Scar-Veteran kirjoitti:Siis minä olen se "everchosen imba player", jota naldor ei saa voitettua.
En kyllä ymmärrä missä mättää, kun naldor ei saa minua voitettua. Pelaan liskoilla lähes poikkeuksetta lähes samalla listalla, ja naldor tietää sen. Ja en ainakaan itse näe itseäni powerpelaajana ja naldoria fluffipelaajana (eipä ole näkynyt kentällä witch elffejä tai blackguardeja).
Naldorin peli tyyli ei ole fluffilista, yleensä hänen listansa ovat keskivertoja parempia. Minä taas pelaan sellaisella listalla millä pidän pelata, ja jolla voi voittaa. Lähes aina listassa on jaguaari saurus, 2x 20 saurus ja skinkkejä ja jotain sekalaista (1k peleissä). Yleensä naldor väittää, että delffeillä ei voi voittaa liskoja (tai jotain sen tapaista), mutta kerran minä pelasin delffeillä ja hän liskoilla, ja massacre voittohan minulle sieltä tuli.
Ja jos naldor sanoo, että pistää listansa tänne, niin en minä sitä mene kurkkimaan. Ja on naldorilla niitäkin vastustajia, joita hän pieksee massacrella, eli ei hän ainakaan kaikkia pelejänsä häviä. Minusta ainakin tänne on tullut hyviä vinkkejä, joita kannattaisi kokeilla.
Ja se että olisin "noob" ensimmäisissä dwarf peleissäni, on kyllä täyttä bullshittiä. Olen pelannut kääppiä vastaan aika monesti, ja tiedän miten hammeria pelataan. Ja kun sitä armeija kirjaa tulee tutkittua aika kauan ennen ensimmäistä peliä.
no "noob" juttuhan on niin että tuskin Prokaan olet heti ekassa pelissä.
Minä en useimmiten käytä Black Guardeja koska en omista modelleja enkä käyttäisi Rare Slottia niin huonoon yksikköön (eipä sinullakaan Tempe Guardeja ole) ja Witch elffejä en käytä koska Skinkki yksikkö Chargessa hoitelisi niitä tai muuten vaan ampumalla oikein hilpeään tahtin
Ja Imo on minulle ainakin listaa tehdessä useimmiten mielessä Fluffillinen pohja ja en tietenkään "paskoja listoja tee" mutta en kyllä juustojakaan.
Itse vastustan cavarly listoja ja niitä minulla pitäisi olla että voittaisin (niinkuin Scaari tietää), mutta harvoin tykkään ottaa yhtä yksikköä enempää cavarlya (joskus ehkä 2:kin yksikköä).