Eräänlainen "rinnakkaisulottuvuus", lähinnä paikka jossa fysiikan lait kumoutuvat ja aika sekoilee yms. mukavaa. Sielut myös heijastuvat Warpissa. (Mitä kovemmat psyykkiset voimat, sitä kirkkaammin sielu loistaa. Alfa -tason psyykkerien sielut ovatkin sitten lähinnä supernovan luokkaa.) Imperiumi käyttää tätä nopeampaan avaruusmatkustamiseen ja planeetoiden väliseen kommunikointiin, tosin melko riskaabelia koska warppi ei ole kauhean vakaa ja siellä rällästää Demoneita ja muita ökkömönkiäisiä. Kaaosjumalien, Hive Mindin ja Starchildin pesä.GTR kirjoitti:Mä justiin aloin kerään Necroneita itse ja lueskelin tätä aihetta ja monta kertaa törmäsin sanaan warp mikäs se on? (aika nobo kysymys)
Mikä vaikeuttaa C'tanin päämäärää
- Lihamestari
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Lihamestari
Ensinnäkin, Warppi on helevetan iso paikka, ja jumalilla on parempaakin tekemistä kun olla repimässä peltejä auki jostain random avaruusaluksesta.GTR kirjoitti:Enpä kyllä lähtis sitä kautta menee kun tulee Kaaoksen jumalat ja repii pellit auki menopelistä
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- ankara halla
- Valvoja
Tämän lisäksi tämä galaksikin on aika helevatan iso paikka ja tähtien välinen matkailu ei olisi mahdollista ilman warppia. Warpissa matkaavat alukset on tämän lisäksi suojattu warpin entiteettetjä vastaan erinäisillä suojauksilla (jotka tosin aika ajoin pettävät, mutta minkäs teet).Lihamestari kirjoitti:Ensinnäkin, Warppi on helevetan iso paikka, ja jumalilla on parempaakin tekemistä kun olla repimässä peltejä auki jostain random avaruusaluksesta.GTR kirjoitti:Enpä kyllä lähtis sitä kautta menee kun tulee Kaaoksen jumalat ja repii pellit auki menopelistä
Ja GTR: ei, c'tanit eivät ole warpista. C'tanien alkuperä on varsin seikkaperäisesti selitetty monissa eri lähteissä. Ne eivät ole warpista.
Piste.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"