"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Néran, Mid-Noreja, mun Sotukisaentryt

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nostra
Viesti:

Néran, Mid-Noreja, mun Sotukisaentryt

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Moro

Tällasilla osallistuin, tulihan sieltä sit voitto, melkein "jaettu ykkönen" ja sit jumbosija :D

Kuva
Fantsu - Neran the dreadful.

Kuva
Army Master - middyjä, eli Klaaniboksin skinner, sit War Staffin Nilarakh the evildoer ja klaaniboksin kunkku.

Kuva
Tässä mielenkiintoisin projekteistani: Perinteinen palikka-marine.

Toi marinehan ne pohjat veti. Joku vaan meni pieleen, ehkä sit ens vuon uudestaan. Ja huomatkaa, se on tehty sellasesta oneposer-palikkamarinesta :D Mulle lähinnä kaikenkarvasta tekniikkaharjotusta ja sit vapaa-ajan purtavaa - ei ideaa, ja sillehän mie en voe mittään ;D

Juu, palautettahan saa antaa, jos joku jaksaa.

Ja niin, tuo Néran on sitten myynnissä tarjousten perusteella. Tämähän ei kuitenkaan tarkoita huutokauppaa, vaan sitä, että jos joku YV:llä mulle pommittaa mun mielestä hyvän tarjouksen, lähtee figu postiin. Saa kokeilla onneaan, jos mieli hienoa figua tekee :D
Viimeksi muokannut Nostra, Ti 17.01.2006 13:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Kääpiöt ovat jälleen kerran varsin upeita. Kuten aikaisemminkin, olet onnistunut jälleen kerran mainiosti metalleissa. Tyyppien ihokin näyttäisi olevan oikein hyvää tasoa.
Tuon marinen ideaan en oikein päässyt sisälle lainkaan.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Muut erittäin onnistuneita paitti marine. Harmi vaan ostin jo Neranin. Oisin muutes tarjonnut aika hyvin. NMM oli silmiä hivelevää ja basetkin olivat kympin arvoiset. Äänestin muutes sun Nerania tuolla...on sen verran täydellinen luomus.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Metallit ovat erittäin hienoja.
Toi marine oli vähän kummalinnen.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Juicide

Viesti Kirjoittaja Juicide »

Tuo Neran on tosi hienosti maalattu. Mutta tuota viimeistä en oikein tajunnut, mitä sille siinä tapahtuu?
Mitä aika on ?
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

tuo marine sai joka keta kun sen avasin repeämis efektin. Palikasta konffia. :D
Tol Cormp Norz Norz Norz
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Mun mielestä sä olet kehittynty kovasti viimeisen vuoden aikana. Ensimmäisiin mid-noreihisi nähden nämä ovat kuin toisesta maailmasta.

Mielestäni figuissasi hassuinta on ehkä epätasaisuus: figuissa on tosi hienoja osia sekä kohtia (näissä mm. NMM), mutta osa figusta tuntuu hyvin hätäisesti tehdyiltä (esim. Neránin nuket, joissain kohdin iho jne.) eikä yhtään niin viimeistellyiltä kuin ehkä odottaisi. Itselleni tulee tunne, että olet jättänyt maalaamatta osan korostus- ja varjostuskerroksista tyystin. Lisäksi joitain jänniä yksityiskohtia on jätetty maalaamtta, esimerkiksi arpien korostaminen siten, että se näyttää arvelta (esim. punottaisi kuin olisi tulehtunut tms.)

Kuitenkin kaikenkaikkiaan tykkäsin figuistasi kovasti, etenkin Neránissa on todella kivoja juttuja. Figu oli täysin suvereeni fantasialuokassa. :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Day kirjoitti:Mun mielestä sä olet kehittynty kovasti viimeisen vuoden aikana. Ensimmäisiin mid-noreihisi nähden nämä ovat kuin toisesta maailmasta.
Totta, totta. Itsekin voin tavallaan vain ihmetellä, mihin sitä kykenee näin 1½ vuoden treenin jälkeen :D Noh, täytyy sanoa, että koko ajan on ollut sellanen pikkasen liian yrittäminen mielessä, kuitenkaan repimättä kykyjensä äärirajoilla. Eli tietoista kehitystä ja paljon maalattuja figuja, sillä tuo näyttää tulleen.

Figut on pelifiguja, edelleenkin. Tämä ilmenee nimenomaan siitä, että joissain kohdissa oikastaan ja joissain säväytetään. Nyt esim. Neranissa freehandit nappaa, sit NMM, kenties jotkut pikkudetaljit, mutta vastaavasti mm. baset on rankkaa sarjatyötä (ei yhtään erillistä panostusta rivimosun ja kisaentryn välillä), joku kunkun & muiden iho on nopeesti vedettyä, nimenomaan Neranin nukkeihin on panostettu tod. vähän (huomaa esim. tuon oikean käden päällä istuvan selästä ja monista muista kohdista - niitä liitoskohtia ja lenkkejä EI ole aina maalattu..) ja kaikkee tontollasta. Ei, mulla ei vaan oikeen irtoo aikaa & kiinnostusta puurtaa kymmeniä tunteja (tyyliin Techmarine) yhen figun kimpussa jotain kisaa varten. Ehkäpä ensi vuonna voisin saada Coniin jotain kivaa - Tän vuoden 'Conin suhteen kun voi vaikka olla jotain ihmekonkeloita tiedossa. Tai niin, vaikka Sotataidon/Figmaatikkojen maalausskabaankin voisi jotain saada, jos nyt vaan inspis ja innostus pysyy päällä. Ja löytyy jotain kivaa maalattavaa.

Toiset kohdat osaan eittämättä myö vetää paremmin, toisia taas en. NMM:mää oon treenannut paljon, ja pikkuhiljaa alkaa sekin asettumaan - Pelikentällä lähinnä kontrastierot näkyvät, muulla ei niin väliä. Siksi mm. Nilarakhin tiukasti blendattu viikate näyttää coolilta, ja huomio muusta figusta kiinnittyy ehkä enemmän siihen. Ehkä, vannoahan mä en voi.

Sit juu, toi marine on edelleen mitä on, treeniä, ei ideaa, liian vähän työstöaikaa, ei kunnon konversio-osia, ei tietoa marine-fluffista. Täytyypä kait ostaa joku squadi joskus ja sutia se - ihan normi "out of da box"-marineita vois muutaman maalatakin tyyliin Cyril. Ne on vaan niin saletin coolei.

Tällasta tällä kertaa ;-)
migis

Viesti Kirjoittaja migis »

nuo, ja kaikki muutkin figusi ovat aivan LOISTAVIA. pidän, suuresti, ainut mikä ei niin iskenyt oli tuo mariini, paitsi se veren tippumis efekti oli aika hiano, mutta kyllä noita kelpaa näytellä :D 10
armored walker
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja armored walker »

Taitoa löytyy, mutta jotenkin näistä IMO puuttuu se viimeinen terä, persoonallinen ote ( olen paraskin puhuja tästä, heh ). Musta toi mariini on just esimerkki oman tyylin hakemisesta, sulla on ollut valtavirrasta poikkeava idea ja oot lähtenyt sitä toteuttamaan uudella tyylillä ( luulin jo, ettet ollut osallistunut sci-fi- luokkaan ). Ensi kerralla voi toteutuskin nousta idean tasolle.
1½ vuoden treenin jälkeen
Ai, sä oot maalannu kaks kertaa kauemmin kuin minä, no ilmankos...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”