"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helf Spearei

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
apina_nyyba

Helf Spearei

Viesti Kirjoittaja apina_nyyba »

Juu-uh kyseessä on minun ensimmäiset figuni joihin tuhraantui +20h melkeinpä. 16 maalasin(Jätin command groupin nyt aluksi maalaan kunhan kerkeän) Ja ajattelin laittaa ne 16 perus jäbää nettiin ja kysyä mielipiteitä.
Kuva

Kuva

Ruusut ja risut kiitos.
Viimeksi muokannut apina_nyyba, Ke 25.01.2006 08:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Ihan kivoja ekoiksi figuiksi, ja toimii kivasti pelikentällä yksinkertaisuuden vuoksi. Voikohan ensimmäisten figujen maalaanneelle sanoa että ohuemmat maalit? No, sepä kuitenkin olisi hyvä olla.
apina_nyyba

Junkkeli kirjoitti:Ihan kivoja ekoiksi figuiksi, ja toimii kivasti pelikentällä yksinkertaisuuden vuoksi. Voikohan ensimmäisten figujen maalaanneelle sanoa että ohuemmat maalit? No, sepä kuitenkin olisi hyvä olla.
Eli mites niitä ohennan ? Kastan pensselin vedessä enkä kuivaa ?
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

apina_nyyba kirjoitti:
Junkkeli kirjoitti:Ihan kivoja ekoiksi figuiksi, ja toimii kivasti pelikentällä yksinkertaisuuden vuoksi. Voikohan ensimmäisten figujen maalaanneelle sanoa että ohuemmat maalit? No, sepä kuitenkin olisi hyvä olla.
Niin siis, lisäät maaliin vettä. Ehkä suhteessa 1 vettä ja 1 maalia. Näin itse ainakin teen. Sitten monta kertaa maalaat, koska ei se ohuella kerroksella jää pintaan kunnolla.
apina_nyyba

Junkkeli kirjoitti:
apina_nyyba kirjoitti:
Niin siis, lisäät maaliin vettä. Ehkä suhteessa 1 vettä ja 1 maalia. Näin itse ainakin teen. Sitten monta kertaa maalaat, koska ei se ohuella kerroksella jää pintaan kunnolla.
Juu no kiitos näistä yritin ohkaset tehdä, mutta mustaan maaliin ei saanut sitä valkoista niin hyvin tarttumaan ja koska olin niin pihtari, että en harmaita ostanut niin tuossa tulos :< (Löytyy noin 30 maalia, 2 spray ja 5 pensseliä)
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Metalliosien pesu mustalla inkillä voisi olla seuraava askel maalaamisen ihmeelliseen maailmaan, nyt kun värit näkyvät suurin piirtein niille tarkoitetuilla osilla figuja.

Eli periaate on, että maalaat kuten ennenkin, ja edellisen kerroksen kuivuttua maalaat mustalla inkillä päälle. Tämä saa aikaiseksi mukavasti kontrastin, luo varjoja ja syvyyttä sekä on muuten vaan kaikin puolin kivan näköinen. Pientä sutimista chainmailillä/mithrilillä inkin kuivuttua, siivoat tuhruiset kohdat niin figun ulkoasu paranee kummasti.

Joku aloittelijaystävällisempi sielu jatkakoon tästä.
Set fire to the family tree.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Jeps, kaikin puolin kivouja pelifiguja, ainakin ensimmäisiksi maalaamiksesi. Minua ei niinkään häirinnyt nuo metallit, enemmänkin juurikin tuo maalien paksuus ja ihon tasaisuus. Vaikka ihon maalaaminen saattaa tuntua aluksi vaikealta, niin se kannattaa kuitenkin osata melko hyvin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”