Kysymys: Space marinien Bolter???
Kysymys: Space marinien Bolter???
Eli mitkä on Space marinien bolterin statsit kun niitä ei löydy niitten codexistakaan. Vai onko sillä samat statsit kun Storm Bolterilla??
Kertokaa, kiitos.
Kertokaa, kiitos.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
- ankara halla
- Valvoja
Space marinet bolter
En tiedä onko mulla vanha versio codexista , mutta mulla on sivulla 41 Sergeant Lysanderin tietoja ja silleen joten onko jotain toista paikkaa mistä ne bolterin statsit löytää???
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
- ankara halla
- Valvoja
Heh
Heh.... en tiedä onko sitten codexissani painovirhe, mutta boltgunin alapuolella on storm bolter ja storm bolterin yläpuolella on boltgun....
joten kerro vaan ne statsit tässä kun en niitä löydä codexistani...
pitää polttaa vanha roviolla ja ostaa uus marine codexi fantsusta.
joten kerro vaan ne statsit tässä kun en niitä löydä codexistani...
pitää polttaa vanha roviolla ja ostaa uus marine codexi fantsusta.
- ankara halla
- Valvoja
ahaa
Okei no nyt ymmärrän miks en löytänyt sitä luulin että tarkoitit että boltgunin alapuolella jne. no niin no nyt selvis kiitti tästä "paljastuksesta" no nyt oon sit valmis sotaan huomenna..... eiku siis tänään....kello jo yli 00.00
mut kiitti tästä tää tuli tarpeeseen.
Re: ahaa
Mainitaan nyt vielä, että vanha mariini codex kyllä soveltuu ystävyysotteluihin ihan kivasti, mutta sitä ei enää viralliseksi sääntöteokseksi lasketa, eli jos ventovieraiden kanssa pelailet, niin on hyvä mainita, että olet vanhalla kirjalla pelaamassa. (Jotkut herkkäsieluiset tuntuvat saavan traumoja moisesta.) Lisäksi uudessa codexissa on paljon kivoja juttuja, mitä vanha kirja ei salli, mutta eipä sillä peliä aloitellessa merkittävästi vielä ole väliä. Valinnanvaraa siis kuitenkin uudessa kirjassa on enemmän.Nezegg the Headbuster kirjoitti:Okei no nyt ymmärrän miks en löytänyt sitä luulin että tarkoitit että boltgunin alapuolella jne. no niin no nyt selvis kiitti tästä "paljastuksesta" no nyt oon sit valmis sotaan huomenna..... eiku siis tänään....kello jo yli 00.00
- The Captain
- Valvoja
Re: ahaa
Ja vanhassa kirjassa on paljon kivoja juttuja, joita uusi kirja ei salli. Mutta nykyaika on kehitystä.Teräratas kirjoitti:Lisäksi uudessa codexissa on paljon kivoja juttuja, mitä vanha kirja ei salli,
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.