"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Showcase: Gil-galad

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Elven-captain
Viesti:

Showcase: Gil-galad

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

Joo tässä haltia projektini ensimmäinen sankari, eli Gil-galad. Toivon saavani kunnon kritiikkiä, enkä mitään "hieno" tai "paska" tyylistä kommenttia. Kasvoihin olen melko tyytyväinen, niissä hain sitä Sithin mainitsemaa väsymystä onnistuinko? Keihään terän koristelut ovat rumat, tiedän, mutta se menee tällä kertaa GW:een sculptaajien piikkiin. Ja kyllä tiedän myös sen, että kilpi selässä ajatus on clichéinen, mutta toimiva joka tapauksessa IMO.
Olen tyytyväinen kokonaisuuteen sillä maalasin tuota vajaa kymmenen tuntia, joka johtuu siitä, että minulla on koevikko meneillään joten aikaa muuhun kuin lukemiseen ei paljon ole. Mutta tässä tämä nyt on:
KuvaKuva
Kiitos.
Viimeksi muokannut Elven-captain, Pe 03.02.2006 19:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Ihan hieno mun mielestä, kuvat on vaan pikkasen liian tummia. Säättyminen viitassa näyttää ehkä vähän turhan raskaalta, meinaan vaan että aika kuravellissä se on tarponut.:) Mutta ihan kelpo nappi on, mutta mulle kelpais vähän parempi kuva, ainakin edestä. Niin ja miun mielestä kilpi ei sovi Gillun tyyliin, ite en laittais sille sitä. Mutta se on vaan mun mielipide.
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Noniin nyt vaihdoit kuvan. Saa paljon paremmin selvää.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Metallit ovat aika suttuisesti maalattuja, baset aika lailla likaisen tyylisiä, eli ei mitenkään nättejä. Kilpikin vähän tylsä. Pointsit viitasta ja tuosta sinisestä hameesta.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

Hame ja viitta on hienoja, mutta kuraa on viitassa ehkä liian korkealla. Panssarit ovat sitä ihan tavallista, Mutta rengaspanssarissa maali oli paikka paikoin peittänyt panssarin reikiä. Aeglosin kepukka kaipaisi jotakin. Mutta tuo näyttää kentällä varmasti oivalta.
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Yleisilmeeltään ihan hieno, mutta lähemässä tarkastelussa paljastuu virheitä.
Ensinnäkin olet maalannu rengaspanssarin paikoittain umpeen. Iho on siisti, mutta näyttää jotenkin kumiselta. Keihään kärki on vaan huono... Viitta ja hamemikälie on hienosti maalattu, ja beissikin on ihan tyylikäs.
Elven-captain
Viesti:

Itse asiassa en ole maalannut rengaspanssaria umpeen vaan muutamassa kohdassa oli valuvirheitä eli todella huonot reiät.
Anaheim

No joo.

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Hyvältä näyttää,rengaspanssaria lukuunottamatta.
Sairaskäyttäjä

Viesti Kirjoittaja Sairaskäyttäjä »

Kaunis on, itse en tommoseen tällä hetkellä pystyisi, mutta tuota viitassa olevaa rapaa voisi olla vähemmän. Iho ja armorit hyvin maalattuja
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

Ja minä kun luin otsikosta, että tässä olisi showcase tasoista maalausta, ei ny vais. ;)

Sanoisin todella hienoksi työksi!
Ainoat kritiikin kohdat ovat rengaspanssari, joka näyttää liian tönköltä ja kilpi (miksi kilvessä ei ole kuraa mutta viitassa on?), mutta niin pieniä vikoja kuitenkin kokonaisuuteen verrattuna, ettei se haittaa.
sausagemaster

Viesti Kirjoittaja sausagemaster »

Taitaa olla jo kolmas kerta, kun mainitsen kilpeä tylsäksi. Naama hyvä. rengaspanssari suttunen. Kuran kanssa ammuttu paljonkin yli ja väriteema toimii paremmin, kuin siinä perusmokussa.
Toistaiseksi ei tunneta mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi.
Zoltar

Viesti Kirjoittaja Zoltar »

Hmm, melko hyvä kulta.

Kasvot *hieman* tummat.
Elven-captain
Viesti:

sausagemaster kirjoitti:Kuran kanssa ammuttu paljonkin yli
Kuvitellaan, että se on kahlannut joessa, mutaisessa sellaisessa.
N.Hirvelä kirjoitti:(miksi kilvessä ei ole kuraa mutta viitassa on?)
Täytyy tunnustaa, että kilvestä unohtui rapa, se täytyykin lisätä.
PahaPaavo kirjoitti:Kasvot *hieman* tummat.
Viimeksi kun maalasin kasvot ne olivat kaikkien mielestä liian vaaleat. Nyt hain sitä väsynyttä ilmettä kuten jo aiemmin maitsinkin. Mutta makuasioitahan nuo ovat...
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Miksi kaikki sanovat että kuraa on liikaa? Oletteko kenties yhtään miettineet että heppu on saattanut jopa olla tappelussa? Vai haluatteko vaan sanoa jotain ja päätätte toistaa samaa mitä muut ovat jo sanoneet.

Rengaspanssarin huonoja valuja olisi voinut yrittää korjata. :) Joko ohut kerros jotain sculpti massaa ja siihen rengaspanssari textuuri, tai sitten jollain terävällä yrittäisit avata noita reikiä.
rapalA

Viesti Kirjoittaja rapalA »

Aina on kiva syyttää scultaajaa ja valua :D Mutta ei, tämän napin pää on jo aikamoinen rimanalitus. Heppu on muka olevinaan haltia. Näyttää pikemminkin saksalaiselta. Kasvojen tulisi olla paljon sirommat, jopa hieman luiset, että saataisiin mukava vaikutelma. Ja GW:n valut ovat välillä aivan kuraa, nimimerkillä Storm Trooppereita maalannut.

Maalauksesta sitten...väriteema toimii. Kulta ja tasainen, hieman harmahtava sininen ja punainen sopivat hyvin yhteen.

Menempä nyt sanomaan, että ihon tulisi olla vaaleampi, haltialla vain pitää minun mielestä olla kalpeat kasvot. Toinen on hiukset. En minä haltiaa ole toki tavannut, olen vain fanaattinen fantasian ystävä, mutta valkeat hiukset olisivat ehkä haltiamaisemmat.

Kuran häivytys saisi olla rikkonaisempi, näyttää kun kaveria olisi dipattu lammikossa. Hieman viitan punaista kuivaharjauksella rajakohtaan pitäisi toimia.

Kulta on sinäänsä todella hieno. Ikävä kyllä se saa kilven näyttämään ehkä enemmänkin pieneltä koriste-esineeltä, ei niinkään pienoisversiolta kultaisesta kilvestä. Kulta kaipaisi ehkä kaverikseen jotain muuta, esimerkiksi hopeaa/terästä.

Sinisen hameen ulkonevissa kulmissa on aika tiukat huippuvalot, verrattuna siihen kuinka flatti muu hame on.

Joten summa sum maarum. Värit toimivat ja maalaus on teknisesti ihan hienoa, jos unohdetaan kura viitassa. Olisi se kivaa, jos osaisi maalata näinkin hienosti :D
Onward, my plastic comrades!
- Colonel Putiputi in 537th Battle against Abaddon the Despoiler
Elven-captain
Viesti:

Colonel Putiputi kirjoitti:Toinen on hiukset. En minä haltiaa ole toki tavannut, olen vain fanaattinen fantasian ystävä, mutta valkeat hiukset olisivat ehkä haltiamaisemmat.
Ehkäpä, mutta kirjassa nimeltä taru sormusten herrasta/Silmarillion mainitaan henkilö nimeltä Gil-galad ja hänellä kerrotaan olevan mustat hiukset, siis jos oikein muistain, tai sitten GW.een tyypit on vain aivopessyt minut siihen, että sillä on musta letti :).
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

Elven-captain kirjoitti: Viimeksi kun maalasin kasvot ne olivat kaikkien mielestä liian vaaleat. Nyt hain sitä väsynyttä ilmettä kuten jo aiemmin maitsinkin. Mutta makuasioitahan nuo ovat...
Niin ovat, mutta jos haluat väsyneen ja taisteluissa olleen, niin arvet on yksi hyvä tapa saada se toimimaan.
tai sitten GW.een tyypit on vain aivopessyt minut siihen, että sillä on musta letti .
Tai sitten musiikki. ;)
Elven-captain
Viesti:

N.Hirvelä kirjoitti:Tai sitten musiikki. ;)
Paljon mahdollista sekin :)
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

itseä vaan hämmästyttää että toi sininen mekko ei oo likainen...aika kumma että jos se jossain suossa kahlaa ja vaan toi viitta likaistuu...
niin ja mielestäni ei naamassa mitään vikaa oo...
big or small,we loot it all.hmph..
Castellan

Viesti Kirjoittaja Castellan »

Kuten Paha Paavo sanoi: Kasvot tummat!"!!! ;) hieno on kylläkin
FOR (INSERT LEADERS NAME)!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”