"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yksinkertainen väriteema Dryadeille?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Teonanacatl

Yksinkertainen väriteema Dryadeille?

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Eli kun nyt tuota tulevaa WE armeijaa pitäisi ruveta laajentamaan ja ensimmäisenä ostoslistalla ovat dryadit. Ongelmana onkin nyt niiden maalaus. Itse olen sen verta laiska (lue: en osaa) että maalaan yksikköni ilman mitään korostuksia, ym. Siksipä nuo GW:n ohjeet dryadeille ovat hieman vaikeaselkoisen näköisiä.

Itse ajattelin tälläistä yksinkertaisempana:
http://us.games-workshop.com/games/warh ... jeff2b.jpg

Eli jos jotain tuon suuntaista maalaisin ihan, flättinä vaan noilla pääväreillä, voisiko onnistua vaiko täysi katastrofi?

Oma ehdotuksia, vinkkejä ja tekeleiden kuvia toivoisin myös.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Nostra
Viesti:

Re: Yksinkertainen väriteema Dryadeille?

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Slugger kirjoitti: Eli jos jotain tuon suuntaista maalaisin ihan, flättinä vaan noilla pääväreillä, voisiko onnistua vaiko täysi katastrofi?
Lähempänä täyttä katastrofia kun onnistuneinta GD-voittajaa :>

Juu, siis ihan hyvältä kuulostaa. Puuteemaanhan sopii mitä parhaimmin vihree ja ruskee - jotain suhteellisen ikivanhaa, mutta kuitenkin toimivaa.

Flattina ei kannata maalata - Ei ole enää iso vaiva vetästä siihen drybrushi/inkki/washi päälle, jolloin lookkia tulee 100X lisää. Ihan vaan siis vaik jollain ruskeen & mustan sekotuksella pohja ja siihen sit joku ruskeen & vaaleen sävyn kuivaharjaus, eikä sen kummempia. Vihreille osille samantapanen temppu - lakka vielä ja se on siinä.
Frostyb

Viesti Kirjoittaja Frostyb »

Itse tekisin noita kuvan mukaisia ja niitten lisäksi vielä harmaan ja tummanvihreän väreillä varustettuja lahopuita(vaikka dryadit oikeasti ovatkin mitä ovat)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”