Eli kun nyt tuota tulevaa WE armeijaa pitäisi ruveta laajentamaan ja ensimmäisenä ostoslistalla ovat dryadit. Ongelmana onkin nyt niiden maalaus. Itse olen sen verta laiska (lue: en osaa) että maalaan yksikköni ilman mitään korostuksia, ym. Siksipä nuo GW:n ohjeet dryadeille ovat hieman vaikeaselkoisen näköisiä.
Itse ajattelin tälläistä yksinkertaisempana:
http://us.games-workshop.com/games/warh ... jeff2b.jpg
Eli jos jotain tuon suuntaista maalaisin ihan, flättinä vaan noilla pääväreillä, voisiko onnistua vaiko täysi katastrofi?
Oma ehdotuksia, vinkkejä ja tekeleiden kuvia toivoisin myös.
Yksinkertainen väriteema Dryadeille?
- Teonanacatl
Yksinkertainen väriteema Dryadeille?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Re: Yksinkertainen väriteema Dryadeille?
Lähempänä täyttä katastrofia kun onnistuneinta GD-voittajaa :>Slugger kirjoitti: Eli jos jotain tuon suuntaista maalaisin ihan, flättinä vaan noilla pääväreillä, voisiko onnistua vaiko täysi katastrofi?
Juu, siis ihan hyvältä kuulostaa. Puuteemaanhan sopii mitä parhaimmin vihree ja ruskee - jotain suhteellisen ikivanhaa, mutta kuitenkin toimivaa.
Flattina ei kannata maalata - Ei ole enää iso vaiva vetästä siihen drybrushi/inkki/washi päälle, jolloin lookkia tulee 100X lisää. Ihan vaan siis vaik jollain ruskeen & mustan sekotuksella pohja ja siihen sit joku ruskeen & vaaleen sävyn kuivaharjaus, eikä sen kummempia. Vihreille osille samantapanen temppu - lakka vielä ja se on siinä.