulla on wanha Mariini Codex. Siitä ne statit löytyvät sivulta 15, saman nimikkeen alta.
Pecu

Heh

Heh.... en tiedä onko sitten codexissani painovirhe, mutta boltgunin alapuolella on storm bolter ja storm bolterin yläpuolella on boltgun....
joten kerro vaan ne statsit tässä kun en niitä löydä codexistani...
pitää polttaa vanha roviolla ja ostaa uus marine codexi fantsusta.
ankara halla
Valvoja

...

Siis Bolter = Boltgun. Tunnetaan myös mm. nimillä Bolt gun ja Blaster (RT aikaan).
Rakkaalla lapsella on monta nimeä :)
Pecu

ahaa

Okei no nyt ymmärrän miks en löytänyt sitä luulin että tarkoitit että boltgunin alapuolella jne. no niin no nyt selvis kiitti tästä "paljastuksesta" no nyt oon sit valmis sotaan huomenna..... eiku siis tänään....kello jo yli 00.00
mut kiitti tästä tää tuli tarpeeseen.
Teräratas
Valvoja

Re: ahaa

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Nezegg the Headbuster kirjoitti:Okei no nyt ymmärrän miks en löytänyt sitä luulin että tarkoitit että boltgunin alapuolella jne. no niin no nyt selvis kiitti tästä "paljastuksesta" no nyt oon sit valmis sotaan huomenna..... eiku siis tänään....kello jo yli 00.00
mut kiitti tästä tää tuli tarpeeseen.
Mainitaan nyt vielä, että vanha mariini codex kyllä soveltuu ystävyysotteluihin ihan kivasti, mutta sitä ei enää viralliseksi sääntöteokseksi lasketa, eli jos ventovieraiden kanssa pelailet, niin on hyvä mainita, että olet vanhalla kirjalla pelaamassa. (Jotkut herkkäsieluiset tuntuvat saavan traumoja moisesta.) Lisäksi uudessa codexissa on paljon kivoja juttuja, mitä vanha kirja ei salli, mutta eipä sillä peliä aloitellessa merkittävästi vielä ole väliä. Valinnanvaraa siis kuitenkin uudessa kirjassa on enemmän.
The Captain
Valvoja

Re: ahaa

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Teräratas kirjoitti:Lisäksi uudessa codexissa on paljon kivoja juttuja, mitä vanha kirja ei salli,
Ja vanhassa kirjassa on paljon kivoja juttuja, joita uusi kirja ei salli. Mutta nykyaika on kehitystä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pecu

Ok

Joo eli pitääpä poiketa fantsussa ja käydä ostamassa se uus mariini codexi
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

ankara halla kirjoitti:...

Siis Bolter = Boltgun. Tunnetaan myös mm. nimillä Bolt gun ja Blaster (RT aikaan).
Rakkaalla lapsella on monta nimeä :)
Se oli Foe Blaster :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”