ModEdit: Jotain rajaa niiden hymiöiden käyttöön. Yksi riittää aivan mainiosti. - Matti
mistä sais tehtyä puuhun lehtiä tarvi linkikkejä (suomesta)
-
TYRANIDUSER(FIN)
mistä sais tehtyä puuhun lehtiä tarvi linkikkejä (suomesta)
mistä sais tehtyä puuhun lehtiä tarvi linkikkejä (suomesta) oon kuullut että oisi semmoista vaahtomuovin tapaista juttuu josta tehään puihin lehdet mutta saisko sitä suomesta tiedän vaan linkin mut ne on jenkeistä jos tiedätte niin laitaisit linkin tai sivun vain 
ModEdit: Jotain rajaa niiden hymiöiden käyttöön. Yksi riittää aivan mainiosti. - Matti
jepejee
En tiedä linkkejä mutta voin kertoa sen että luojan tähden ei noin montaa hymiötä ja olen lukenut muitakin juttujasi, mieti vähän ennenkuin kirjoitat.
Yks aine mistä vois tehdä on sellainen eriste möhnä mikä kovettuessaan muistuttaa finnfoamia. Sitä jos laitttais muotteihin niin vois tulla ihan hyviä.
Se on kans riittoisaa, kaveri teki 2 isoa kukkulaa yhdellä purkillisella ja se maksaa vain 5,5e puteli (vai olikohan se 4,5e).
Yks aine mistä vois tehdä on sellainen eriste möhnä mikä kovettuessaan muistuttaa finnfoamia. Sitä jos laitttais muotteihin niin vois tulla ihan hyviä.
Se on kans riittoisaa, kaveri teki 2 isoa kukkulaa yhdellä purkillisella ja se maksaa vain 5,5e puteli (vai olikohan se 4,5e).
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
- Hands_of_blue
Fantasiapeleistä saa Foliage Closter nimistä "juttua", joka näyttää aika hienolta. Hinta on aikas korkea (9,70 muistaakseni) mutta paketti on melko riittoisa.
Tuossa sitä olen käyttänyt...
http://i24.photobucket.com/albums/c8/th ... me/puu.jpg
Tuossa sitä olen käyttänyt...
http://i24.photobucket.com/albums/c8/th ... me/puu.jpg
-
Goblinisti
- Viesti: