"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Marshall vai chaplain

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
suur örkki

Marshall vai chaplain

Viesti Kirjoittaja suur örkki »

eli kumpi kannattaa black templareille ottaa command squadiin
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Kummassakin on puolensa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Heitä noppaa, tai ota molemmat.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Kummatkin ovat todella hyvä valinta BT:lle, mutta tällä kertaa sanon Marshal. Rites of Battle on yksittäistapauksessa parempi kuin Chaplainin litanies of hate. Itse ottaisin kummatkin, mutta jos vain toisen saa valita, olisi listalla marshal. Joka tapauksessa tämä on vain minun mielipiteeni, joten päätä itse.
suur örkki

kiitos :)
JJR

Viesti Kirjoittaja JJR »

ota kummatkin ja laita niille hyvät kamat mutta mahdollisimman halvalla
Hän itse

Hyvää ei saa halvalla.
suur örkki

mitä kamoja kannattas marshallille
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Power weapon, bolt pistol, invusave(eli iron halo tai combat shield), ne mitkälie crusader sealsit ja jos piseitä riittää niin Holy hand grenade of Antioch(itku noiden nimien kanssa, eivät taaskaan voineet keksiä mitään itse). Chaplainille riittää bolt pistol. Eikä unohdeta sitä pakollista emperor's championia.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Castellan (65)
Crusader seals, iron halo (25), lightning claws (30), holy orb of Antioch (10), frag grenades (1)
131 pts

Reclusiarch (95)
Crozarius Arcanum, rosarius, crusader seals, jump pack (20), bolt pistol (1), frag grenades (1), holy orb of Antioch (10)
127

Itse olen tuommoisia käyttänyt, ihan hyvin ovat pelanneet. Kallista on mutta *dna mainos*.

edit: Niin heroillehan tulee crusader sealit "ilmaiseksi" mukaan.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Hän itse

Pyhätkäsikranatit on must. Saat vain kerta heiton, mutta kyllä woundaus 2+:lla ja AP3 on sen väärti.[/img]
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tuo attorin ehdottama kokoonpano on kyllä hyvä, paitsi että poistaisin tuon jump packin kappalaiselta. BT tarvitsee kappalaista enemmänkin jossakin omassa jalkayksikössä, jossa tämä ohjaa näiden Righteous Furyn oikeaan suuntaan. Mikään ei ole BT:eilla ärsyttävämpää, kuin että se tärkeä klosisyksikkö juoksee keskellä kenttää land speederin perässä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Yrittäisit Edes

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

Half-breed kirjoitti:Tuo attorin ehdottama kokoonpano on kyllä hyvä, paitsi että poistaisin tuon jump packin kappalaiselta. BT tarvitsee kappalaista enemmänkin jossakin omassa jalkayksikössä, jossa tämä ohjaa näiden Righteous Furyn oikeaan suuntaan. Mikään ei ole BT:eilla ärsyttävämpää, kuin että se tärkeä klosisyksikkö juoksee keskellä kenttää land speederin perässä.
Been doing that. Kyllä minäkin olen puhtaasti sitä mieltä, että kappalainen on jalkamies tämän syyn takia(Rightseous Zeal), jos hyppyreppu miehet saisivat juosta niin mikäs siinä(haiskahtaisivat lievästi juustolta), mutta kun eivät saa. Ennemmin laitan sen kappalaisen siihen 10-20 jampan yksikköön jalan(joita kukaan ei käytä, paitsi fluffi pelaajat.)/APC:llä, kuin siihen 5-6 miehen hyppyreppu porukkaan vain sen takia, ettei joku Eldar armeija juoksuta sitä pahuksen isoa yksikköä keskelle avointa ja jauha sitä osiin tähtikanuunoilla.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Mä ainakin meinaan hankia terminaatori chaplainin, commanderin ja tietysti emperor sampionin (ongelma vaan minkä hankkisisn ensin) =)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”