Olen tyytyväinen kokonaisuuteen sillä maalasin tuota vajaa kymmenen tuntia, joka johtuu siitä, että minulla on koevikko meneillään joten aikaa muuhun kuin lukemiseen ei paljon ole. Mutta tässä tämä nyt on:

Kiitos.

Kuvitellaan, että se on kahlannut joessa, mutaisessa sellaisessa.sausagemaster kirjoitti:Kuran kanssa ammuttu paljonkin yli
Täytyy tunnustaa, että kilvestä unohtui rapa, se täytyykin lisätä.N.Hirvelä kirjoitti:(miksi kilvessä ei ole kuraa mutta viitassa on?)
Viimeksi kun maalasin kasvot ne olivat kaikkien mielestä liian vaaleat. Nyt hain sitä väsynyttä ilmettä kuten jo aiemmin maitsinkin. Mutta makuasioitahan nuo ovat...PahaPaavo kirjoitti:Kasvot *hieman* tummat.
Ehkäpä, mutta kirjassa nimeltä taru sormusten herrasta/Silmarillion mainitaan henkilö nimeltä Gil-galad ja hänellä kerrotaan olevan mustat hiukset, siis jos oikein muistain, tai sitten GW.een tyypit on vain aivopessyt minut siihen, että sillä on musta lettiColonel Putiputi kirjoitti:Toinen on hiukset. En minä haltiaa ole toki tavannut, olen vain fanaattinen fantasian ystävä, mutta valkeat hiukset olisivat ehkä haltiamaisemmat.
Niin ovat, mutta jos haluat väsyneen ja taisteluissa olleen, niin arvet on yksi hyvä tapa saada se toimimaan.Elven-captain kirjoitti: Viimeksi kun maalasin kasvot ne olivat kaikkien mielestä liian vaaleat. Nyt hain sitä väsynyttä ilmettä kuten jo aiemmin maitsinkin. Mutta makuasioitahan nuo ovat...
Tai sitten musiikki.tai sitten GW.een tyypit on vain aivopessyt minut siihen, että sillä on musta letti .
Paljon mahdollista sekinN.Hirvelä kirjoitti:Tai sitten musiikki.