Ihan kaikkea en muista, mutta sanoisin äkkiseltään, että 1 vahingoitti ja loput tulivat 3 kierroksella (2).Coridus kirjoitti:Storm, monta hyökkäystä Loqcues onnistui upottamaan ensimmäisellä vuorolla sisään?
Kauhun Silmä -turnaus
- Stormdaemon
Pah! Ruttolordi Tippurich oli täydellinen pettymys. Että pitikin tulla tuollainen toughness hirvitys vastaan ensimmäisellä kierroksella. Pelasin sen varaan, että vastaan tulisi pääasiallisesti "T3-4 re-roll armour 2+ armour save" nappuloita.
Ruttolordi Tippurich oli varustettu seuraavasti:
Plague Cencer, Cautious Shield, Twisted Crown of the Horned Rat
Ruttolordi Tippurich oli varustettu seuraavasti:
Plague Cencer, Cautious Shield, Twisted Crown of the Horned Rat
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
- Stormdaemon
Anteksi taisteluiden viivästyminen, mutta olin flunssan kourissa pari päivää. Pian ensimäinen kierros on pelattu ja siirrymme toiselle. Tämä areena ei ole saanut yhtä innokasta vastaanottoa kuin Kuolon Areena, joten kysyisin modeílta... Tarvitseeko minun tehdä erillinen aihe 2. Kierrokselle?
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Stormdaemon
Oh c'mon! Ainakin tuo löytyy helposti ja siinä on aivan kaikki. Lisäksi yläpuolella olevasta tiiviistä listasta voi pienelle työllä etsiä oman hahmonsa ja siten myös tehdä nopean arvion sen sijoituksesta taisteluisssa. Kenties teen systeemiin pienen muutoksen seuraavalle kierrokselle, mutta vain kenties...Attila kirjoitti:Syytän hävyttömän pitkää tappeluketjua. Jakaisit lohkoihin, niin seuraaminen olisi helpompaa.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Tottahan tuo on. Probleemina nyt vain on se, että tämän seuraaminen vaatii hillittömän määrän oma-aloitteisuutta, kun ei ketju ilmoittele uusista tappeluksista. Lisäksi spekulaatio on hankalaa, sillä minulla ei ole mitään hajua siitä, kuka voisi olla toisen kierroksen vastustajani. Ehkä jonkinlainen aikataulu olisi paikallaan?
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- Stormdaemon
Hmmm... Miten olisi, että otan aina päällimmäisen ja alimmaisen tuosta listasta ja taistelutan ne keskenään, sitten 2. päällimäinen ja 2. alimmainen, jne. Siis seuraaville kierroksille. Ja kaipa minä voisin ilmoittaa aina taisteluiden käytyä. Ainakin post countti kasvaisi...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Henri Ketonen
Toivotonta tulee olemaan työelämässä jos ei oma-aloitteisuus riitä silloin tällöin tsekkaamaan, miten omalla hahmolla on mennyt jos on mennyt.Attila kirjoitti:Tottahan tuo on. Probleemina nyt vain on se, että tämän seuraaminen vaatii hillittömän määrän oma-aloitteisuutta, kun ei ketju ilmoittele uusista tappeluksista.
Et siihen taisteluun kuitenkaan vaikuta mitenkään, niin turha spekuloida mitään.Attila kirjoitti:Lisäksi spekulaatio on hankalaa, sillä minulla ei ole mitään hajua siitä, kuka voisi olla toisen kierroksen vastustajani. Ehkä jonkinlainen aikataulu olisi paikallaan?
zqmfgb
- Stormdaemon
Attilan viimeisimpien viestien pyynnöstä ilmoitan, että enää 1 taistelu jäljellä ennen seuraavaa kierrosta. Seuraava viestini tulee ilmoittamaan sen järjestyksen ja ensimäisen kierroksen vimeisen taisteluun loppumisen...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Half-breed
Hmm, nyt vasta huomasin, että nuo taistelut oli merkitty kolmannelle sivulle. Aikaa käydä testaamassa näkö, otaksun.
Ja sitten kysymyksiin.
Miten huonosti sinä Stormdaemon Alathrienille oikein noppia heitit? En tainnut kyetä itsekkään noin surkeaan heittelyyn pahimpina päivinäni.
Ja sitten kysymyksiin.
Miten huonosti sinä Stormdaemon Alathrienille oikein noppia heitit? En tainnut kyetä itsekkään noin surkeaan heittelyyn pahimpina päivinäni.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Stormdaemon
Aika kohtuulisesti, mutta kääpiö oli aivan liikaa. Lisäksi lidutestisis ei oikein onnistunut 1. kierroksella joten muuneltujen break sääntöjen mukaans e oli auto.osuma ja kun woundaus on 2+ ja AS 6+, WaS 4+, niin eihän se niin hirveän huonoa heittelyä ollut. Ensimmäisellä vuorolla taisi kyllä olla 0 hit tai 1 hit, 0 wound, mutta se olikin poikkeus...
Edit: Whhooppsss. Eipäs ollutkaan vielä tässä viestissä seuraava kierros...
Edit: Whhooppsss. Eipäs ollutkaan vielä tässä viestissä seuraava kierros...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Stormdaemon
2. Kierros. Tässä taistelujärjestys...
27. Kouran dark heart
2. Daergor Kuolematon
28. Snikkit the pitfighter
29. Oroth G"
45. Locques de Fremont
44. Kharnath the Fluffy One
8. Dwarf Lord Angus Rannoch of the Dwarf Clan Rannoch
42. Aldirin the Horsemaster
41. Marchelo of Middenland
35. Kharen Bloodclaw
36. Karl "Punaviini" Wurstmünster
14. Fu Manchu
Toivotan onnea kaikille kilpailijoille. Jos hautakuninkaiden mahdolliset kiroukset eivät tapa ketään, niin Daergor tulee mukeen 5. Kierroksella...
27. Kouran dark heart
2. Daergor Kuolematon
28. Snikkit the pitfighter
29. Oroth G"
45. Locques de Fremont
44. Kharnath the Fluffy One
8. Dwarf Lord Angus Rannoch of the Dwarf Clan Rannoch
42. Aldirin the Horsemaster
41. Marchelo of Middenland
35. Kharen Bloodclaw
36. Karl "Punaviini" Wurstmünster
14. Fu Manchu
Toivotan onnea kaikille kilpailijoille. Jos hautakuninkaiden mahdolliset kiroukset eivät tapa ketään, niin Daergor tulee mukeen 5. Kierroksella...
Viimeksi muokannut Stormdaemon, Ke 08.03.2006 14:21. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Skviik, nyt tuli kova pala vastaan. Karl oli viime turnauksessa aika ilkeä otus, muistelen.
Karlin ongelmaksi vain saatta tulla tuo KB:n heittely A 2:lla
Ainoa onglema minulle taitaa olla tuon vampyyrin tappaminen, mutta eiköhän se pienellä yrittämisellä kuole.
Paras Joensuulainen voittakoon!
Karlin ongelmaksi vain saatta tulla tuo KB:n heittely A 2:lla
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
-
Pikku-Oskari
Kyllä sillä A 3 pitäisi olla. En tosin ole varma mitä päissäni siulle silloin kirjoitin. Nytkin laitoin sen hahmon edellisestä ketjusta ihan vain copy-pastella virheitä sen kummemmin korjaamatta.Acoparaptor kirjoitti:Skviik, nyt tuli kova pala vastaan. Karl oli viime turnauksessa aika ilkeä otus, muistelen.
Karlin ongelmaksi vain saatta tulla tuo KB:n heittely A 2:llaAinoa onglema minulle taitaa olla tuon vampyyrin tappaminen, mutta eiköhän se pienellä yrittämisellä kuole.
Ja se paras joensuulainen olen minä vaikka häviäisinkin, notta oles nyt ihan hiljaa.
jaa-a
Juonittelun suurmestari Fu Manchu istuu kammionsa hämärässä. Hänen silmänsä ovat suljetut ja analysoivat lansetin terävyydellä tapahtunutta taistelua. Vampyyri oli ollut ylpeä ja se oli koitunut hänen turmiokseen. Verilohikäärme oli ollut maineensa veroinen taistelijana, mutta se oli aliarvioinut Fu Manchun viekkauden.
Seuraava vihollinen olisi itse Naggarothin salamurhaajia. Hän tiesi, että salamurhaaja olisi äärimmäisen taitava ja nopea, mutta Fu Manchu tiesi, että hän aliarvioisi vastustajansa tahdon. Liiallinen luottamus myrkkyihin ja hämäyksiin olisi paha virhearvio joka saa salamurhaajan tasapainon pettämään ja kaatumaan suoraan hautaansa.
Fu Manchun suunnitelma etenee loistavasti.
Seuraava vihollinen olisi itse Naggarothin salamurhaajia. Hän tiesi, että salamurhaaja olisi äärimmäisen taitava ja nopea, mutta Fu Manchu tiesi, että hän aliarvioisi vastustajansa tahdon. Liiallinen luottamus myrkkyihin ja hämäyksiin olisi paha virhearvio joka saa salamurhaajan tasapainon pettämään ja kaatumaan suoraan hautaansa.
Fu Manchun suunnitelma etenee loistavasti.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
-
Merrywinds
Äsh... Kääpiöitä. Eivät suostu kuolemaan millään. No, pitää sitten vaan luottaa hyvään onneen(taas kerran...)
Voikos tänne muuten postata hahmojensa tavaroita, nyt kun se ei enää anna mitään extra taktiikkavinkkejä; hahmothan ovat jo Stormdaemonin huomassa? Tämä vain, koska se tekee ennakkospekulaatiosta huomattavasti hauskempaa ja mielenkiintoisempaa...
Voikos tänne muuten postata hahmojensa tavaroita, nyt kun se ei enää anna mitään extra taktiikkavinkkejä; hahmothan ovat jo Stormdaemonin huomassa? Tämä vain, koska se tekee ennakkospekulaatiosta huomattavasti hauskempaa ja mielenkiintoisempaa...
Keinuni on aika karu, siinä on vain yksi naru.
- Stormdaemon
Meikä kirjoitti:Hahmon omistaja voi ilmoitella tarkennuksia halutessaan...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.