"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mun skavenit

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Skaven Lord

Mun skavenit

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Täs oi ny mun skavenit... Ei kummosia oo mut kuitenkin kritiikiä ja kunnolla (Huom. jos ninnu tulee ja sotkee kaikki jutut puhumalla sata riviä virheistä niin ei kiitos... mut voit kuitenkin kirjottaa jos haluut) Täältä löytyy!! Huomatkaa että koulun skanneri on joku kiinalainen halpa kopio, kuvat sen mukaisia... Stormien lipunkantaja kesken hiukan (pääkallon suussa oleva warpstone)
Viimeksi muokannut Skaven Lord, Ke 25.12.2002 01:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Behold the glory of my vermin horde
VJ

Re: Mun skavenit

Viesti Kirjoittaja VJ »

Skaven Lord kirjoitti:kritiikiä ja kunnolla (Huom. jos ninnu tulee ja sotkee kaikki jutut puhumalla sata riviä virheistä niin ei kiitos...
Siis haluatko sitä kritiikkiä vai et? Vai onko niin että et halua Ninnun kirjoittavan virheistä, mutta muut saavat antaa sitä "kritiikkiä ja kunnolla".

Noi ukot on täydellisiä. Ei mitään parannettavaa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

Mä olin ite mukana ku noit kuvii otettiin ja se skanneri on ihan paska :lol: koulun kone....
mut kävihän tos pikku tapaturmaa noille kuvausten jälkeen.... :cry:
saiks ne jo kuntoon???
Skaven Lord

Balrog kirjoitti:Mä olin ite mukana ku noit kuvii otettiin ja se skanneri on ihan paska :lol: koulun kone....
mut kävihän tos pikku tapaturmaa noille kuvausten jälkeen.... :cry:
saiks ne jo kuntoon???
Joo sain mä sen hännän paikalleen ja käden kiinni
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

VJ kirjoitti:
Skaven Lord kirjoitti:kritiikiä ja kunnolla (Huom. jos ninnu tulee ja sotkee kaikki jutut puhumalla sata riviä virheistä niin ei kiitos...
Siis haluatko sitä kritiikkiä vai et? Vai onko niin että et halua Ninnun kirjoittavan virheistä, mutta muut saavat antaa sitä "kritiikkiä ja kunnolla".
Hei mähän sanoin että jos joku ei mun kritiikkejä halua niin kertoo siitä... :-)

Sen kyllä sanon että kuvat ovat aivan liian pieniä että kukaan näkisi figuista oikeastaan mitään... :roll:
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Käyppäs Balrog pikaisesti vielä lukemassa säännöt ja kokeile sen jälkeen tuohon postiisi edit-toimitoa.
MaalaajaMasa

Viesti Kirjoittaja MaalaajaMasa »

Ninnu kirjoitti:
VJ kirjoitti:
Hei mähän sanoin että jos joku ei mun kritiikkejä halua niin kertoo siitä... :-)

Sen kyllä sanon että kuvat ovat aivan liian pieniä että kukaan näkisi figuista oikeastaan mitään... :roll:

Joo aivan liian pieniä kuvia...Koita saada ainakin puolta suurempia kuvia nii voi jotakin kommentoidakkin...Tai nähdä mitä kommentoi...Onko tällä foorumilla btw mitään maalauskerhoa tai vastaavaa?
Kyllä sitä maalata osaa jos vain jaksaa harjoitella!

-Matti-
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

MaalaajaMasa kirjoitti:Onko tällä foorumilla btw mitään maalauskerhoa tai vastaavaa?
Menoo tosi OT, mutta pakko mainostaa, kun kerta tuli esille.
Meillä tosiaan on tämmöinen porukka(ei siis mikään kerho) ihmisiä, jotka ovat kiinostuneita maalaamisesta. Kokoonnumme Helsingin fansuun noin joka toinen viikko. Lisätietoja löytyy netistä:
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/maalaus/

Tuolta löydät myös aina seuraavan tapaamisen ajankohda. Tuleppa paikalle 18. päivä. Lisätietoja saat Ninnulta tai minulta vaikka PM:llä.
Tervetuloa mukaan!
MaalaajaMasa

Viesti Kirjoittaja MaalaajaMasa »

VonCarstein kirjoitti:
MaalaajaMasa kirjoitti:Onko tällä foorumilla btw mitään maalauskerhoa tai vastaavaa?
Menoo tosi OT, mutta pakko mainostaa, kun kerta tuli esille.
Meillä tosiaan on tämmöinen porukka(ei siis mikään kerho) ihmisiä, jotka ovat kiinostuneita maalaamisesta. Kokoonnumme Helsingin fansuun noin joka toinen viikko. Lisätietoja löytyy netistä:
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/maalaus/

Tuolta löydät myös aina seuraavan tapaamisen ajankohda. Tuleppa paikalle 18. päivä. Lisätietoja saat Ninnulta tai minulta vaikka PM:llä.
Tervetuloa mukaan!
Tulen mielelläni jos vain pääsen. Jos en itse pääse niin saanko laittaa J.K:n asialle ja sitten sen kautta ne parannusehdotukset?
Kyllä sitä maalata osaa jos vain jaksaa harjoitella!

-Matti-
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Kuvat ovat kyllä niin pieniä ettei figun maalauksesta voi sanoa yhtään mitään... Mutta yleisilme on ainakin sopivan tumma, kai. Hieman sotkuisen oloisia mutta tämä voi lienee johtua tästä koulun surkeasta skanneristakin. Laitappa ensikerralla paremmat kuvat niin voit saada rakentavaakin palautetta :wink:
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Skaven Lord

No kritiikki oli mitä oli mutta P****T... enskerralla isommat kuvat ja ja kaikkee muuta hömppää
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Miellyttävät värivalinnat ja metallin käyttö. Väri levitetty siististi, ei siis tuhrittu hehtaaripensselillä, mikä lisää laatua. Näyttää hyvältä ja aidolta. Itse käyttäisin vahvempaa varjoa mutta se on vain minun tapani maalailla...
Skaven Lord

Huomasin että jos laitan isommat kuvat niin tulis varmaan kritiikkiä... kiitos kuitenkin niille jotka ovat sitä jo antaneet
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Clanrattien banneri jäi mieleen. Hyvin tehty ja hienosti konvertoitu (se gobbon pää). Itsekin olen maalaillut skaveneita ja haluaisin kuulla miten maalailit rottiasi :D. Koska sinulla on maalaus työ hanskassa eikä hanska ole hukassa niin suosittelen paljon konversioita. Sinun kuviasi olisi kiva nähdä tulevaisuudessakin.
Skaven Lord

Toi on night goblinin pää ja sain sen mun kaverilta... Juu mä maalaan stormverminit näin:
1.Musta pohjamaali(aina)
2.Drybrushaus chainmailillä
3.karvat drybrushaus dark fleshillä
4.naamaan todella pieni elf flesh drybrushaus
5.vähän minne sattuu brown inkkii jotta tulis ruosteen omainen ja vähän green inkkii mutta ei niin paljoo ku brown inkkii
6.baset dark fleshillä reunat ja sälli kiinni ja ruohot ja sun muut kamat siihen

ps:aattelin laittaa tohon claanirottien banneriin dwarffin pään kunhan saan kaverilta(muuten pitää pölliä siltä)
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

Juu kuvat on todella pienii, ei nää mitään 8O (suurentaa silmiään että näkisi)
skaven lord kirjoitti:(muuten pitää pölliä siltä)
HEH!!!!
1+1=10
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Minusta tuo sun musamies on vihreä?
zqmfgb
Skaven Lord

Huomaa suur sieni mun maalaus jutussa lukee näin "Pieni kerros green inkkiä" sitä tuli tohon musa pojuun vähän enemmän :)
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

todella hyvii (mulla on paljon p****mpii)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

en pidä tosta terä veressä ideasta.. :) en oo ikinä tykänny.. täähän on vaa sit mun mielipide. En vaa oo yhtään hienosti toteutettua veri-efektiä nähny.. :/

Ruoste armori on hieno juttu ja muutenkin hienoja ukkoja.. sopivan tummia viemärirottia
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”