"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GS:in poistaminen metallista?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Drâyhèn

GS:in poistaminen metallista?

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Tiedättekö mitään ainetta millä green stuffin saa hajoitettua/liuetettua metallista pois, ilman että metalli kärsii?
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Elven-captain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

Aito Tolu.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

metalli ei kärsi yhtään jos sen stuffin repii irti,,,lähtee melko helposti ja voihan siinä jtn. puukkoa apuna käyttää...
big or small,we loot it all.hmph..
Drâyhèn

Ei ei lähde puukolla tai vastaavalla,olen tuota noin....en ole sekoittanut niitä GS kumpaakin puoliskoa ja olen laittánut vain toista.Eli sitä on nyt dredin takaosassa suht paljon joka paikassa. Stuffi on sen verran tahmeaa jne.että sitä ei kannata edes vaivautua enää repimään irti.(tiedän,stuffitin drediäni noin reilu vuosi sitten :D )
Lantty

Viesti Kirjoittaja Lantty »

Laitoitko keltaista vai sinistä puoliskoa siihen? Sillä keltainen oli muistaakseni itse tahna ja sininen sen kovete. Voi tosin olla toisinkin päin.

LanEDIT: W00t! 250. viesti! ^^
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Maalinpoistoaine, joka tekee höpöä muoville, todennäköisesti syö myös green stuffia - tai ainakin pehmentää sitä tarpeeksi. Esimerkkinä vaikka asetoni. Ei vahingoita metallia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Kuumentaa niin hyvää tulee. Ei toki liikaa, tai metalli sulaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Kuumaan veteen ja vähän tolua sekaan, sillä on lähteny monet siniset stuffit viguista pois.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

Nyt en oikein pysynyt kärryillä. Miten se pelkkä sininen massa kuivui?

Eikös GS ole kaksikomponenttimassaa? Sittenhän se tarvitsee molemmat aineet kuivuakseen.

Ei ainakaan minulla ole pakettiin kuivunut.
Köyhillä ei ole varaa.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Troll Chieftain kirjoitti:Nyt en oikein pysynyt kärryillä. Miten se pelkkä sininen massa kuivui?

Eikös GS ole kaksikomponenttimassaa? Sittenhän se tarvitsee molemmat aineet kuivuakseen.

Ei ainakaan minulla ole pakettiin kuivunut.
Mikäli kaksikomponenttimassat oikein tunnen, toinen aine kyllä kuivuu, mutta sen toisen kuivumiseen kestää jumalattoman kauan ilman kovetetta, sillä toinenhan on itse sitä stuffia, ja toinen sitten on vain kovetetta, eli kovete kuivuu mutta itse stuffiin kestää kauan.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Drâyhèn

Se oli keltaista se jota laitoin...my bad...
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Ja kun kumpaa tahansa menee figuun on ne aika vaikea saaha pois.
Toinen on mahdottoman tahmeaa ja toinen kovettuu siihen pintaan.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”