Marshall vai chaplain
-
suur örkki
Marshall vai chaplain
eli kumpi kannattaa black templareille ottaa command squadiin
- ankara halla
- Valvoja
Kummatkin ovat todella hyvä valinta BT:lle, mutta tällä kertaa sanon Marshal. Rites of Battle on yksittäistapauksessa parempi kuin Chaplainin litanies of hate. Itse ottaisin kummatkin, mutta jos vain toisen saa valita, olisi listalla marshal. Joka tapauksessa tämä on vain minun mielipiteeni, joten päätä itse.
-
suur örkki
Power weapon, bolt pistol, invusave(eli iron halo tai combat shield), ne mitkälie crusader sealsit ja jos piseitä riittää niin Holy hand grenade of Antioch(itku noiden nimien kanssa, eivät taaskaan voineet keksiä mitään itse). Chaplainille riittää bolt pistol. Eikä unohdeta sitä pakollista emperor's championia.
Castellan (65)
Crusader seals, iron halo (25), lightning claws (30), holy orb of Antioch (10), frag grenades (1)
131 pts
Reclusiarch (95)
Crozarius Arcanum, rosarius, crusader seals, jump pack (20), bolt pistol (1), frag grenades (1), holy orb of Antioch (10)
127
Itse olen tuommoisia käyttänyt, ihan hyvin ovat pelanneet. Kallista on mutta *dna mainos*.
edit: Niin heroillehan tulee crusader sealit "ilmaiseksi" mukaan.
Crusader seals, iron halo (25), lightning claws (30), holy orb of Antioch (10), frag grenades (1)
131 pts
Reclusiarch (95)
Crozarius Arcanum, rosarius, crusader seals, jump pack (20), bolt pistol (1), frag grenades (1), holy orb of Antioch (10)
127
Itse olen tuommoisia käyttänyt, ihan hyvin ovat pelanneet. Kallista on mutta *dna mainos*.
edit: Niin heroillehan tulee crusader sealit "ilmaiseksi" mukaan.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
- Half-breed
Tuo attorin ehdottama kokoonpano on kyllä hyvä, paitsi että poistaisin tuon jump packin kappalaiselta. BT tarvitsee kappalaista enemmänkin jossakin omassa jalkayksikössä, jossa tämä ohjaa näiden Righteous Furyn oikeaan suuntaan. Mikään ei ole BT:eilla ärsyttävämpää, kuin että se tärkeä klosisyksikkö juoksee keskellä kenttää land speederin perässä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Yrittäisit Edes
Been doing that. Kyllä minäkin olen puhtaasti sitä mieltä, että kappalainen on jalkamies tämän syyn takia(Rightseous Zeal), jos hyppyreppu miehet saisivat juosta niin mikäs siinä(haiskahtaisivat lievästi juustolta), mutta kun eivät saa. Ennemmin laitan sen kappalaisen siihen 10-20 jampan yksikköön jalan(joita kukaan ei käytä, paitsi fluffi pelaajat.)/APC:llä, kuin siihen 5-6 miehen hyppyreppu porukkaan vain sen takia, ettei joku Eldar armeija juoksuta sitä pahuksen isoa yksikköä keskelle avointa ja jauha sitä osiin tähtikanuunoilla.Half-breed kirjoitti:Tuo attorin ehdottama kokoonpano on kyllä hyvä, paitsi että poistaisin tuon jump packin kappalaiselta. BT tarvitsee kappalaista enemmänkin jossakin omassa jalkayksikössä, jossa tämä ohjaa näiden Righteous Furyn oikeaan suuntaan. Mikään ei ole BT:eilla ärsyttävämpää, kuin että se tärkeä klosisyksikkö juoksee keskellä kenttää land speederin perässä.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.