Ruusut ja risut kiitos.

Niin siis, lisäät maaliin vettä. Ehkä suhteessa 1 vettä ja 1 maalia. Näin itse ainakin teen. Sitten monta kertaa maalaat, koska ei se ohuella kerroksella jää pintaan kunnolla.apina_nyyba kirjoitti:Eli mites niitä ohennan ? Kastan pensselin vedessä enkä kuivaa ?Junkkeli kirjoitti:Ihan kivoja ekoiksi figuiksi, ja toimii kivasti pelikentällä yksinkertaisuuden vuoksi. Voikohan ensimmäisten figujen maalaanneelle sanoa että ohuemmat maalit? No, sepä kuitenkin olisi hyvä olla.
Juu no kiitos näistä yritin ohkaset tehdä, mutta mustaan maaliin ei saanut sitä valkoista niin hyvin tarttumaan ja koska olin niin pihtari, että en harmaita ostanut niin tuossa tulos :< (Löytyy noin 30 maalia, 2 spray ja 5 pensseliä)Junkkeli kirjoitti:Niin siis, lisäät maaliin vettä. Ehkä suhteessa 1 vettä ja 1 maalia. Näin itse ainakin teen. Sitten monta kertaa maalaat, koska ei se ohuella kerroksella jää pintaan kunnolla.apina_nyyba kirjoitti:Eli mites niitä ohennan ? Kastan pensselin vedessä enkä kuivaa ?Junkkeli kirjoitti:Ihan kivoja ekoiksi figuiksi, ja toimii kivasti pelikentällä yksinkertaisuuden vuoksi. Voikohan ensimmäisten figujen maalaanneelle sanoa että ohuemmat maalit? No, sepä kuitenkin olisi hyvä olla.