Eldareista.
- The Captain
- Valvoja
Ei välttämättä kannata hirveästi omia "tietoja" levitellä, jos tietopohja on näin hatara. Joku voi vielä uskoa sinua.lordi55 kirjoitti:Jooh minä tiedänkin paljon eldareista :)
Ja kyllä Vyper on fast attack. Bansheet Eliteä, eivät Fast attackia eivätkä edes "pirun nopeita".
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Asia tuli selväksiThe Captain kirjoitti:Ei välttämättä kannata hirveästi omia "tietoja" levitellä, jos tietopohja on näin hatara. Joku voi vielä uskoa sinua.lordi55 kirjoitti:Jooh minä tiedänkin paljon eldareista
Ja kyllä Vyper on fast attack. Bansheet Eliteä, eivät Fast attackia eivätkä edes "pirun nopeita".
No entäs Wraithlord onko siitä mitään hyötyä?
On, paljonkin. Lue viestiketju "Eldar ja Wraithlord", niin tiedät enemmän.lordi55 kirjoitti:Asia tuli selväksiThe Captain kirjoitti:Ei välttämättä kannata hirveästi omia "tietoja" levitellä, jos tietopohja on näin hatara. Joku voi vielä uskoa sinua.lordi55 kirjoitti:Jooh minä tiedänkin paljon eldareista
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Kiitän teitä kaikkia tiedän jo tarpeeksi.Nyt ei tänne enään tarvitse spämmätä tai sinne vastaavaa, joten moderaattorit voisivat lukita tämän aiheenRoizo kirjoitti:On, paljonkin. Lue viestiketju "Eldar ja Wraithlord", niin tiedät enemmän.lordi55 kirjoitti:Asia tuli selväksiThe Captain kirjoitti:Ei välttämättä kannata hirveästi omia "tietoja" levitellä, jos tietopohja on näin hatara. Joku voi vielä uskoa sinua.lordi55 kirjoitti:Jooh minä tiedänkin paljon eldareista