Salaiset armeijat
- Musta Katsastaja
Salaiset armeijat
Niin, että pidättekö armeijoita salassa, kunnes marssitatte ne täysin maalattuina ja valmiina sotatantereelle vastustajan yllätykseksi?
Itse nyt ajattelin uuden armeijan aloittaa, mutta pitää sen salassa vastustajilta, kunnes aika koittaa.
Itse nyt ajattelin uuden armeijan aloittaa, mutta pitää sen salassa vastustajilta, kunnes aika koittaa.
Omalaatuinen hymiö ei voi olla pahasta.
Yleensä uudesta armeijasta ollaan innoissaan (eihän sellaista muuten aloittaisi kun tietää millainen projekti armeijan kerääminen/kokoaminen/maalaaminen on) ja jos jostain on innoissaan, siitä tulee yleensä höpistyä 
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Onhan se mukavaa aina välillä yrittää piilotella, mutta tähän astisista saavutuksista en ole yhtään saatua pidettyä salassa viikkoa pidempään. Olishan se hauskaa aina ottaa joku uusi yksikkö, jota muut eivät ole ennen nähneet, mutta harmikseni "lesotuslevelini" on liian korkea. Yleensä porukka tietää seuraavan armeijani, ennenkuin olen ostanut ainuttakaan figua.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
-
Pathf!nder
- ankara halla
- Valvoja
Henkilökohtaisesti aina tavattuani uuden (tai wanhankin vastustajan) heti ensimmäiseksi esittelyn jälkeen tyrkytän listaani käteen jos kaveria sattuisi kiinnostamaan millaisella kompositiolla olen sillä kertaa liikenteessä (en oikeastaan koskaan pelaa kahta kertaa täysin samalla listalla vaan yritän joka kerta keksiä jotain uutta).
En häviä siinä mielestäni mitään ja joitakin satunnaisia pelikavereita se meikäläisen lista aina ajoittain jopa kiinnostaa.
En häviä siinä mielestäni mitään ja joitakin satunnaisia pelikavereita se meikäläisen lista aina ajoittain jopa kiinnostaa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- Stormdaemon
-
vompovompatti
- Half-breed
Eipä myöskään täällä kovin salaisia nuo armeijat ole. Täällä tosin ei uusimmat yksikötkään kovin salaisia ole. Yleensä on tullut puhuttua kavereiden kanssa niiden hyvistä ja huonoista puolista jo hyvän aikaa ennen, kuin niitä ehtii hankkia. Seuraavaa projektia ei ole sitten kukaan minun kavereistani edes yrittänyt pitää salassa, sillä eiväthän ne koskaan sitä paria päivää pitempää pysy.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kyllä myös taktiikat paljastetaan jo hyvissä ajoin.
Tyyliin: Olen ostanut tällaisen tankin ja laitan nämä kyytiin ja vien sinne ja tänne... ...odotahan vain, kunhan tämä valmistuu...
Siihen kaveri tietenkin vastaa: Voi voi, pitääpä minun laittaa sitten semmoinen ja tämmöinen kans...
Tyyliin: Olen ostanut tällaisen tankin ja laitan nämä kyytiin ja vien sinne ja tänne... ...odotahan vain, kunhan tämä valmistuu...
Siihen kaveri tietenkin vastaa: Voi voi, pitääpä minun laittaa sitten semmoinen ja tämmöinen kans...
Luumumehu on soturien juomaa
tjaa...
En pahemmin ole pitänyt,mutta AfrielStrainit pidin.Kaverin naama putos 3.5 metriä kun mainittin Afrielien preferrend enemystä.Sen "demonit vetää turpaan ja kaikki kuolee tyyli" ei toiminutkaan...MUHAHAHAAA!!!!
Nä o näitä arjen pieniä iloja
Mun jotain sata pts.maksanut yksikköni niittas sen koko demoni parven.Tyyppi näytti jotenkin masentuneelta
nohnoh ei olla ilkeitä...
Mun jotain sata pts.maksanut yksikköni niittas sen koko demoni parven.Tyyppi näytti jotenkin masentuneelta
Jaahas, vielä ei varsinaisia armeijoita ole, mutta kismittää ihan vietävästi luonteeni se piirre, että kaikki ns. Hieno pitää kuuluttaa kansalle. (kavereille) Nehän tulevat jopa kylään katselemaan niitä, jos joskus osaisin pitää suuni kiinni..
Entinen Monoliitti (räkärätti) ja nyt lopullinen comebäkki.. (edelliset tunnukset eivät toimineet..
- ankara halla
- Valvoja
Re: tjaa...
...ummm, Afriel Strain antaa viholliselle "Preferred Enemy" -säännön, ei omille joukoille.Anaheim kirjoitti:En pahemmin ole pitänyt,mutta AfrielStrainit pidin.Kaverin naama putos 3.5 metriä kun mainittin Afrielien preferrend enemystä.Sen "demonit vetää turpaan ja kaikki kuolee tyyli" ei toiminutkaan...MUHAHAHAAA!!!!
Omat joukot saavat "And They Shall Know No Fear" -säännön, mutta siitä ilosta maksavat pisteitä ja saavat lähistelyssä enemmän osumaa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Itse yritin pitää salassa uusinta LOTR hyvänpuolen armeijaa, mutta eipä aikaakaan kun olin jo sen vahingossa tullut sanoneeksi kahdelle kaverilleni. Vajaan viikon päästä kolmas kaverinikin jo tiesi siitä, sitten serkkuni... No eipähän ainakaan kukaan muu sotulaisista tiedä siitä
.
Mitä minä siitä lopuksikaan hyödyn?
Mitä minä siitä lopuksikaan hyödyn?
Sieni ei ole kasvi.