Lisää fotoja:
http://img374.imageshack.us/img374/4054/dreg0077pi.jpg
http://img374.imageshack.us/img374/6593/dreg0027jb.jpg
http://img380.imageshack.us/img380/9257/dreg0067bm.jpg

Kiitosta vaan. Lukaisin tuon höpinäni nyt itsekin uudestaan läpi, ja allekirjoitan sen kyllä edelleen.Illumina kirjoitti:Näin pikaisesti tuo toinen vastaus(kirj. Malkuth) näyttäisi aika tyhjentävältä. Kai siellä muitakin hyviä on..
Tämä oli ajalta ennen Rules Reviewiä, siksi listassa on keihäitäkin. Nykyään niillä ei tee oikeastaan mitään, eli vaihtaisin varmaan molemmat hilpareihin. Dreggien aseistus ei muutenkaan ole ihan optimi (optimivarustus mordheimissä taitaa olla kaksi nuijaa), mutta se ei ollut alunperin tarkoituskaan. Halusin pistää joka dregille eri kamat, koska se näytti hyvältä (ja silloin oli helppo muistaa kuka oli kuka). Mutta kuten aikaisemmin jo todettiin, alkuun kannattaa ottaa maksimiherot ja tarpeeksi eli paljon heppuja. Undeadeilla tämä onnistuu helposti.Heroes
Vampire 110gc
-sword, spear
Necromancer 37gc
-extra dagger
Dreg 30gc
-spear
Dreg 23gc
-club
Dreg 35gc
-double-handed weapon
Henchmen
5 zombies 75gc
4 ghouls 160gc
Total: 490gc (tai 500gc, jos neljännen ghoulin korvaa sudella)
Models: 13
Jep, hivenen tylsää on se. Mortikka ei ole oikein power-play-yhteensopiva, hyvä jos kestää yhtään kilpailuhenkisempää meininkiä menemättä rikki... Eli toisinsanoen tärkein taktiikkavinkki taitaa lopulta olla "unohda optimointi ja tee ratkaisusi aina ensisijaisesti tyylisyistä".jullevi kirjoitti:(optimivarustus mordheimissä taitaa olla kaksi nuijaa)
Hehe, ymmärrän yskän. Täytyy myöntää että harvemmin joutuu varmaan yllättymään kun mun nappeja katsoo.. No, joku päivä kaikki saa sitten slaagin kun linkin takaa paljastuu joku karamellipastelliNMMrackhamfiannaviritelmä...Hieno figu, tuttua laatua ja tyyliä...so much so, että odotin jo vesikielellä, että mitähän sulla on nyt mielessä, varmaan jotain muuta kun undeadei Vinkkaus
Kait tätä sulta on jo joskus kysyttykin... Mutta paljonko aikaa käytät yksittäiseen figuun? Hienoahan tuo jälki on, kuten aina (juujuu, vakiosettiä...) mutta onko tämä suurempienkin uhrausten takana, vai syntyykö hetkessä, kun vaan osaa?Mika kirjoitti:Jees, kiitti vaan palautteesta, itse olen sen verran "anti-powerplay" -henkinen, että saatan tosiaan tehdä joitain valintoja pelkästään tyylisyistä, mutta kaikki vinkit on silti huomioitu. Toinen dregi on jo hyvää vauhtia valmistumassa..
Hmmm.. riippuu tietty figun detaljeista, mutta olen nyt lähiaikoina yrittänyt panostaa nimenomaan nopeuteen. Tämä toimii tietty parhaiten armeijamaalauksessa, kun voi työskennellä liukuhihnatyyliin, ei niin hyvin tällaisissa warbandeissa joissa joka ukko on yksilö. Tuo dregi kesti ehkä 4-5 tuntia blisteristä valmiiseen + lakkaus. Eniten aikaa mulla menee "hukkaan" lopputarkastukseen ennen lakkausta, pyörittelen figua eestaas etsien virheitä, kun ei millään viitsi tehdä enää korjauksia lakan jälkeen..Nostra kirjoitti: Kait tätä sulta on jo joskus kysyttykin... Mutta paljonko aikaa käytät yksittäiseen figuun? Hienoahan tuo jälki on, kuten aina (juujuu, vakiosettiä...) mutta onko tämä suurempienkin uhrausten takana, vai syntyykö hetkessä, kun vaan osaa?