Mun skavenit
-
Skaven Lord
Mun skavenit
Täs oi ny mun skavenit... Ei kummosia oo mut kuitenkin kritiikiä ja kunnolla (Huom. jos ninnu tulee ja sotkee kaikki jutut puhumalla sata riviä virheistä niin ei kiitos... mut voit kuitenkin kirjottaa jos haluut) Täältä löytyy!! Huomatkaa että koulun skanneri on joku kiinalainen halpa kopio, kuvat sen mukaisia... Stormien lipunkantaja kesken hiukan (pääkallon suussa oleva warpstone)
Viimeksi muokannut Skaven Lord, Ke 25.12.2002 01:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Behold the glory of my vermin horde
Re: Mun skavenit
Siis haluatko sitä kritiikkiä vai et? Vai onko niin että et halua Ninnun kirjoittavan virheistä, mutta muut saavat antaa sitä "kritiikkiä ja kunnolla".Skaven Lord kirjoitti:kritiikiä ja kunnolla (Huom. jos ninnu tulee ja sotkee kaikki jutut puhumalla sata riviä virheistä niin ei kiitos...
Noi ukot on täydellisiä. Ei mitään parannettavaa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
Skaven Lord
Hei mähän sanoin että jos joku ei mun kritiikkejä halua niin kertoo siitä... :-)VJ kirjoitti:Siis haluatko sitä kritiikkiä vai et? Vai onko niin että et halua Ninnun kirjoittavan virheistä, mutta muut saavat antaa sitä "kritiikkiä ja kunnolla".Skaven Lord kirjoitti:kritiikiä ja kunnolla (Huom. jos ninnu tulee ja sotkee kaikki jutut puhumalla sata riviä virheistä niin ei kiitos...
Sen kyllä sanon että kuvat ovat aivan liian pieniä että kukaan näkisi figuista oikeastaan mitään...
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
MaalaajaMasa
Ninnu kirjoitti:Hei mähän sanoin että jos joku ei mun kritiikkejä halua niin kertoo siitä... :-)VJ kirjoitti:Siis haluatko sitä kritiikkiä vai et? Vai onko niin että et halua Ninnun kirjoittavan virheistä, mutta muut saavat antaa sitä "kritiikkiä ja kunnolla".Skaven Lord kirjoitti:kritiikiä ja kunnolla (Huom. jos ninnu tulee ja sotkee kaikki jutut puhumalla sata riviä virheistä niin ei kiitos...
Sen kyllä sanon että kuvat ovat aivan liian pieniä että kukaan näkisi figuista oikeastaan mitään...
Joo aivan liian pieniä kuvia...Koita saada ainakin puolta suurempia kuvia nii voi jotakin kommentoidakkin...Tai nähdä mitä kommentoi...Onko tällä foorumilla btw mitään maalauskerhoa tai vastaavaa?
Kyllä sitä maalata osaa jos vain jaksaa harjoitella!
-Matti-
-Matti-
Menoo tosi OT, mutta pakko mainostaa, kun kerta tuli esille.MaalaajaMasa kirjoitti:Onko tällä foorumilla btw mitään maalauskerhoa tai vastaavaa?
Meillä tosiaan on tämmöinen porukka(ei siis mikään kerho) ihmisiä, jotka ovat kiinostuneita maalaamisesta. Kokoonnumme Helsingin fansuun noin joka toinen viikko. Lisätietoja löytyy netistä:
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/maalaus/
Tuolta löydät myös aina seuraavan tapaamisen ajankohda. Tuleppa paikalle 18. päivä. Lisätietoja saat Ninnulta tai minulta vaikka PM:llä.
Tervetuloa mukaan!
-
MaalaajaMasa
Tulen mielelläni jos vain pääsen. Jos en itse pääse niin saanko laittaa J.K:n asialle ja sitten sen kautta ne parannusehdotukset?VonCarstein kirjoitti:Menoo tosi OT, mutta pakko mainostaa, kun kerta tuli esille.MaalaajaMasa kirjoitti:Onko tällä foorumilla btw mitään maalauskerhoa tai vastaavaa?
Meillä tosiaan on tämmöinen porukka(ei siis mikään kerho) ihmisiä, jotka ovat kiinostuneita maalaamisesta. Kokoonnumme Helsingin fansuun noin joka toinen viikko. Lisätietoja löytyy netistä:
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/maalaus/
Tuolta löydät myös aina seuraavan tapaamisen ajankohda. Tuleppa paikalle 18. päivä. Lisätietoja saat Ninnulta tai minulta vaikka PM:llä.
Tervetuloa mukaan!
Kyllä sitä maalata osaa jos vain jaksaa harjoitella!
-Matti-
-Matti-
Kuvat ovat kyllä niin pieniä ettei figun maalauksesta voi sanoa yhtään mitään... Mutta yleisilme on ainakin sopivan tumma, kai. Hieman sotkuisen oloisia mutta tämä voi lienee johtua tästä koulun surkeasta skanneristakin. Laitappa ensikerralla paremmat kuvat niin voit saada rakentavaakin palautetta 
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
-
Skaven Lord
-
maddog
-
Skaven Lord
-
hyytelöperuna
Clanrattien banneri jäi mieleen. Hyvin tehty ja hienosti konvertoitu (se gobbon pää). Itsekin olen maalaillut skaveneita ja haluaisin kuulla miten maalailit rottiasi
. Koska sinulla on maalaus työ hanskassa eikä hanska ole hukassa niin suosittelen paljon konversioita. Sinun kuviasi olisi kiva nähdä tulevaisuudessakin.
-
Skaven Lord
Toi on night goblinin pää ja sain sen mun kaverilta... Juu mä maalaan stormverminit näin:
1.Musta pohjamaali(aina)
2.Drybrushaus chainmailillä
3.karvat drybrushaus dark fleshillä
4.naamaan todella pieni elf flesh drybrushaus
5.vähän minne sattuu brown inkkii jotta tulis ruosteen omainen ja vähän green inkkii mutta ei niin paljoo ku brown inkkii
6.baset dark fleshillä reunat ja sälli kiinni ja ruohot ja sun muut kamat siihen
ps:aattelin laittaa tohon claanirottien banneriin dwarffin pään kunhan saan kaverilta(muuten pitää pölliä siltä)
1.Musta pohjamaali(aina)
2.Drybrushaus chainmailillä
3.karvat drybrushaus dark fleshillä
4.naamaan todella pieni elf flesh drybrushaus
5.vähän minne sattuu brown inkkii jotta tulis ruosteen omainen ja vähän green inkkii mutta ei niin paljoo ku brown inkkii
6.baset dark fleshillä reunat ja sälli kiinni ja ruohot ja sun muut kamat siihen
ps:aattelin laittaa tohon claanirottien banneriin dwarffin pään kunhan saan kaverilta(muuten pitää pölliä siltä)
Behold the glory of my vermin horde
- Henri Ketonen
-
Skaven Lord
-
Skavengeneral