Kauhun Silmä -turnaus

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Coridus kirjoitti:Storm, monta hyökkäystä Loqcues onnistui upottamaan ensimmäisellä vuorolla sisään?
Ihan kaikkea en muista, mutta sanoisin äkkiseltään, että 1 vahingoitti ja loput tulivat 3 kierroksella (2).
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Pah! Ruttolordi Tippurich oli täydellinen pettymys. Että pitikin tulla tuollainen toughness hirvitys vastaan ensimmäisellä kierroksella. Pelasin sen varaan, että vastaan tulisi pääasiallisesti "T3-4 re-roll armour 2+ armour save" nappuloita.
Ruttolordi Tippurich oli varustettu seuraavasti:
Plague Cencer, Cautious Shield, Twisted Crown of the Horned Rat
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Stormdaemon

Anteksi taisteluiden viivästyminen, mutta olin flunssan kourissa pari päivää. Pian ensimäinen kierros on pelattu ja siirrymme toiselle. Tämä areena ei ole saanut yhtä innokasta vastaanottoa kuin Kuolon Areena, joten kysyisin modeílta... Tarvitseeko minun tehdä erillinen aihe 2. Kierrokselle?
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Syytän hävyttömän pitkää tappeluketjua. Jakaisit lohkoihin, niin seuraaminen olisi helpompaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Stormdaemon

Attila kirjoitti:Syytän hävyttömän pitkää tappeluketjua. Jakaisit lohkoihin, niin seuraaminen olisi helpompaa.
Oh c'mon! Ainakin tuo löytyy helposti ja siinä on aivan kaikki. Lisäksi yläpuolella olevasta tiiviistä listasta voi pienelle työllä etsiä oman hahmonsa ja siten myös tehdä nopean arvion sen sijoituksesta taisteluisssa. Kenties teen systeemiin pienen muutoksen seuraavalle kierrokselle, mutta vain kenties...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Tottahan tuo on. Probleemina nyt vain on se, että tämän seuraaminen vaatii hillittömän määrän oma-aloitteisuutta, kun ei ketju ilmoittele uusista tappeluksista. Lisäksi spekulaatio on hankalaa, sillä minulla ei ole mitään hajua siitä, kuka voisi olla toisen kierroksen vastustajani. Ehkä jonkinlainen aikataulu olisi paikallaan?
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Stormdaemon

Hmmm... Miten olisi, että otan aina päällimmäisen ja alimmaisen tuosta listasta ja taistelutan ne keskenään, sitten 2. päällimäinen ja 2. alimmainen, jne. Siis seuraaville kierroksille. Ja kaipa minä voisin ilmoittaa aina taisteluiden käytyä. Ainakin post countti kasvaisi...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Attila kirjoitti:Tottahan tuo on. Probleemina nyt vain on se, että tämän seuraaminen vaatii hillittömän määrän oma-aloitteisuutta, kun ei ketju ilmoittele uusista tappeluksista.
Toivotonta tulee olemaan työelämässä jos ei oma-aloitteisuus riitä silloin tällöin tsekkaamaan, miten omalla hahmolla on mennyt jos on mennyt.
Attila kirjoitti:Lisäksi spekulaatio on hankalaa, sillä minulla ei ole mitään hajua siitä, kuka voisi olla toisen kierroksen vastustajani. Ehkä jonkinlainen aikataulu olisi paikallaan?
Et siihen taisteluun kuitenkaan vaikuta mitenkään, niin turha spekuloida mitään.
zqmfgb
Stormdaemon

Attilan viimeisimpien viestien pyynnöstä ilmoitan, että enää 1 taistelu jäljellä ennen seuraavaa kierrosta. Seuraava viestini tulee ilmoittamaan sen järjestyksen ja ensimäisen kierroksen vimeisen taisteluun loppumisen...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Hmm, nyt vasta huomasin, että nuo taistelut oli merkitty kolmannelle sivulle. Aikaa käydä testaamassa näkö, otaksun.

Ja sitten kysymyksiin.
Miten huonosti sinä Stormdaemon Alathrienille oikein noppia heitit? En tainnut kyetä itsekkään noin surkeaan heittelyyn pahimpina päivinäni.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Stormdaemon

Aika kohtuulisesti, mutta kääpiö oli aivan liikaa. Lisäksi lidutestisis ei oikein onnistunut 1. kierroksella joten muuneltujen break sääntöjen mukaans e oli auto.osuma ja kun woundaus on 2+ ja AS 6+, WaS 4+, niin eihän se niin hirveän huonoa heittelyä ollut. Ensimmäisellä vuorolla taisi kyllä olla 0 hit tai 1 hit, 0 wound, mutta se olikin poikkeus...

Edit: Whhooppsss. Eipäs ollutkaan vielä tässä viestissä seuraava kierros...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Stormdaemon

2. Kierros. Tässä taistelujärjestys...

27. Kouran dark heart
2. Daergor Kuolematon
28. Snikkit the pitfighter
29. Oroth G"
45. Locques de Fremont
44. Kharnath the Fluffy One
8. Dwarf Lord Angus Rannoch of the Dwarf Clan Rannoch
42. Aldirin the Horsemaster
41. Marchelo of Middenland
35. Kharen Bloodclaw
36. Karl "Punaviini" Wurstmünster
14. Fu Manchu

Toivotan onnea kaikille kilpailijoille. Jos hautakuninkaiden mahdolliset kiroukset eivät tapa ketään, niin Daergor tulee mukeen 5. Kierroksella...
Viimeksi muokannut Stormdaemon, Ke 08.03.2006 14:21. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Skviik, nyt tuli kova pala vastaan. Karl oli viime turnauksessa aika ilkeä otus, muistelen.

Karlin ongelmaksi vain saatta tulla tuo KB:n heittely A 2:lla ;) Ainoa onglema minulle taitaa olla tuon vampyyrin tappaminen, mutta eiköhän se pienellä yrittämisellä kuole.

Paras Joensuulainen voittakoon!
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Emperor

Viesti Kirjoittaja Emperor »

No arvasin että tomb kingihä sieltä tuli vastaa ;) Kova pala
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Tämä tulee olemaan helppo nakki ;) Ei paineita :)

Bargor oli kuullut että hänen seuraava vastustajansa olisi ihminen. Ihanaa, ajatteli Bargor. Vihdoin vihollinen jonka voi syödä. Liiasta ajattelusta Bargorille tuli nälkä ja hän meni ruoka pöydän ääreen.
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Acoparaptor kirjoitti:Skviik, nyt tuli kova pala vastaan. Karl oli viime turnauksessa aika ilkeä otus, muistelen.

Karlin ongelmaksi vain saatta tulla tuo KB:n heittely A 2:lla ;) Ainoa onglema minulle taitaa olla tuon vampyyrin tappaminen, mutta eiköhän se pienellä yrittämisellä kuole.

Paras Joensuulainen voittakoon!
Kyllä sillä A 3 pitäisi olla. En tosin ole varma mitä päissäni siulle silloin kirjoitin. Nytkin laitoin sen hahmon edellisestä ketjusta ihan vain copy-pastella virheitä sen kummemmin korjaamatta.
Ja se paras joensuulainen olen minä vaikka häviäisinkin, notta oles nyt ihan hiljaa.
Jurpo

jaa-a

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Juonittelun suurmestari Fu Manchu istuu kammionsa hämärässä. Hänen silmänsä ovat suljetut ja analysoivat lansetin terävyydellä tapahtunutta taistelua. Vampyyri oli ollut ylpeä ja se oli koitunut hänen turmiokseen. Verilohikäärme oli ollut maineensa veroinen taistelijana, mutta se oli aliarvioinut Fu Manchun viekkauden.

Seuraava vihollinen olisi itse Naggarothin salamurhaajia. Hän tiesi, että salamurhaaja olisi äärimmäisen taitava ja nopea, mutta Fu Manchu tiesi, että hän aliarvioisi vastustajansa tahdon. Liiallinen luottamus myrkkyihin ja hämäyksiin olisi paha virhearvio joka saa salamurhaajan tasapainon pettämään ja kaatumaan suoraan hautaansa.

Fu Manchun suunnitelma etenee loistavasti.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Pikku-Oskari kirjoitti:
Kyllä sillä A 3 pitäisi olla.
*Itsetyytyväistä myhäilyä*

Minulla on Vambraces of Sun = -1 A ;)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Merrywinds

Viesti Kirjoittaja Merrywinds »

Äsh... Kääpiöitä. Eivät suostu kuolemaan millään. No, pitää sitten vaan luottaa hyvään onneen(taas kerran...)

Voikos tänne muuten postata hahmojensa tavaroita, nyt kun se ei enää anna mitään extra taktiikkavinkkejä; hahmothan ovat jo Stormdaemonin huomassa? Tämä vain, koska se tekee ennakkospekulaatiosta huomattavasti hauskempaa ja mielenkiintoisempaa...
Keinuni on aika karu, siinä on vain yksi naru.
Stormdaemon

Voikos tänne muuten postata hahmojensa tavaroita, nyt kun se ei enää anna mitään extra taktiikkavinkkejä; hahmothan ovat jo Stormdaemonin huomassa? Tämä vain, koska se tekee ennakkospekulaatiosta huomattavasti hauskempaa ja mielenkiintoisempaa...
Meikä kirjoitti:Hahmon omistaja voi ilmoitella tarkennuksia halutessaan...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”