Neulapäiset liimat
Neulapäiset liimat
Olen tässä liimaillut neulaliimoilla, joissa on ne ohuet neulat joidenka läpi liima tulee. Pistän korkin kiinni aina käytettyäni, mutta putket kuitenkin tukkeutuvat todella usein, ja on kohtalokasta alkaa niitä aukaisemaan imemällä, sillä liima ei ole kauhean hyvän makuista.
Kysyisinkin, onko teillä jotain konstia aukaista tukkeutuneet neulaliimat?
(Tavallinen neula ei mahdu putkesta sisään)
Kysyisinkin, onko teillä jotain konstia aukaista tukkeutuneet neulaliimat?
(Tavallinen neula ei mahdu putkesta sisään)
Olen koskenut The Captainia.
Itse olen Revellin Contacta professionalin kanssa aikoinaan harrastanut paljonkin tuota lämmittämistä, mutta loppujen lopuksi se on aika turhauttavaa touhua. Jotenka viskasin sen huonon korkin ihan kylmän viileästi mäkeen ja vääntelin ohuesta rautalangasta (osittain kuorittu pussinsulkija) sinne piikin sisälle menevän "korkin". Ei ole sen jälkeen yksikään tälläinen liimaputeli kuivunut tukkoon.
Yrska
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
- Teonanacatl
Eikä vieläkään liima kuivahtanut, pakko olla liimojen pyhä graali!Ratovaari kirjoitti:Voih, minun liimani on ajalta ennen neuloja ja viellä revelliltä, vuodelta 1991 muistaakseni. ;(
Kun neula kuivahtaa täyteen otan yleensä neulan kokonaan pois ja käytän sinitarraa korkkina, kun tulee liiman tarvetta valutan sitä kroone kolikoille niiden arvottomuutensa vuoksi ja hammastikulla asetan liimaa paikoille.