Salaiset armeijat

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Puhut hobittiarmeijastasi? Asun täällä neljän tunnin automatkan päässä ja minäkin tiedän ;) Tai sitten minulle on valehdeltu...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

En osaa pitää salassa armeijoitani, enkä uudistuksia niihin. Jaa miksen? Sillä stradegiaani kuuluu se, että kehun heti vastustajille, mitä olen ostanut, kuinka pahaa tuhoa se tekee ym., niin että voin nauraa vastustajille. :D

(Eri asia onkin, kuinka hyvin sitä tullaan pärjäämään uudistuksilla...)
Solid

Viesti Kirjoittaja Solid »

.
Viimeksi muokannut Solid, La 10.01.2015 08:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Minulla on muutamia armejoita joista kukaan ei tiennyt kunnes läväytin figut turneeseen. Esim nykyinen turnaus jyrä, khornen ritarit olivat piilossa julkisuudelta pitkään. Myös tuleva turnausjyräni VC astuu julkisuuteen koko mittakaavassaan vasta Outokummussa.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Samaa vikaa taitaa olla minullakin, mitä valtaosalla, eli uudet armeijaprojektit tulevat päivänvaloon paljon ennen, kuin niistä saa edes patrol armya kasaan (40k harrastaja olen). Paitsi että tämän vuoden fanaticiin aion tulla sellaisella armeijalla, ettei ikinä nähty missään (rehellisesti sanottuna, en todellakaan ole nähnyt tai kuullut kenenkään käyttävän sellaista army kokoonpanoa, ehkä vain niin paska XD ) ja jyrään jokaisen vastustajan massacrella, buahahahahaaa, enkä paljasta armeijaani, jotta muut pelaajat eivät pelossaan ehdi valmistautua juuri minun kokoonpanooni!!! ;)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Saunis

Viesti Kirjoittaja Saunis »

Nyt kun 500p armeijaa kokoan, niin tulihan sitä hehkutettua (lähes, se kissa ei kuunnellut) jokaiselle vastaantulijalle :D
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

vaikeaa sitä piilossa on pitää kun haluaa jo 500 pisteen oltua koossa testailla sitä, ellei osta koko armeijaa samalla kerralla. Ja kyllä juonin uutta 40k armeijaa :)
Soi viulu
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Jeijo kirjoitti:vaikeaa sitä piilossa on pitää kun haluaa jo 500 pisteen oltua koossa testailla sitä, ellei osta koko armeijaa samalla kerralla. Ja kyllä juonin uutta 40k armeijaa :)
Juonii tuo kerpele jotain pääni menoksi kun ei black templarinsa pääse ig tuliseinän lävitse, täytynee tästä lähteä ikkunan taakse kurkistelemaan ;)

Itse en ainakaan saa mitään armeijoita pidettyä salassa, enpä tosin ole paljon yrittänytkään.
Vladimir von Carstein

Viesti Kirjoittaja Vladimir von Carstein »

=)[quote][/quote]
"He who runs away
lives to paint another day"
Pathf!nder

Viesti Kirjoittaja Pathf!nder »

kerran olen tehnyt ''yllätyshyökkäyksen''. Rotilla pelasin mutta olin jättänyt mainitsematta pelikavereille että olin ostanut kerralla 12 cutterrunneria viimeviikonloppuna. Kun sitten toin ne pöytään, katsoivat vastustaja hieman naamavääntyneinä ja kenties harkitsivat uudelleen viimeiltana tehtyä sotasuunnitelmaa.
Tosin siihen se ensivaikutelma jäikin kun rotat onnistuivat romauttamaan oman tunnelinsa.

sala-armeja on liian suuri kiusaus etteikö sitä kertoisi muille mutta sala-rykmentit/yksiköt voivat tuoda väriä pelitunnelmaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”