Day kirjoitti:Mun mielestä sä olet kehittynty kovasti viimeisen vuoden aikana. Ensimmäisiin mid-noreihisi nähden nämä ovat kuin toisesta maailmasta.
Totta, totta. Itsekin voin tavallaan vain ihmetellä, mihin sitä kykenee näin 1½ vuoden treenin jälkeen

Noh, täytyy sanoa, että koko ajan on ollut sellanen pikkasen liian yrittäminen mielessä, kuitenkaan repimättä kykyjensä äärirajoilla. Eli tietoista kehitystä ja paljon maalattuja figuja, sillä tuo näyttää tulleen.
Figut on pelifiguja, edelleenkin. Tämä ilmenee nimenomaan siitä, että joissain kohdissa oikastaan ja joissain säväytetään. Nyt esim. Neranissa freehandit nappaa, sit NMM, kenties jotkut pikkudetaljit, mutta vastaavasti mm. baset on rankkaa sarjatyötä (ei yhtään erillistä panostusta rivimosun ja kisaentryn välillä), joku kunkun & muiden iho on nopeesti vedettyä, nimenomaan Neranin nukkeihin on panostettu tod. vähän (huomaa esim. tuon oikean käden päällä istuvan selästä ja monista muista kohdista - niitä liitoskohtia ja lenkkejä EI ole aina maalattu..) ja kaikkee tontollasta. Ei, mulla ei vaan oikeen irtoo aikaa & kiinnostusta puurtaa kymmeniä tunteja (tyyliin Techmarine) yhen figun kimpussa jotain kisaa varten. Ehkäpä ensi vuonna voisin saada Coniin jotain kivaa - Tän vuoden 'Conin suhteen kun voi vaikka olla jotain ihmekonkeloita tiedossa. Tai niin, vaikka Sotataidon/Figmaatikkojen maalausskabaankin voisi jotain saada, jos nyt vaan inspis ja innostus pysyy päällä. Ja löytyy jotain kivaa maalattavaa.
Toiset kohdat osaan eittämättä myö vetää paremmin, toisia taas en. NMM:mää oon treenannut paljon, ja pikkuhiljaa alkaa sekin asettumaan - Pelikentällä lähinnä kontrastierot näkyvät, muulla ei niin väliä. Siksi mm. Nilarakhin tiukasti blendattu viikate näyttää coolilta, ja huomio muusta figusta kiinnittyy ehkä enemmän siihen. Ehkä, vannoahan mä en voi.
Sit juu, toi marine on edelleen mitä on, treeniä, ei ideaa, liian vähän työstöaikaa, ei kunnon konversio-osia, ei tietoa marine-fluffista. Täytyypä kait ostaa joku squadi joskus ja sutia se - ihan normi "out of da box"-marineita vois muutaman maalatakin tyyliin Cyril. Ne on vaan niin saletin coolei.
Tällasta tällä kertaa ;-)