"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä vaikeuttaa C'tanin päämäärää

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

GTR kirjoitti:Mä justiin aloin kerään Necroneita itse ja lueskelin tätä aihetta ja monta kertaa törmäsin sanaan warp mikäs se on? (aika nobo kysymys)
Eräänlainen "rinnakkaisulottuvuus", lähinnä paikka jossa fysiikan lait kumoutuvat ja aika sekoilee yms. mukavaa. Sielut myös heijastuvat Warpissa. (Mitä kovemmat psyykkiset voimat, sitä kirkkaammin sielu loistaa. Alfa -tason psyykkerien sielut ovatkin sitten lähinnä supernovan luokkaa.) Imperiumi käyttää tätä nopeampaan avaruusmatkustamiseen ja planeetoiden väliseen kommunikointiin, tosin melko riskaabelia koska warppi ei ole kauhean vakaa ja siellä rällästää Demoneita ja muita ökkömönkiäisiä. Kaaosjumalien, Hive Mindin ja Starchildin pesä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
GTR

Viesti Kirjoittaja GTR »

Enpä kyllä lähtis sitä kautta menee kun tulee Kaaoksen jumalat ja repii pellit auki menopelistä
Tällaisia urleja ei enää ikinä signatureen. -MN
GTR

Viesti Kirjoittaja GTR »

Olettekos ajatellut että jos C´Tanit on paennu warpista?
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

GTR kirjoitti:Enpä kyllä lähtis sitä kautta menee kun tulee Kaaoksen jumalat ja repii pellit auki menopelistä
Ensinnäkin, Warppi on helevetan iso paikka, ja jumalilla on parempaakin tekemistä kun olla repimässä peltejä auki jostain random avaruusaluksesta.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

GTR kirjoitti:Olettekos ajatellut että jos C´Tanit on paennu warpista?
Niin, voivathan mariinitkin olla kaksijalkaisia banaaneja.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Lihamestari kirjoitti:
GTR kirjoitti:Enpä kyllä lähtis sitä kautta menee kun tulee Kaaoksen jumalat ja repii pellit auki menopelistä
Ensinnäkin, Warppi on helevetan iso paikka, ja jumalilla on parempaakin tekemistä kun olla repimässä peltejä auki jostain random avaruusaluksesta.
Tämän lisäksi tämä galaksikin on aika helevatan iso paikka ja tähtien välinen matkailu ei olisi mahdollista ilman warppia. Warpissa matkaavat alukset on tämän lisäksi suojattu warpin entiteettetjä vastaan erinäisillä suojauksilla (jotka tosin aika ajoin pettävät, mutta minkäs teet).

Ja GTR: ei, c'tanit eivät ole warpista. C'tanien alkuperä on varsin seikkaperäisesti selitetty monissa eri lähteissä. Ne eivät ole warpista.
Piste.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
GTR

Viesti Kirjoittaja GTR »

Joo huomasin..senkin että olen vielä aika uusi tässä ja pitää perehtyä siihen Necroneitten tarinaan tarkemmin...Kiitos tosta Warppi walaistuksesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”